Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Okazja! Kawasaki GPZ 500S, Duży serwis, Nowe opony

28-05-2014, 13:41
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 3 700 zł     
Użytkownik 00Iwan00
numer aukcji: 4240544690
Miejscowość Rumia
Wyświetleń: 438   
Koniec: 28-05-2014 13:04:58

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 1994
Przebieg (km): 49000
Pojemność silnika: 251 - 500ccm
Moc silnika (KM): 60
Rodzaj paliwa: benzyna
Rodzaj napędu: łańcuch
Kolor: Niebieski
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Informacje dodatkowe: Bezwypadkowy, Sprowadzony, Zarejestrowany w Polsce
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Uwaga!! wszystkich dzwoniących z informacją że motocykl jest po dzwonie i oferujących jakieś marne grosze od razu uprzedzam -NIE JEST!!! Zawieszenie przednie org, rama nie spawana ani nigdy nie malowana!!

 

Witam !!!

Sprzedaję GPZ 500S w wersji poliftowej z 1994r, pełne 60KM. Motocykl sprowadzony do polski w 2004. Obecny przebieg to 49000.

 

Motocykl nie jest nowy i miał kilka drobnych przygód. Plastiki doprowadziłem do ładu i wykonałem oklejanie zamiast lakierowania ( jest to proces całkowicie odwracalny i można powrócić do oryginalnego lakieru). Pług zdemontowałem bo tak mi się bardziej podoba. Tłumiki nie grzeszą pięknością, w tym modelu to standard ponieważ tłumik ma kontakt z podłożem jako pierwszy. Klejony lewy kierunek. Rama zdrowa, zero korozji - nie jest to anglik!!!


Motocykl przygotowałem na sezon dla siebie z myślą o kilku dalszych wyprawach więc nie oszczędzałem na jakości, ale w międzyczasie kupiłem okazyjnie typowego turystyka. Sprzedaję z żalem ale nie stać mnie na 2 motocykle. Na zamontowane części są paragony a opony są objęte gwarancją producenta. Nie inwestowałem w wygląd ale w sprawność mechaniczną, motocykl pali na dotyk, nie dymi na siwo, silnik się nigdzie nie poci ani nie hałasuje.

Przegląd: 09-lip-2014
OC: 24-Kw-2015

W tę zimę zrobiłem:
- pełen serwis regulację i synchronizację gaźników;
- regulacja luzów zaworowych;
- wymiana oleju w lagach
- wymiana płynu chłodniczego
- czyszczenie filtra powietrza;
- wymiana płynu hamulcowego
- wymiana oleju z filtrem
- oklejanie folią samochodową - szczotkowane aluminium
- nowe opony - Heidenau k66 - DOT 2013 IV kwartał założone w lutym 2014
- nowe klocki tył

 

Koszt całości to około 1300PLN - nie licząc robocizny

 

Z mechanicznego punktu widzenia, jedyne co będziesz musiał zrobić aby jeździć tym motocyklem szczęśliwie do końca sezonu to lać paliwo, mogę udzielić pisemnej gwarancji na rozsądny okres, możesz przyjechać z mechanikiem, ekspertem PZ-MOT a nawet ze Szwagrem i tak nie będziesz miał się do czego przyczepić :)

 

Z elementów eksploatacyjnych:

Napęd - w połowie naciągu, zębatki OK

Tarcze przód 4mm tył 4,5mm

Klocki przód - ponad połowa tył - 90%

Napinacz rozrządu 7 ząbków - połowa


Zachęcam do oględzin i zadawania pytań.

Ostatnie zdjęcie z zeszłego roku przed oklejaniem, a tutaj galeria z oklejania:

https://plus.google.com/photos/103[zasłonięte]804075[zasłonięte]266780/albums/598[zasłonięte]924343[zasłonięte]0481

 

historia udokumentowana na forum:

http://gpz500.cba.pl/viewtopic.php?t=261

 

Kontakt: 605 [zasłonięte] 570 lub mailowo...