Uwaga!! wszystkich dzwoniących z informacją że motocykl jest po dzwonie i oferujących jakieś marne grosze od razu uprzedzam -NIE JEST!!! Zawieszenie przednie org, rama nie spawana ani nigdy nie malowana!!
Witam !!! Sprzedaję GPZ 500S w wersji poliftowej z 1994r, pełne 60KM. Motocykl sprowadzony do polski w 2004. Obecny przebieg to 49000.
Motocykl nie jest nowy i miał kilka drobnych przygód. Plastiki doprowadziłem do ładu i wykonałem oklejanie zamiast lakierowania ( jest to proces całkowicie odwracalny i można powrócić do oryginalnego lakieru). Pług zdemontowałem bo tak mi się bardziej podoba. Tłumiki nie grzeszą pięknością, w tym modelu to standard ponieważ tłumik ma kontakt z podłożem jako pierwszy. Klejony lewy kierunek. Rama zdrowa, zero korozji - nie jest to anglik!!!
Motocykl przygotowałem na sezon dla siebie z myślą o kilku dalszych wyprawach więc nie oszczędzałem na jakości, ale w międzyczasie kupiłem okazyjnie typowego turystyka. Sprzedaję z żalem ale nie stać mnie na 2 motocykle. Na zamontowane części są paragony a opony są objęte gwarancją producenta. Nie inwestowałem w wygląd ale w sprawność mechaniczną, motocykl pali na dotyk, nie dymi na siwo, silnik się nigdzie nie poci ani nie hałasuje. Przegląd: 09-lip-2014 OC: 24-Kw-2015 W tę zimę zrobiłem: - pełen serwis regulację i synchronizację gaźników; - regulacja luzów zaworowych; - wymiana oleju w lagach - wymiana płynu chłodniczego - czyszczenie filtra powietrza; - wymiana płynu hamulcowego - wymiana oleju z filtrem - oklejanie folią samochodową - szczotkowane aluminium - nowe opony - Heidenau k66 - DOT 2013 IV kwartał założone w lutym 2014 - nowe klocki tył
Koszt całości to około 1300PLN - nie licząc robocizny
Z mechanicznego punktu widzenia, jedyne co będziesz musiał zrobić aby jeździć tym motocyklem szczęśliwie do końca sezonu to lać paliwo, mogę udzielić pisemnej gwarancji na rozsądny okres, możesz przyjechać z mechanikiem, ekspertem PZ-MOT a nawet ze Szwagrem i tak nie będziesz miał się do czego przyczepić :)
Z elementów eksploatacyjnych:
Napęd - w połowie naciągu, zębatki OK
Tarcze przód 4mm tył 4,5mm
Klocki przód - ponad połowa tył - 90%
Napinacz rozrządu 7 ząbków - połowa
Zachęcam do oględzin i zadawania pytań.
Ostatnie zdjęcie z zeszłego roku przed oklejaniem, a tutaj galeria z oklejania:
https://plus.google.com/photos/103[zasłonięte] 804075[zasłonięte] 266780/albums/598[zasłonięte] 924343[zasłonięte] 0481
historia udokumentowana na forum:
http://gpz500.cba.pl/viewtopic.php?t=261
Kontakt: 605 [zasłonięte] 570 lub mailowo...