Najmłodsi narciarze też potrzebują szerokich nart. Pod ich potrzeby wymyślono model K2 Bad Seed 2010-11. Szerokość 85 mm pod butem daje możliwość spróbowania tego samego, co starsi narciarze robią w puchu. Bad Seed są wystarczająco miękkie i szerokie, aby bez problemu radzić sobie w głębokim śniegu i równocześnie wystarczająco wytaliowane, aby swobodnie jeździć po przygotowanych trasach i w parku.
Żadna góra nie jest zbyt duża, a żaden narciarz ani narciarka nie są zbyt mali. Jeśli twoja pociecha ma ciągoty w stronę snow parków, do głębokiego śniegu... albo dopiero zaczyna przygodę z narciarstwem. Mamy coś dla Was! Nasze narty zostały specjalnie zaprojektowane od podstaw z myślą o dzieciach – odpowiednia geometria, kształt, systemy integrujące wiązania i narty – wszystko po to aby na nartach jeździło się jeszcze łatwiej i przynosiło wiele radości!
Wszystkie produkty oferowane w sklepie SportXXL posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Czas gwarancji każdego produktu widnieje w jego opisie na stronach sklepu. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta .Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. Dokładne adresy punktów serwisowych znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na stronach internetowych producentów.
Jeżeli produkt nie posiada karty gwarancyjnej producenta, wówczas dołączana jest karta gwarancyjna serwisu SportXXL (najczęściej faktura lub paragon). Sklep SportXXL działa na zasadzie "door to door", co oznacza, że pokrywamy koszty dostawy uszkodzonego produktu do naszego serwisu oraz koszty odesłania naprawionego produktu na adres Klienta. Sprzęt wraz z kopią faktury/paragonu, wnioskiem reklamacyjnym, w którym należy opisać zauważoną usterkę oraz kompletem akcesoriów należy wysłać w fabrycznym opakowaniu na adres:
Magazyn Sport XXL Sp. Z o.o.,
ul. Krawczyka 1,
43-190 Mikołów.
Przed odesłaniem produktu do reklamacji, prosimy skontaktować się z naszą firmą w celu uzyskania naszego numeru klienta.
Produkt należy odesłać do nas firmą kurierską DHL, powołując się na nasz numer klienta, zamawiając "standardową, krajową usługę kurierską z doręczeniem do odbiorcy na następny dzień roboczy". Przy zamawianiu kuriera prosimy pamiętać, że firmy kurierskie pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17. Przesyłki dostarczone do nas w innym trybie nie będą przez nas odbierane.
Numer telefonu do najbliższego oddziału firmy kurierskiej można odnaleźć na stronie: www.dhl