Model Backlite jest przeznaczony dla narciarzy mających na uwadze przede wszystkim wydajność jazdy. Model ten cechuje się przede wszystkim bardzo lekkim rdzeniem z drewna, który jest wzmocniony warstwami z włókien węglowych. Zastosowana konstrukcja zapewnia moc i precyzję przy zjeździe nawet przy zmrożonym śniegu, czy silnych porywach wiatru.
Seria K2 BackSide byłaby niekompletna bez niezbędnego czynnika – przygody. Narciarska przygoda nie może się odbyć, bez odpowiednich nart i kijów do podchodzenia. Jeśli jeszcze nie próbowałeś szusować daleko od ośrodków zimowych gdy trzeba wyjść na górę o własnych siłach – powinieneś to zrobić. Otworzy to przed Tobą nowe przestrzenie i aspekty narciarstwa. A „starzy wyjadacze” niech wypróbują jak bardzo ulepszyliśmy sprzęt, aby jeszcze łatwiej podchodzić i zjeżdżać - w porównaniu do tego, którego zwykłeś używać.
Wszystkie produkty oferowane w sklepie SportXXL posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Czas gwarancji każdego produktu widnieje w jego opisie na stronach sklepu. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta .Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. Dokładne adresy punktów serwisowych znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na stronach internetowych producentów.
Jeżeli produkt nie posiada karty gwarancyjnej producenta, wówczas dołączana jest karta gwarancyjna serwisu SportXXL (najczęściej faktura lub paragon). Sklep SportXXL działa na zasadzie "door to door", co oznacza, że pokrywamy koszty dostawy uszkodzonego produktu do naszego serwisu oraz koszty odesłania naprawionego produktu na adres Klienta. Sprzęt wraz z kopią faktury/paragonu, wnioskiem reklamacyjnym, w którym należy opisać zauważoną usterkę oraz kompletem akcesoriów należy wysłać w fabrycznym opakowaniu na adres:
Magazyn Sport XXL Sp. Z o.o.,
ul. Krawczyka 1,
43-190 Mikołów.
Przed odesłaniem produktu do reklamacji, prosimy skontaktować się z naszą firmą w celu uzyskania naszego numeru klienta.
Produkt należy odesłać do nas firmą kurierską DHL, powołując się na nasz numer klienta, zamawiając "standardową, krajową usługę kurierską z doręczeniem do odbiorcy na następny dzień roboczy". Przy zamawianiu kuriera prosimy pamiętać, że firmy kurierskie pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17. Przesyłki dostarczone do nas w innym trybie nie będą przez nas odbierane.
Numer telefonu do najbliższego oddziału firmy kurierskiej można odnaleźć na stronie: www.dhl