| >>>>|Moje aukcje|Strona o mnie | Komentarze | Wyślij Wiadomość | <<<< |
KONTAKT:
Świnoujście
Adres: Plac Słowiński 10
72-600 Świnoujście
Telefon: (91)[zasłonięte]321 86
E-mail: [zasłonięte]@loombard.pl
Gadu Gadu : 46 01 47 68
Codziennie od 8.00 do 21.00
Zapraszamy!!! |
PŁATNOŚCI:
Przez Pay-U lub zwykły przelew bankowy na konto:
Bank Zachodni WBK S.A.
56 1090 [zasłonięte] 2[zasłonięte]3980001 [zasłonięte] 197979
|
WYSYŁKA:
Jeśli zależy Państwu na jak najszybszej wysyłce to preferujemy przelew bezpośrednio na nasze konto a nie za pośrednictwem PAY-u, gdyż sprzedaż oraz wysyłkę realizujemy po zaksięgowaniu wpłaty na koncie głównym a nie PAY-u.
Wysyłka do 3 dni roboczych!
Wysyłkę realizujemy za pośrednictwem Firmy Kurierskiej:
|
|
|
Witamy serdecznie!
Zapraszam do zapoznania się z ofertą sprzedaży: DVD PLAYER 10[zasłonięte]120 SUPERIOR
W 100 % technicznie sprawny.
Stan wizualny bardzo dobry - posiada normalne ślady użytkowania.
Stan jak na załączonych zdjęciach.
W komplecie: DVD + PILOT + PUDEŁKO + INSTRUKCJA
PARAMETRY TECHNICZNE:
Odtwarza z CD, DVD, pamięci USB: wideo, muzykę, zdjęcia
Odsługuje: DVD/MP3/JPEG/MPEG4/XVID/VCD/CD/CD-R/CD-RW/DVD+R/DVD-R/DVD+RW/DVD-RW/
Obsługuje tv 4:3 i 16:9
Przyłącze USB
Po dokonaniu zakupu prosimy o potwierdzenie go drogą mailową wraz z podaniem danych do wysyłki.
__________________________________________________________________________
Udzielamy 1 dniowej gwarancji rozruchowej obowiązującej w dniu dostawy towaru.
NIE ODPOWIADAMY za uszkodzenia fizyczne wynikające z zaniedbania firmy kurierskiej.
Wystawiamy fakturę VAT-Marża
Możliwość jednej przesyłki przy większych zakupach .
Wysyłka zaraz po zaksięgowaniu wpłaty.
Możliwy odbiór osobisty
W PRZYPADKU USZKODZENIA PODCZAS TRANSPORTU JEDYNĄ PODSTAWĄ DO REKLAMACJI JEST OTWARCIE PACZKI PRZY KURIERZE I SPORZĄDZENIE PROTOKOŁU SZKODY.
Zapraszam do zakupu.
|
REGULAMIN:
Przede wszystkim, jeśli nie odpowiadają Ci nasze warunki - nie licytuj - nie kupuj. Zastanów się dobrze, zanim zalicytujesz, bowiem nie odwołujemy złożonych ofert, według regulaminu Allegro, każdy użytkownik Allegro jest odpowiedzialny za swoje konto i w jego interesie jest zapewnienie bezpieczeństwa oraz uniemożliwienia korzystania z niego osobom trzecim. W przeciwnym wypadku będzie ponosił z tego tytułu konsekwencje.
Sprzedajemy towar nowy i używany. Do wszystkich przedmiotów dołączamy fakturę Vat-Marża.
Preferujemy wpłatę na konto za wylicytowane towary. Przy wpłatach na poczcie proszę się liczyć z tym, że transfer pieniędzy może trwać nawet do tygodnia. Na pieniądze czekamy do tygodnia po zakończeniu aukcji, w razie braku zapłaty, rozpoczynamy procedury zwrotu prowizji, zgłaszamy to na Allegro i wystawiamy negatywny komentarz.
W tytule przelewu prosimy podać swój nick, imię i nazwisko i nr. aukcji. Przyspieszy to wysyłkę i pomoże w weryfikacji.
Ceny za wysyłkę, podane na aukcjach, zawsze dotyczą 1 szt. towaru. W przypadku zakupu 2 sztuk, koszty wysyłki należy liczyć następująco: do kosztów pierwszej paczki doliczyć 10 zł. Zakupiony towar wysyłamy w ciągu 3 dni roboczych od wpłynięcia wpłaty na konto główne a nie PAY-u.
Gdy jesteśmy stroną sprzedającą, komentarze wystawiamy jako drudzy, gdyż mamy wówczas sygnał, że towar doszedł, a klient jest zadowolony. Gdy jesteśmy stroną kupującą, komentarz wystawiamy po otrzymaniu towaru.
Zanim zdecydujesz się wystawić negatywa, skontaktuj się z nami, gdyż zawsze jest wyjście z sytuacji polubowne a może coś się stało o czym nie wiemy. Jesteśmy gotowi Ci pomóc.
Reklamacje i zwrot towaru:
Kupujący jest zobowiązany do otworzenia i sprawdzenia sprzętu pod względem jakichkolwiek uszkodzeń mechanicznych, pęknięć itp. Należy to zrobić w obecności kuriera i w momencie wystąpienia jakichkolwiek uszkodzeń fizycznych kartonu lub zawartości należy zwrócić się do kuriera o spisanie protokołu uszkodzenia. Jest to warunek konieczny do jakichkolwiek roszczeń w przypadku reklamacji uszkodzeń mechanicznych wynikłych podczas transportu.
PODSTAWĄ JAKICHKOLWIEK REKLAMACJI JEST DOŁĄCZENIE DOWODU ZAKUPU oraz odesłanie towaru w oryginalnym opakowaniu.
1. Towar powinien wrócić w takim stanie w jakim został zakupiony, w oryginalnym opakowaniu wraz paragonem lub fakturą i nie nosić śladów użytkowania. Konieczne jest dostarczenie uszkodzonego produktu w oryginalnym opakowaniu wraz z dowodem zakupu (Fakturą Vat-Marża) - osobiście do firmy lub - wysłanie produktu na adres firmy, wraz z opisem przyczyny reklamacji,fakturą lub paragonem. Towar reklamowany kupujący odsyła na własny koszt.
2. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych, powstałych podczas transportu towaru, będą rozpatrywane tylko w momencie odbioru towaru, w obecności spedytora. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie, wraz z dostarczycielem protokołu reklamacyjnego.
3. Wszelkie zwroty i przesyłki wysyłane na koszt Firmy Loombard nie będą odbierane.
PRZED ZAKUPEM PROSZĘ O ZAPOZNANIE SIĘ Z NASZYM REGULAMINEM KTÓRY JEST UMIESZCZONY W ZAKŁADCE „STRONA O MNIE” |
|