Przesyłki dostarczamy firmą
Czas realizacji zamówienia
Na czas oczekiwania na przesyłkę składa się okres realizacji zamówienia w sklepie i czas dostarczenia przesyłki przez spedytora: Firmę Spedycyjną „DPD Polska”. Klient może również wybrać innego spedytora. Czas oczekiwania na przesyłkę zależy od wybranej formy doręczenia. czas oczekiwania = czas realizacji + czas doręczenia. Czas realizacji zamówień uzależniony jest od dostępności towaru u dostawców.
Jeżeli towary znajdują się w magazynie wówczas przesyłka wysyłana jest w ciągu 24 godzin. W większości przypadków czas realizacji wynosi 2 dni robocze. Zdarzają się jednak artykuły, których dostępność u dostawców jest ograniczona. Wówczas termin realizacji może się wydłużyć. W takiej sytuacji kontaktujemy się z klientem telefonicznie i ustalamy szczegóły. Przy płatności przelewem "przedpłata" wysłanie paczki nastąpi po otrzymaniu płatności przez LED MAGIC. Firma DPD Polska zobligowana jest do doręczenia przesyłki w ciągu 24 godzin w dni robocze, na terenie Polski. Czas ten może jednak wydłużyć się w szczególnych przypadkach do 48 godzin. Szczegółowe informacje dotyczące przesyłek uzyskać można na stronie internetowej firmy DPD Polska http://www.dpd.com.pl/ .
Pamiętaj, że bardzo ważne jest podanie prawidłowych danych adresowych, w tym kodu pocztowego.
Potwierdzenie zamówienia
Wszystkie zamówienia zostaną potwierdzone telefonicznie, dlatego bardzo ważne jest podanie telefonu kontaktowego. Jeżeli jest to telefon stacjonarny prosimy o podanie również numeru kierunkowego.
Formy płatności
Proponujemy następujące sposoby dokonania płatności: Za zaliczeniem, gdy zapłata za doręczoną przesyłkę nastąpi dopiero przy odbiorze towaru lub przelewem "przedpłata" na konto bankowe firmy LED MAGIC. Po złożeniu zamówienia skompletujemy wszystkie zamówione pozycje i dopiero wtedy poinformujemy Cię pocztą elektroniczną o numerze rachunku na który należy przelać pieniądze. Bardzo ważne jest podanie prawidłowego adresu email. Natychmiast po otrzymaniu potwierdzenia przelewu wyślemy Ci paczkę z zamówionym towarem
Faktury VAT
Na każdy sprzedany towar wystawiamy fakturę VAT.
Gwarancje
Wszystkie produkty objęte są gwarancją producenta. Gwarancji nie podlegają niektóre rodzaje żarówek oraz inne źródła światła (LED, laser). Gwarancji nie podlegają uszkodzenia powstałe w związku z niewłaściwym użytkowaniem danego urządzenia lub dokonywaniem zmian i przeróbek. Urządzenia kierowane do napraw w trybie gwarancyjnym muszą zostać dostarczone do LED Magic, ul. Kręta 30, 71-052 Szczecin, wraz z oryginalnym opakowaniem, dowodem zakupu przez klienta (kserokopia faktury VAT). W przypadku maszyn do dymu, z urządzeń tych przed wysyłką powinny być usunięte płyny eksploatacyjne. Nie dotrzymanie tych zasad skutkuje wykonaniem naprawy w trybie pogwarancyjnym, tj. na koszt nabywcy.
LED MAGIC nie partycypuje w kosztach transportu związanych z naprawą gwarancyjną.
Gwarancja, oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują, gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego i każdym uszkodzeniem powstałym z winy użytkownika, a związanym z niewłaściwym użytkowaniem danego urządzenia lub dokonywaniem zmian i przeróbek. Firma LED MAGIC nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie urządzenia wynikłe w trakcie jego użytkowania, a spowodowane nieprawidłowym działaniem lamp zainstalowanych w tych urządzeniach lub będących następstwem ich nieprawidłowego zainstalowania. Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy plomby (taśmy) są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy.
Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie. Wymogiem bezwzględnym jest również dostarczenie prawidłowo sporządzonego protokołu szkody.
Reklamacje i zwroty
Jeżeli zdarzy się, że po otrzymaniu przesyłki wykryjesz jakieś wady techniczne lub uszkodzenia mechaniczne powstałe podczas dostawy, skontaktuj się z nami pod nr tel.: +48 [zasłonięte] 858 381 poniedziałek-piątek w godzinach 8-16.00 a my w zależności od wartości i wagi towaru ustalimy "drogę" zwrotu. Wszelkie reklamacje związane z jakością i ilością dostawy należy zgłaszać pisemnie, w terminie do 3 dni od dnia jej podjęcia, pod rygorem odrzucenia roszczeń.
Zwrot
Masz prawo do dokonania zwrotu kupionego u nas towaru, bez względu na przyczynę, w ciągu 10 dni od daty doręczenia przesyłki . Zwrotu towaru należy dokonać do siedziby naszej firmy:
LED MAGIC ul. Kręta 30, 71-052 Szczecin.