Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

OKAY CRM Wersja 1.3, używany

02-06-2012, 5:18
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 199 zł     
Użytkownik ANTARES321
numer aukcji: 2320602494
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 19   
Koniec: 17-05-2012, 14:35

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Platforma: Tylko dla platformy PC

info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

OKAY CRM Wersja 1.3 – używany

Mam do sprzedania OKAY CRM Wersja 1.3, który w praktyce nie został użyty. Jest to program do zarządzania kontaktami z klientami dla małych i średnich firm. Przeznaczony jest nie tylko dla przedsiębiorstw, ale także osób wykonujących tzw. Wolne zawody – prawnicy, kosultanci, architekci, lekarze itd…

Producent: Clix Software

Platforma: Windows XP/2000/ME/98/95 

Rozmiar: 49 493 kB

W skrócie umożliwia m.in. stworzenie kompletnej bazy wiedzy o klientach, automatyzację czynności związanych z komunikacją z Klientami (korespondencja seryjna, e-mailingi), kontrolę zadań oraz raportowanie.

OKAY CRM umożliwia:

• Zarządzanie wiedzą o kontrahentach - gromadzenie dowolnych informacji nt. kontrahentów

• Historia kontaktów – gromadzenie całej historii kontaktów z kontrahentem

• Zarządzanie dokumentami – gromadzenie w formie elektronicznej wszelkich dokumentów dotyczących kontrahentów

• Baza dokumentów wzorcowych - baza dokumentów wzorcowych umożliwia stworzenie listy najczęściej używanych dokumentów.

• Delegowanie zadań - przydzielanie i kontrola realizacji zadań wobec danego kontrahenta

• Raportowanie - OKAY CRM posiada zdefiniowaną listę kilkunastu raportów

• Zarządzanie projektami - umożliwia pełną kontrolę realizacji złożonych procesów w firmie

• Zarządzanie listami – tworzenie list kontrahentów spełniających określone warunki (np. przynależności do określonych grup, branż, itp.)

• Zarządzanie kampaniami - Funkcja ta doskonale nadaje się do sprawdzania efektywności kampanii marketingowych

• Współpraca z Ms Office – umożliwia między innymi e-mailing seryjny oraz import danych z Excela oraz Outlooka oraz import / eksport e-maili

• Kreator Wdrożenia - jego głównym zadaniem jest łatwa konfiguracja OKAY CRM

• Możliwość dostosowania widoku pracy - Jedną z ciekawszych funkcji OKAY CRM jest możliwość konfigurowania widoków kontrahentów, osób, projektów, aktywności czy zadań w Formularzu Głównym

• System praw dostępu - Każdy z użytkowników posiada określone uprawnienia do poszczególnych obiektów (kontrahent, osoba, projekt itd.)

• Pola wymagalne - Pola wymagalne (oznaczone na formularzu kolorem niebieskim) muszą być uzupełnione przez użytkownika w trakcie dodawania lub edycji danych

• Szybkość i łatwość obsługi - program został wyposażony w wiele narzędzi ułatwiających pracę i przyspieszających wprowadzanie danych

Okay CRM współpracuje z pakietami biurowymi Microsoft Office.