OKAY CRM Wersja 1.3 – używany
Mam do sprzedania OKAY CRM Wersja 1.3, który w praktyce nie został użyty. Jest to program do zarządzania kontaktami z klientami dla małych i średnich firm. Przeznaczony jest nie tylko dla przedsiębiorstw, ale także osób wykonujących tzw. Wolne zawody – prawnicy, kosultanci, architekci, lekarze itd…
Producent: Clix Software
Platforma: Windows XP/2000/ME/98/95
Rozmiar: 49 493 kB
W skrócie umożliwia m.in. stworzenie kompletnej bazy wiedzy o klientach, automatyzację czynności związanych z komunikacją z Klientami (korespondencja seryjna, e-mailingi), kontrolę zadań oraz raportowanie.
OKAY CRM umożliwia:
• Zarządzanie wiedzą o kontrahentach - gromadzenie dowolnych informacji nt. kontrahentów
• Historia kontaktów – gromadzenie całej historii kontaktów z kontrahentem
• Zarządzanie dokumentami – gromadzenie w formie elektronicznej wszelkich dokumentów dotyczących kontrahentów
• Baza dokumentów wzorcowych - baza dokumentów wzorcowych umożliwia stworzenie listy najczęściej używanych dokumentów.
• Delegowanie zadań - przydzielanie i kontrola realizacji zadań wobec danego kontrahenta
• Raportowanie - OKAY CRM posiada zdefiniowaną listę kilkunastu raportów
• Zarządzanie projektami - umożliwia pełną kontrolę realizacji złożonych procesów w firmie
• Zarządzanie listami – tworzenie list kontrahentów spełniających określone warunki (np. przynależności do określonych grup, branż, itp.)
• Zarządzanie kampaniami - Funkcja ta doskonale nadaje się do sprawdzania efektywności kampanii marketingowych
• Współpraca z Ms Office – umożliwia między innymi e-mailing seryjny oraz import danych z Excela oraz Outlooka oraz import / eksport e-maili
• Kreator Wdrożenia - jego głównym zadaniem jest łatwa konfiguracja OKAY CRM
• Możliwość dostosowania widoku pracy - Jedną z ciekawszych funkcji OKAY CRM jest możliwość konfigurowania widoków kontrahentów, osób, projektów, aktywności czy zadań w Formularzu Głównym
• System praw dostępu - Każdy z użytkowników posiada określone uprawnienia do poszczególnych obiektów (kontrahent, osoba, projekt itd.)
• Pola wymagalne - Pola wymagalne (oznaczone na formularzu kolorem niebieskim) muszą być uzupełnione przez użytkownika w trakcie dodawania lub edycji danych
• Szybkość i łatwość obsługi - program został wyposażony w wiele narzędzi ułatwiających pracę i przyspieszających wprowadzanie danych
Okay CRM współpracuje z pakietami biurowymi Microsoft Office.