WYPRZEDAŻ EKSPOZYCJI - TOWAR W STANIE IDEALNYM!
Sprzedawany przez nas towar jest nowy, zapakowany.
Do każdego zakupu wystawiamy fakturę VAT lub paragon.
Sprzęt jest objęty 24 miesięczną gwarancją (z możliwością
przedłużenia do 5 lat - o szczegóły pytaj sprzedawcę).
Zapraszamy także do odbioru osobistego zakupionych produktów w naszym sklepie w Krakowie przy ulicy Wyki 5
tel. (12)[zasłonięte]415 39 w godzinach pn-pt 10-18 i sobotę 10-14
Informujemy również, że istnieje możliwość zakupu w różnych systemach ratalnych.
Okap Ciarko SBM60 Czarne Szkło
Okap kuchenny SBM o szerokości 60 cm to idealne połączenie najwyższej jakości i elegancji. Wykonany z lakierowanej na czarno stali i szkła hartowanego doskonale prezentuje się w nowoczesnych wnętrzach. Najwyższa jakość, wysoka wydajność , przystępna cena powodują, że model ten jest chętnie wybierany przez wiele polskich gospodyń domowych ceniących wysoką jakość.
Szerokości: 60 cm
Wysokość: 99,5 cm
Sterowanie: Mechaniczne
Tryb pracy: Wyciąg lub pochłaniacz
Zakres prędkości: 3 - Stopniowe
Wydajność: max 420 m3/h
Głośność: 57 dB
Oświetlenie: Halogenowe 2x20W
Filtr: Aluminiowy, przystosowany do mycia w zmywarkach.
Kolor wykonania: Czarny
Średnica wylotu: Ø 150 mm
GWARANCJA: 24 miesiące
Mimo dołożenia wszelkich starań nie gwarantujemy, że publikowane dane nie zawierają uchybień lub błędów, które nie mogą być podstawą do roszczeń. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy przed podjęciem decyzji o zakupie skontaktować się z naszym handlowcem. Ceny podawane na stronie są cenami brutto (z podatkiem VAT). Podawany przewidywany czas realizacji zamówienia na dany produkt nie stanowi elementu oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
WYSYŁKA DHL
Przy odbiorze towaru dostarczonego za pośrednictwem firmy kurierskiej, klient jest zobowiązany do sprawdzenia w obecności kuriera (nie niszcząc opakowania, profili styropianowych oraz nie naruszając plomby), czy towar nie posiada uszkodzeń mechanicznych powstałych na skutek transportu. Warunkiem rozpatrzenia ewentualnej reklamacji jest spisanie w obecności kuriera "Protokołu uszkodzenia przesyłki" dokładnie określającego miejsce i rodzaj uszkodzeń. Protokół należy sporządzić w dniu dostawy i opatrzyć czytelnym podpisem Kupującego i przedstawiciela firmy kurierskiej. W przypadku nie spisania "Protokołu uszkodzenia przesyłki" reklamacje dotyczące uszkodzeń podczas transportu nie będą rozpatrywane.