Sprzedawany przez nas towar jest nowy, zapakowany.
Do każdego zakupu wystawiamy fakturę VAT lub paragon.
Sprzęt jest objęty 24 miesięczną gwarancją (z możliwością
przedłużenia do 5 lat - o szczegóły pytaj sprzedawcę).
Zapraszamy także do odbioru osobistego zakupionych produktów w naszym sklepie w Krakowie przy ulicy Wyki 5
tel. (12)[zasłonięte]415 39 w godzinach pn-pt 10-18 i sobotę 10-14
Informujemy również, że istnieje możliwość zakupu w różnych systemach ratalnych.
Okap Ciarko Quatro QE Black 60 Czarny
Jak dotąd nie spotykane na rynku połączenie metalu z czarnym szklanym panelem, w którym zostało zainstalowane sterowanie okapu. Sterowanie, które jest również najnowocześniejszym stosowanym przez firmę CIARKO, stanowi doskonałe połączenie z czarnym szkłem. QUATRO BLACK obok nowoczesnego sterowania posiada również najwyższej jakości silnik, którego wydajność wynosi 800 m3/h, a głośność na najwyższym biegu nie przekracza 49 dBa. QUATRO BLACK podobnie jak inne okapy rodziny QUATRO są wyposażone w aluminiowe filtry przeciwtłuszczowe, które można czyścić w zmywarce bądź w ciepłej wodzie z dodatkiem środka czyszczącego. Filtry te posiadają specjalną maskownice, która tworzy interesującą linię spodniej części okapu.
Szerokości: 60 cm
Sterowanie: Sensorowe (CZARNY SZKLANY FRONT PANEL)
Tryb pracy: Wyciąg lub pochłaniacz
Wydajność: 800 m3/h
Głośność: 49 dB
Oświetlenie: Halogenowe 2x20W
Filtr: Aluminiowy
Średnica wylotu: 150 mm
GWARANCJA: 24 miesiące
Liczba stopni obrotowych silnika: 4
Moc oświetlenia: 40 W
Napięcie: 230 V
Moc całkowita: 200 W
Mimo dołożenia wszelkich starań nie gwarantujemy, że publikowane dane nie zawierają uchybień lub błędów, które nie mogą być podstawą do roszczeń. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy przed podjęciem decyzji o zakupie skontaktować się z naszym handlowcem. Ceny podawane na stronie są cenami brutto (z podatkiem VAT). Podawany przewidywany czas realizacji zamówienia na dany produkt nie stanowi elementu oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
WYSYŁKA DHL
Przy odbiorze towaru dostarczonego za pośrednictwem firmy kurierskiej, klient jest zobowiązany do sprawdzenia w obecności kuriera (nie niszcząc opakowania, profili styropianowych oraz nie naruszając plomby), czy towar nie posiada uszkodzeń mechanicznych powstałych na skutek transportu. Warunkiem rozpatrzenia ewentualnej reklamacji jest spisanie w obecności kuriera "Protokołu uszkodzenia przesyłki" dokładnie określającego miejsce i rodzaj uszkodzeń. Protokół należy sporządzić w dniu dostawy i opatrzyć czytelnym podpisem Kupującego i przedstawiciela firmy kurierskiej. W przypadku nie spisania "Protokołu uszkodzenia przesyłki" reklamacje dotyczące uszkodzeń podczas transportu nie będą rozpatrywane.