Księgarnia Sabedoria jest
własnością firmy:
SabeArt Anna Beśka
91-050 Łódź
ul. Wróbla 1 lok. 4
NIP: 726-[zasłonięte]230-67
REGON: 101[zasłonięte]982
e-mail: [zasłonięte]@sabedoria.pl
kom: +485[zasłonięte]37627 (w godz. 10-17)
+485[zasłonięte]95050 (w godz. 10-17)
851[zasłonięte]146110[zasłonięte]09100[zasłonięte]041
Wszystkie przedmioty są nowe
i pochodzą z legalnego źródła.
Podane ceny są cenami brutto.
Na życzenie klienta wystawiamy
faktury VAT, a standardowo paragon.
Przedmioty pakowane są w
opakowania powietrzne, co redukuje
możliwość uszkodzenia podczas
transportu do minimum.
Przedmioty wysyłamy zazwyczaj tego
samego lub następnego dnia
roboczego od zaksięgowania wpłaty
na naszym koncie bądź za
pośrednictwem systemu PayU,
zastrzegamy sobie możliwość
opóźnienia realizacji do 5 dni
roboczych.
Jeśli adres do wysyłki jest inny niż
podany w Allegro, to prosimy
niezwłocznie nas o tym
poinformować poprzez formularz.
Kupując na kilku aukcjach płacisz
tylko raz za wysyłkę.
Koszt wysyłki uwzględniony
jest na paragonie lub fakturze.
Koszt wysyłki obowiązuje na
terenie Polski
Paczkomaty InPost
Odbiór osobisty - bez dopłat
Ogilvy. Król Madison Avenue
Kenneth Roman
Oprawa: miękka
Rok wydania: 2010
Wydawnictwo: Studio Emka
ISBN:[zasłonięte]978-83652-79-4
Wymiary: 15x22,5
Liczba stron: 312
To pierwsza biografia Davida Ogilvyego, indywidualisty świata reklamy napisana przez człowieka, który znał go najlepiej. Kenneth Roman, były dyrektor i członek rady nadzorczej OGILVY and MATHER, prezentuje pasjonujący obraz jednej z najbardziej fascynujących i uwielbianych postaci branży reklamowej. Żywa narracja i uczuciowy, ale zarazem szczery ton czynią tę biografię zarówno zachwycającą jak i pasjonującą. Idiosynkratyczny, dramatyczny i będący źródłem licznych cytatów &ndash Ogilvy był silną osobowością i instynktownym liderem biznesowym, który stworzył unikatową kulturę korporacyjną w swojej agencji i natchnął branżę smakiem, jakością i profesjonalizmem. Stworzył z Ogilvy & Mather globalne przedsiębiorstwo jednocześnie propagując idee marek, reklam opartych na wynikach badań i dyscyplinę marketingu bezpośredniego. Namawiając do okazywania szacunku dla konsumenta, pozyskiwał klientów swoją błyskotliwą kreatywnością i przekazem mówiącym, że reklama musi sprzedawać, a nie tylko bawić.