Ogilvy. Król Madison Avenue Kenneth Roman
To pierwsza biografia Davida Ogilvyego, indywidualisty świata reklamy napisana przez człowieka, który znał go najlepiej. Kenneth Roman, były dyrektor i członek rady nadzorczej OGILVY and MATHER, prezentuje pasjonujący obraz jednej z najbardziej fascynujących i uwielbianych postaci branży reklamowej. Żywa narracja i uczuciowy, ale zarazem szczery ton czynią tę biografię zarówno zachwycającą jak i pasjonującą. Idiosynkratyczny, dramatyczny i będący źródłem licznych cytatów &ndash Ogilvy był silną osobowością i instynktownym liderem biznesowym, który stworzył unikatową kulturę korporacyjną w swojej agencji i natchnął branżę smakiem, jakością i profesjonalizmem. Stworzył z Ogilvy & Mather globalne przedsiębiorstwo jednocześnie propagując idee marek, reklam opartych na wynikach badań i dyscyplinę marketingu bezpośredniego. Namawiając do okazywania szacunku dla konsumenta, pozyskiwał klientów swoją błyskotliwą kreatywnością i przekazem mówiącym, że reklama musi sprzedawać, a nie tylko bawić.
| Autor |
Kenneth Roman |
| Oprawa |
miękka |
| Wydawca |
Studio Emka |
| ISBN |
[zasłonięte]978-83652-79-4 |
| Ilosć stron |
312 |
| Wymiary |
15x22,5 |
| Data wydania |
2010 |