Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Offshoring usług. Wpływ na rozwój... [nowa]

04-03-2012, 18:08
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 62.70 zł     
Użytkownik ksieg-inter_pl
numer aukcji: 2097023235
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 7   
Koniec: 03-03-2012 18:54:30
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem aukcji jest:

Offshoring usług. Wpływ na rozwój przedsiębiorstwa

Dorota Ciesielska

Dane:
  • ISBN:[zasłonięte]978-8301-925-3
  • liczba stron: 200
  • okładka: twarda
  • wydawnictwo: Wolters Kluwer
  • wymiary: 150 x 210 mm
  • Rok wydania: 2009
  • Stan produktu: nowy, nieużywany



  • Opis książki:
    Offshoring usług jest jedną ze strategii przedsiębiorstw, odpowiadających na wyzwania procesu globalizacji, rozwoju nowych technologii oraz innowacji organizacyjnych.Polega on na wydzieleniu części procesów biznesowych: księgowych, IT, badawczo-rozwojowych i innych z firmy macierzystej i przekazaniu ich do wykonania przedsiębiorstwom w innych krajach - o niższych kosztach pracy lub większych zasobach kapitału intelektualnego. Strategia ta umożliwia firmom koncentrowanie się na wykonywaniu tych działań, które w największym stopniu odpowiadają za tworzenie wartości przedsiębiorstwa. Książka zawiera prezentację wiodących firm na świecie i łączy rozważania teoretyczne z analizą konkretnych przykładów przedsiębiorstw stosujących strategie offshoringowe - od prekursora offshoringu General Electric po dynamicznie rozwijającą się hinduską globalną korporację Infosys Technologies.

    Słowo wstępne
    Wprowadzenie
    Rozdział I
    Offshoring - pojęcie, wielkość i zakres zjawiska
    1.1. Wstęp
    1.2. Offshoring w różnych ujęciach definicyjnych
    1.3. Wielkość offshoringu, miary i czynniki wpływające na rozwój zjawiska
    1.4. Zakres działań offshoringu
    1.4.1. Offshoring procesów biznesowych i IT
    1.4.2. Centrum usług wspólnych - definicja i charakterystyka pojęcia
    1.4.3. Cechy Knowledge Process Offshoring
    1.5. Konkluzje
    Rozdział II
    Offshoring usług na świecie i w Polsce
    2.1. Wstęp
    2.2. Główne lokalizacje offshoringu, ich mocne i słabe strony
    2.3. Atrakcyjność offshoringu w Polsce
    2.4. Offshoring w Polsce - wyniki badań
    2.4.1. Uwagi wstępne
    2.4.2. Metoda badawcza i dobór grupy badawczej
    2.4.3. Prezentacja wyników badań
    2.4.4. Przyczyny podjęcia decyzji o offshoringu
    2.4.5. Oszczędności uzyskiwane dzięki wdrożeniu strategii offshoringu w Polsce
    2.4.6. Ryzyko związane ze strategią offshoringu w Polsce
    2.4.7. Bariery napotkane przez przedsiębiorstwa
    2.4.8. Znaczenie procesów wytwarzanych w ramach działalności offshoringowej
    2.4.9. Kwalifikacje pracowników zatrudnionych w centrach offshoringowych
    2.4.10. Planowany czas trwania inwestycji w Polsce
    2.4.11. Planowane otwarcie nowych inwestycji offshoringowych
    2.5. Konkluzje
    Rozdział III
    Offshoring jako strategia rozwoju przedsiębiorstwa
    3.1. Wstęp
    3.2. Offshoring w świetle koncepcji zarządzania wartością przedsiębiorstwa
    3.3. Kapitał intelektualny a offshoring
    3.3.1. Kapitał intelektualny jako źródło wartości przedsiębiorstwa
    3.3.2. Wpływ offshoringu w sferze usług na dostęp do zasobów kapitału ludzkiego
    3.3.3. Wpływ offshoringu na zasoby kapitału organizacyjnego
    3.3.4. Przyczyny i bariery podjęcia decyzji o offshoringu
    3.4. Strategia i modele offshoringu
    3.4.1. Etapy wdrożenia strategii offshoringu
    3.4.2. Strategia redukcji kosztów
    3.4.3. Strategia różnicowania korzyści z offshoringu
    3.4.4. Offshoring kapitałowy (captive offshoring) w formie bezpośredniej inwestycji zagranicznej
    3.4.5. Offshore outsourcing
    3.4.6. Joint ventures
    3.4.7. Virtual captives
    3.4.8. Third-party transparent
    3.4.9. Build-operate-transfer
    3.4.10. Wady i zalety poszczególnych modeli offshoringu
    3.5. Wdrażanie projektu offshoringu
    3.5.1. Uwagi wstępne
    3.5.2. Zastosowanie strategicznej karty wyników w offshoringu
    3.5.3. Konstrukcja modelu CMMI
    3.5.4. Kluczowe kompetencje a offshoring
    3.5.5. Ryzyko strategiczne
    3.5.6. Ryzyko operacyjne
    3.5.7. Ryzyko finansowe
    3.6. Offshoring w praktyce - studia przypadków General Electric i Infosys Technologies
    3.7. Konkluzje
    Zakończenie
    Bibliografia

    Zobacz nasze pozostałe aukcje

    Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

    Zapraszamy serdecznie.