Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Office Mac 2011 Home Business PL-MultiPack

24-01-2012, 3:12
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 1 209 zł     
Użytkownik axe_pl
numer aukcji: 2055185742
Miejscowość Tychy
Wyświetleń: 10   
Koniec: 27-01-2012 15:11:26
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Office Mac 2011 Home & Business PL MultiPack DVD W9F-00022

Ważne

Licencjonowanie: jeden użytkownik, dwie licencje (na dwa komputery).

Opis

Wykorzystaj w pełni możliwości swojego komputera. Pracuj tam gdzie chcesz i tak jak lubisz, dzięki połączeniu intuicyjności obsługi komputera Mac oraz profesjonalnego pakietu biurowego! Pełna kompatybilność zapewnia bezproblemową wymianę plików z użytkownikami platformy PC, zaś nowoczesny i w pełni konfigurowalny interfejs pozwala na dostosowanie pakietu do Twoich potrzeb.


Office:mac 2011 wzbogacony jest o nowe, inteligentne menu Wstążki, które automatycznie wyświetla narzędzia, użyteczne przy wykonywaniu aktualnych zadań, skracając tym samym czas potrzebny na stworzenie profesjonalnych dokumentów.

Pakiet integruje się z komputerem, poprzez wbudowaną galerię multimediów, dzięki czemu w prosty sposób, do dokumentów można dołączać grafikę i filmy bezpośrednio z programów takich jak iPhoto, iTunes lub iMovie.


Kreatywność, efektywność i profesjonalne dokumenty – dostępne z każdego miejsca, przy pomocy dowolnych urządzeń wyposażonych w dostęp do Internetu, dzięki integracji z usługą Windows Live.

Dokumenty stworzone na komputerze Mac lub PC możesz swobodnie przeglądać na iPhone’ie, iPadzie oraz innych urządzeniach mobilnych. Dzięki temu zawsze pozostajesz w kontakcie i masz dostęp do swoich plików z dowolnego miejsca, bez konieczności instalowania na nich dodatkowego oprogramowania.

W prosty sposób pozostaniesz w kontakcie z rodziną, znajomymi i współpracownikami, udostępnisz swoje zdjęcia i kalendarze oraz podzielisz się nowinkami, dzięki zintegrowanej usłudze SkyDrive oraz SharePoint. Pliki będą dostępne dla Twoich znajomych bez względu na to, czy posiadają zainstalowany pakiet Microsoft Office!


Praca nad wspólnym projektem nigdy nie była jeszcze taka prosta. Dzięki możliwości pracy w „chmurze” i wieloosobowej edycji udostępnionych dokumentów, współpraca może odbywać się bez względu na to, gdzie znajdują się poszczególni uczestnicy oraz jakiej platformy sprzętowej używają.

Nic już nie ogranicza Twojej kreatywności i wyobraźni. Dzięki rozbudowanej bazie gotowych motywów, Twoje dokumenty będą wyglądały tak, jak tego oczekujesz, bez najmniejszego wysiłku. Zachwyć swoich znajomych wyjątkowymi kalendarzami i zaproszeniami. Stwórz profesjonalne CV i list motywacyjny. Przygotuj oryginalną prezentację i przedstaw w przystępny sposób projekt budżetu. Zorganizuj swój czas, kontakty oraz korespondencję. Przeglądaj wiadomości w wygodnym widoku konwersacji. Wysyłaj zaproszenia oraz harmonogramy spotkań.



W skład wersji Microsoft Office dla Mac 2011 Home/Business, wchodzą następujące programy:
- Microsoft Word 2011 
- Microsoft Excel 2011
- Microsoft PowerPoint 2011
- Microsoft Outlook 2011

Wymagania systemowe

System Requirements for Microsoft Office for Mac 2011
A Mac computer with an Intel processor.
Mac OS X version 10.5.8 or later.
1 GB of RAM recommended.
2.5 GB of available hard disk space.
HFS+ hard disk format (also known as Mac OS Extended or HFS Plus).
DVD drive or connection to a local area network (if installing over a network).
1280 x 800 or higher resolution monitor.

Additional items or services are required to use some features:
Certain online functionality requires a Windows Live® ID.
Outlook® and certain features require Internet access (fees may apply).
Exchange support in Outlook 2011 requires connectivity to Microsoft Exchange 2007 SP1 RU4 or later.
Access to files stored on a SharePoint server requires connectivity to Microsoft Office SharePoint Server 2007 or later.
Co-authoring requires SharePoint 2010 or a Windows Live ID.