Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

OFERTA NIE DO ODRZUCENIA - JOYNER MARK - NOWA

27-06-2012, 7:47
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 26.50 zł     
Użytkownik mikewhiskey
numer aukcji: 2355487614
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 18   
Koniec: 16-06-2012 22:34:02

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha



e-mail: [zasłonięte]@gmail.com



Klikajac "Kup teraz" akceptujesz warunki regulaminu znajdujacego sie w zakladce "O mnie".



Najczesciej zadawane pytania.



Zachecamy do dokonywania platnosci przez Allegro, dane do zwyklego przelwu znajdziesz w zakladce "O mnie".

 


 

 

Oferta nie do odrzucenia

Jak otworzyć umysł klienta?

Autor/autorzy:

Mark Joyner

Tłumacze: Matkowski Cezar

Helion

 

 

Przegląd najskuteczniejszych sloganów i ofert handlowych w historii

 Jak zmienić dobry produkt w coś, bez czego nie da się żyć?

 Jak uzyskać za darmo reklamę i referencje: poczta pantoflowa i internet

 

 Trzy sekundy. Tyle potrzebujesz, by opanować umysł klienta i dokonać sprzedaży.

 Nie wierzysz w to? Myślisz, że to nowa bzdurna teoria szalonego guru od marketingu? A co byś powiedział na takie oferty:

 

 Pizza z dostawą do domu: jeśli nie dowieziemy jej w 30 minut, otrzymasz ją gratis.

 Przyjdź do nas z konkurencyjną ofertą, a zaproponujemy Ci to samo, tyle że taniej.

 Serwis w ciągu 48 godzin w dowolnym miejscu na świecie albo zwracamy Ci koszty.

 

 Są to oferty firm, które szybko zyskały klientów i z małych przedsiębiorstw przekształciły się w korporacje. Czyż nie są to propozycje nie do odrzucenia? Takie, na które ludzie odruchowo i bez wahania odpowiadają TAK? Dowiedz się, jak tworzyć takie właśnie oferty w swojej branży.

 

 Mark Joyner jest autorem koncepcji Nowego Marketingu. Stworzył strony internetowe, które trafiły na listę 100 najczęściej odwiedzanych witryn świata. Przekształcił jednoosobową firmę Aesop w wielomilionową korporację. Klienci płacą mu po 2000 dolarów za godzinę konsultacji. To człowiek, który wie, jak prowadzić skuteczny marketing.

 

 Filary oferty nie do odrzucenia: wiarygodność, logika i dobra komunikacja

 Tworzenie zwycięskiej formuły: od dobrej propozycji handlowej do czarodziejskiego zaklęcia

 Atrakcyjne dodatki: sprzedaż krzyżowa, doradztwo i serwis, darmowe próbki

 Budowanie i pozycjonowanie marki

 Przekształcanie oferty racjonalnej w emocjonalną

 Usuwanie z oferty niepożądanych czynników: tonu nacisku, złych skojarzeń, podejrzeń o manipulacje

 

 

 

Oprawa: Miękka

Format: 14.0x21.0cm

Ilość stron: 224

Rok wydania: 2006