Książki > Technika. Informatyka. Przemysł. Rolnictwo. > Informatyka. Cybernetyka. Komputery Książki > Poradniki Książki > Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne > Ekonomia i Biznes > Gospodarka > Handel. Usługi Książki > Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne > Psychologia. Psychoterapia > Osobowość. Samorealizacja. Kariera Książki > Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne > Ekonomia i Biznes > Organizacja i zarządzanie > Kadry. Zarządzanie personelem
|
|
| | |
| | Przegląd najskuteczniejszych sloganów i ofert handlowych w historii Jak zmienić dobry produkt w coś, bez czego nie da się żyć? Jak uzyskać za darmo reklamę i referencje: poczta pantoflowa i internet
Trzy sekundy. Tyle potrzebujesz, by opanować umysł klienta i dokonać sprzedaży. Nie wierzysz w to? Myślisz, że to nowa bzdurna teoria szalonego guru od marketingu? A co byś powiedział na takie oferty:
Pizza z dostawą do domu: jeśli nie dowieziemy jej w 30 minut, otrzymasz ją gratis. Przyjdź do nas z konkurencyjną ofertą, a zaproponujemy Ci to samo, tyle że taniej. Serwis w ciągu 48 godzin w dowolnym miejscu na świecie albo zwracamy Ci koszty.
Są to oferty firm, które szybko zyskały klientów i z małych przedsiębiorstw przekształciły się w korporacje. Czyż nie są to propozycje nie do odrzucenia? Takie, na które ludzie odruchowo i bez wahania odpowiadają TAK? Dowiedz się, jak tworzyć takie właśnie oferty w swojej branży.
Mark Joyner jest autorem koncepcji Nowego Marketingu. Stworzył strony internetowe, które trafiły na listę 100 najczęściej odwiedzanych witryn świata. Przekształcił jednoosobową firmę Aesop w wielomilionową korporację. Klienci płacą mu po 2000 dolarów za godzinę konsultacji. To człowiek, który wie, jak prowadzić skuteczny marketing.
Filary oferty nie do odrzucenia: wiarygodność, logika i dobra komunikacja Tworzenie zwycięskiej formuły: od dobrej propozycji handlowej do czarodziejskiego zaklęcia Atrakcyjne dodatki: sprzedaż krzyżowa, doradztwo i serwis, darmowe próbki Budowanie i pozycjonowanie marki Przekształcanie oferty racjonalnej w emocjonalną Usuwanie z oferty niepożądanych czynników: tonu nacisku, złych skojarzeń, podejrzeń o manipulacje | | Tytuł: | Oferta nie do odrzucenia | | Tytuł oryginalny: | The irresistible offer | | Tłumaczenie: | Matkowski, Cezar | | Oprawa: | miękka | | Wymiary: | 12 [cm] | | Liczba stron: | 224 | | Rok wydania: | 2006 | | Miejsce: | Gliwice | |
| | | Wydawnictwo: | Helion | | Nr katalogowy (ISBN): | 978[zasłonięte][zasłonięte]46039 978[zasłonięte][zasłonięte]46039 |
|
| | | | Waga produktu: | 280 g. | |
| |
Książka - dokument piśmienniczy myśli ludzkiej, raczej obszerny, w postaci publikacji wielostronicowej o określonej liczbie stron, o charakterze trwałym. Słowo o bardzo wielu pokrewnych znaczeniach. Dzisiejsza postać książki wywodzi się od kodeksu, czyli kartek połączonych grzbietem, które wraz z rozwojem pergaminu zastąpiły poprzednią formę dokumentu piśmienniczego, czyli zwój. Więcej informacji na: http://pl.wikipedia.org/wiki/Ksi%C4%85%C5%BCka |