Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł

04-03-2012, 12:49
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 34.90 zł     
Użytkownik www_helion_pl
numer aukcji: 2098778188
Miejscowość Gliwice
Zostało sztuk: 5    Wyświetleń: 10   
Koniec: 04-03-2012 16:59:15

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2006
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

KATALOG OGÓLNY
FAQ
FORMY PŁATNOŚCI
PayU
Przedpłata
ING Bank Śląski
94 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]2980023 [zasłonięte] 591411
KONTAKT
[zasłonięte]@helion.pl
tel. 32 [zasłonięte] 63 w. 121, 188
fax. 32 [zasłonięte] 63 w. 110
(pon. – pt. 9.00–17.00)
Logo Grupy Wydawniczej Helion
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
Laureat zaufanych opinii

Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł

Okładka książki

Tytuł oryginału: The Irresistible Offer: How to Sell Your Product or Service in 3 Seconds or Less

Autorzy: Mark Joyner

Rok wydania: 2006

Stron: 224

Tłumaczenie: Cezar Matkowski

ISBN: 83-[zasłonięte]-0397-2

Format: A5

Oprawa: miękka

Książka jest nowa

  • Przegląd najskuteczniejszych sloganów i ofert handlowych w historii
  • Jak zmienić dobry produkt w coś, bez czego nie da się żyć?
  • Jak uzyskać za darmo reklamę i referencje: poczta pantoflowa i internet

Trzy sekundy. Tyle potrzebujesz, by opanować umysł klienta i dokonać sprzedaży.
Nie wierzysz w to? Myślisz, że to nowa bzdurna teoria szalonego guru od marketingu? A co byś powiedział na takie oferty:

  • Pizza z dostawą do domu: jeśli nie dowieziemy jej w 30 minut, otrzymasz ją gratis.
  • Przyjdź do nas z konkurencyjną ofertą, a zaproponujemy Ci to samo, tyle że taniej.
  • Serwis w ciągu 48 godzin w dowolnym miejscu na świecie albo zwracamy Ci koszty.

Są to oferty firm, które szybko zyskały klientów i z małych przedsiębiorstw przekształciły się w korporacje. Czyż nie są to propozycje nie do odrzucenia? Takie, na które ludzie odruchowo i bez wahania odpowiadają TAK? Dowiedz się, jak tworzyć takie właśnie oferty w swojej branży.

Mark Joyner jest autorem koncepcji Nowego Marketingu. Stworzył strony internetowe, które trafiły na listę 100 najczęściej odwiedzanych witryn świata. Przekształcił jednoosobową firmę Aesop w wielomilionową korporację. Klienci płacą mu po 2000 dolarów za godzinę konsultacji. To człowiek, który wie, jak prowadzić skuteczny marketing.

  • Filary oferty nie do odrzucenia: wiarygodność, logika i dobra komunikacja
  • Tworzenie zwycięskiej formuły: od dobrej propozycji handlowej do czarodziejskiego zaklęcia
  • Atrakcyjne dodatki: sprzedaż krzyżowa, doradztwo i serwis, darmowe próbki
  • Budowanie i pozycjonowanie marki
  • Przekształcanie oferty racjonalnej w emocjonalną
  • Usuwanie z oferty niepożądanych czynników: tonu nacisku, złych skojarzeń, podejrzeń o manipulacje

Za przesyłkę płacisz tylko raz :: zobacz inne książki z tej kategorii

helion_promocja1 onepress_marketing