Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć...

28-02-2012, 15:38
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 31.80 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 2030962354
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 6   
Koniec: 31-01-2012 09:59:52

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa al.Solidarności 117 lok.406
00-140 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
951[zasłonięte]200400[zasłonięte]70234[zasłonięte]730 (mBank)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594 (Inteligo)


Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta?
Mark Joyner

Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta?
Dodatkowe informacje

  • ISBN:83-[zasłonięte]-0397-2
  • liczba stron: 224
  • Okładka: miękka
  • Wydawnictwo: Helion
  • Seria: exclusive
  • Wymiary: 148 x 210 mm
  • Data wydania: 2[zasłonięte]006-11
  • Opis

    • Przegląd najskuteczniejszych sloganów i ofert handlowych w historii
    • Jak zmienić dobry produkt w coś, bez czego nie da się żyć?
    • Jak uzyskać za darmo reklamę i referencje: poczta pantoflowa i internet

    Trzy sekundy. Tyle potrzebujesz, by opanować umysł klienta i dokonać sprzedaży.
    Nie wierzysz w to? Myślisz, że to nowa bzdurna teoria szalonego guru od marketingu? A co byś powiedział na takie oferty:
    • Pizza z dostawą do domu: jeśli nie dowieziemy jej w 30 minut, otrzymasz ją gratis.
    • Przyjdź do nas z konkurencyjną ofertą, a zaproponujemy Ci to samo, tyle że taniej.
    • Serwis w ciągu 48 godzin w dowolnym miejscu na świecie albo zwracamy Ci koszty.

    Są to oferty firm, które szybko zyskały klientów i z małych przedsiębiorstw przekształciły się w korporacje. Czyż nie są to propozycje nie do odrzucenia? Takie, na które ludzie odruchowo i bez wahania odpowiadają TAK? Dowiedz się, jak tworzyć takie właśnie oferty w swojej branży.

    Mark Joyner jest autorem koncepcji Nowego Marketingu. Stworzył strony internetowe, które trafiły na listę 100 najczęściej odwiedzanych witryn świata. Przekształcił jednoosobową firmę Aesop w wielomilionową korporację. Klienci płacą mu po 2000 dolarów za godzinę konsultacji. To człowiek, który wie, jak prowadzić skuteczny marketing.
    • Filary oferty nie do odrzucenia: wiarygodność, logika i dobra komunikacja
    • Tworzenie zwycięskiej formuły: od dobrej propozycji handlowej do czarodziejskiego zaklęcia
    • Atrakcyjne dodatki: sprzedaż krzyżowa, doradztwo i serwis, darmowe próbki
    • Budowanie i pozycjonowanie marki
    • Przekształcanie oferty racjonalnej w emocjonalną
    • Usuwanie z oferty niepożądanych czynników: tonu nacisku, złych skojarzeń, podejrzeń o manipulacje

    Spis treści:

    Przedmowa (5)

    Podziękowania (9)

    O autorze (13)

    Wprowadzenie (Trzy sekundy) (15)

    Rozdział 1. Magiczne okno (17)

    Rozdział 2. Główny imperatyw biznesu (19)

    Rozdział 3. Cztery Wielkie Pytania (23)

    Rozdział 4. Czym jest Oferta nie do odrzucenia? (29)

    Rozdział 5. Czym nie jest Oferta nie do odrzucenia? (39)

    Rozdział 6. Składowe elementy Oferty nie do odrzucenia (49)

    Rozdział 7. Wielka formuła (69)

    Rozdział 8. Wzmacniacze Oferty (91)

    Rozdział 9. Kontinuum Oferty (113)

    Rozdział 10. Wielkie oferty w dziejach (125)

    Rozdział 11. Poczta pantoflowa w siedmiomilowych butach (137)

    Dodatek A Jak się sprzedać w trzy sekundy lub szybciej (187)

    Dodatek B Uwaga do sprzedawców (209)

    Słowniczek (213)

    Skorowidz (217)

    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa