Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

OEM OFFICE 2010 Home & Business PL PKC

11-07-2012, 17:09
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 629 zł      Najwyzsza cena licytacji: 629 zł     
Użytkownik komputeo_krakow
numer aukcji: 2434159399
Miejscowość Kraków, Bielsko-Biała, Tarnów
Kupiono sztuk: 5    Licytowało: 3    Wyświetleń: 76   
Koniec: 04-07-2012 00:06:00

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Platforma: Tylko dla platformy PC
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


 

OEM Office 2010 Dla Użytkowników Domowych i Małych Firm PL

PKC T5D-00311

  • Produkt: Microsoft Office
  • Wersja: OEM
  • Wersja językowa: Polska
  • Pamięć operacyjna: 256 MB
  • Procesor: 500 MHz
  • Wolne miejsce: 1.5 GB
  • Zestaw zawiera: Microsoft Office Word 2010, Microsoft Office Excel 2010, Microsoft Office OneNote 2010, Microsoft Office PowerPoint 2010, Aplikacje Office Web Apps, Microsoft Office Outlook 2010

 

Informacje o tym, jak korzystać z karty klucza produktu (PKC) :
http://office.microsoft.com/pl-pl/buy/korzystanie-z-karty-klucza-produktu-FX101[zasłonięte]163.aspx

BRAK NOŚNIKA - obraz instalacyjny Office 2010 do ściągnięcia ze strony :
https://www7.downloadoffice2010.microsoft.com/row/registerkey.aspx?ref=pkc&culture=pl-PL



Funkcje i zalety pakietu Office 2010 dla Użytkowników Domowych i Małych Firm

  • Pakiet Microsoft Office 2010 dla Użytkowników Domowych i Małych Firm zawiera narzędzia potrzebne do utrzymania łączności i zachowania produktywności w domu, w biurze oraz w podróży.

    Dostępne z niemal każdego miejsca, wszechstronne narzędzia poczty e-mail, listy zadań i planowania w programie Outlook 2010 pozwalają być w stałym kontakcie. Korzystając z zaawansowanych funkcji edycji multimediów i efektów wizualnych w programach Word 2010 oraz PowerPoint 2010, można tworzyć przyciągające uwagę raporty i prezentacje o profesjonalnym wyglądzie. Używane przez specjalistów narzędzia do analizowania danych w programie Excel 2010 umożliwią bezproblemowe zarządzanie finansami. Program OneNote 2010 udostępnia miejsce do zbierania notatek, wyników badań w sieci Web, dokumentów oraz innych zasobów w celu organizowania projektów służbowych i osobistych.

  • Wydajne zarządzanie finansami firmowymi i osobistymi

    Gotowe do użycia szablony programu Excel 2010 umożliwiają natychmiastowe tworzenie budżetu firmy lub śledzenie wydatków osobistych. Wykresy przebiegu w czasie, fragmentatory oraz inne zaawansowane narzędzia analizy umożliwiają szybkie uzyskiwanie informacji na podstawie dostępnych danych. Informacje można przedstawić za pomocą kolorowych schematów i wykresów 3-W, do których utworzenia wystarczy kilka kliknięć.

  • Organizowanie niemal dowolnego projektu w jednym miejscu

    Program OneNote 2010 udostępnia wygodne miejsce do organizowania ważnych zasobów, takich jak notatki ze spotkań, informacje o klientach czy plany remontu mieszkania. Notes programu OneNote umożliwia gromadzenie różnego rodzaju materiałów i multimediów, takich jak dokumenty, pliki tekstowe, pliki wideo, pliki audio, wycinki stron sieci Web i nie tylko. Proste funkcje znakowania i wyszukiwania umożliwiają znajdowanie potrzebnych informacji. Funkcja szybkiego przechowywania umożliwia zapisywanie informacji ze stron sieci Web i innych zasobów w notesie za pomocą jednego kliknięcia, dzięki czemu badania internetowe są wydajniejsze.

  • Tworzenie dynamicznych, przyciągających uwagę prezentacji

    Program PowerPoint 2010 umożliwia przekształcanie pomysłów w zapadające w pamięć prezentacje za pomocą szerokiej gamy multimediów, takich jak wysokiej jakości klipy wideo, dźwięki i fotografie. Proste w użyciu funkcje edytowania fotografii i klipów wideo oraz atrakcyjne efekty wizualne zapewniają pełną kontrolę nad procesem tworzenia. Prezentację można łatwo emitować, tak aby obejrzeli ją klienci z tego samego miasta lub z innej części świata.

  • Szybkie i oryginalne wyrażanie własnych pomysłów

    Program Word 2010 udostępnia gotowe do użycia szablony do niemal wszystkich projektów, co pozwala na szybkie tworzenie dokumentów, począwszy od raportów biznesowych, aż po biuletyny rodzinne. Za pomocą atrakcyjnych efektów, takich jak cienie, odbicia i efekty 3-W, można sprawić, że tekst będzie bardziej interesujący wizualnie. Korzystając z imponującej gamy dostosowywanych grafik SmartArt®, można wyróżnić ważne wiadomości za pomocą zaledwie kilku kliknięć.

  • Edytowanie i udostępnianie dokumentów oraz uzyskiwanie do nich dostępu w trybie online

    Aplikacje Office Web Apps współpracują z programami pakietu Office, co ułatwia elastyczne udostępnianie dokumentów i uzyskiwanie do nich dostępu w domu, w biurze, a także podczas podróży. Pliki pakietu Office można zapisywać bezpośrednio w sieci Web, korzystając z usługi Windows Live SkyDrive, która pozwala uzyskiwać do nich dostęp przy użyciu niemal dowolnej przeglądarki sieci Web. Raporty i prezentacje można edytować i przeglądać w trybie online z niemal dowolnego miejsca za pomocą aplikacji Web Apps, które zapewniają oczekiwane wrażenie pracy z aplikacjami pakietu Office. Udostępnianie dokumentów w trybie online pozwala wydajniej pracować z klientami i współpracownikami*.

* Wymagane jest odpowiednie urządzenie, połączenie internetowe oraz obsługiwana przeglądarka Internet Explorer, Firefox lub Safari. Niektóre funkcje dla urządzeń przenośnych wymagają pakietu Microsoft Office Mobile 2010, który nie jest dołączany do aplikacji i pakietów Office 2010 ani do aplikacji Office Web Apps. Istnieją pewne różnice w funkcjach aplikacji Office Web Apps oraz aplikacji pakietów Office Mobile 2010 i Office 2010.

Specyfikacja:

P/NT5D-00311
Komputer i procesor: Procesor 500 MHz lub szybszy
Pamięć: 256 MB pamięci RAM; zalecane 512 MB do obsługi funkcji graficznych, funkcji wyszukiwania błyskawicznego w programie Outlook i niektórych funkcji zaawansowanych
Dysk twardy: 3 GB wolnego miejsca na dysku
Wyświetlanie Monitor o rozdzielczości 1024 x 576 lub wyższej
System operacyjny: Windows XP z dodatkiem Service Pack (SP) 3 (tylko w wersji 32-bitowej) lub Windows Vista z dodatkiem SP1, Windows 7, Windows Server 2003 R2 z analizatorem składni MSXML 6.0, Windows Server 2008 lub nowszy system operacyjny w wersji 32- lub 64-bitowej.
Elementy graficzne: Sprzętowe przyspieszenie grafiki wymaga karty graficznej zgodnej z programem DirectX 9.0c i mającej pamięć wideo o pojemności 64 MB lub większej.
Wymagania dodatkowe: Niektóre funkcje programu Microsoft(R) OneNote(R) wymagają składnika Wyszukiwanie z pulpitu systemu Microsoft Windows(R) 3.0, programów Windows Media(R) Player 9.0, Microsoft(R) ActiveSync(R) 4.1, mikrofonu, wyjściowego urządzenia audio, urządzenia do nagrywania wideo, cyfrowego aparatu fotograficznego lub skanera zgodnego ze standardem TWAIN. Udostępnianie notesów jest możliwe, gdy użytkownicy znajdują się w tej samej sieci.
Wymagania dodatkowe: Niektóre funkcje zaawansowane wymagają łączności z programem Microsoft Exchange Server 2003, programem Microsoft SharePoint Server 2010 i/lub systemem Windows Server 2003 z dodatkiem SP1 z uruchomionym programem Windows SharePoint Services 4.0.
Wymagania dodatkowe: Niektóre funkcje wymagają programu Windows Search 4.0.
Wymagania dodatkowe: Sterownik drukarki Wyślij do programu OneNote oraz składnik integracji z usługami łączności biznesowej wymagają programu Microsoft .NET Framework 3.5 i/lub funkcji XPS systemu Windows.
Internet: Program Internet Explorer (IE) 6 lub nowszy, tylko przeglądarka 32-bitowa. Do odbierania emitowanych prezentacji jest wymagany program IE7 lub nowszy. Funkcje internetowe wymagają połączenia z Internetem.
Wielodotyk: Funkcje wielodotykowe wymagają systemu Windows 7 i urządzenia obsługującego dotyk.
Pisanie odręczne: Niektóre funkcje pisania odręcznego wymagają systemu Windows XP Tablet PC Edition lub nowszego.
Obsługa mowy: Funkcje rozpoznawania mowy wymagają mikrofonu przyustnego i wyjściowego urządzenia audio.
Faks internetowy: Faks internetowy jest niedostępny w systemach Windows Vista Starter, Windows Vista Home Basic i Windows Vista Home Premium.
Funkcja IRM: Funkcja Zarządzanie prawami do informacji wymaga dostępu do systemu Windows 2003 Server z dodatkiem SP1 lub nowszego z uruchomionymi Usługami zarządzania prawami do informacji.
Usługa Live ID: Niektóre funkcje online wymagają usługi Windows LiveTM ID.
Inne: Funkcje i elementy graficzne produktu mogą się zmieniać w zależności od konfiguracji systemu. Niektóre funkcje mogą wymagać dodatkowego lub zaawansowanego sprzętu albo łączności z serwerem (www.office.com/products).
 

Warto Kupić

Polecamy:

Gwarancja

Raty przez internet


Wysyłka i płatności



Dlaczego my?


Zadzwoń:
Tel. 12 [zasłonięte] 58

Napisz:
[zasłonięte]@komputeo.pl
ODBIÓR OSOBISTY:

Kraków

al. 3 maja 9
30-062 Kraków
Tel. 12 [zasłonięte] 62


Bielsko-Biała

ul.Karpacka 24
43-316 Bielsko-Biała
Tel. 50 17 90 416
DZIAŁ HANDLOWY:



Kom. 501-[zasłonięte]-859
GG: 579741





Kom. 501-[zasłonięte]-852
GG: 879224

SERWIS:



Kom. 502-[zasłonięte]-059
GG: 33[zasłonięte]345