Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

ODZYSKIWANIE DANYCH SEAGATE 7200.11 tel. 618[zasłonięte]400

19-01-2012, 12:35
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 50 zł     
Użytkownik odzyskaniedanych
numer aukcji: 2040269203
Miejscowość Poznań
Wyświetleń: 23   
Koniec: 12-01-2012 23:23:13
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Odzyskiwanie danych, Odzyskiwanie danych Poznań, odzyskiwanie danych z dysków, odzyskiwanie danych z hdd, odzyskiwanie danych z pendrive, odzyskiwanie danych z pendriva

 


Warunki licytacji: dotyczną przywrócenia sprawności dysku z czarnej serii Seagate 7200.11.
 

Odzyskamy Państwa dane albo nic nie płacicie.

Twój komputer przestał stabilnie pracować. Wirusy, nieuwaga, żart, zanik prądu, zalanie lub inna awaria spowodowała utratę danych. Zastanawiasz się co dalej, gdzie są moje zdjęcia , praca magisterska, doktorat, książka czy niezwykle cenne projekty i kontakty biznesowe?

Co teraz będzie? Jakie są szanse, że odzyskam dane?

 

Mamy dla Ciebie dobrą wiadomość Masz ponad  90% szans na odzyskanie ulubionych zdjęć, dokumentów, kontaktów czy poczty.

Nasi technicy pomogą Ci odzyskać dane w przypadku:

- skasowania

- sformatowania

- uszkodzeń logicznych dysków i kart pamięci

- uszkodzeń fizycznych dysków i kart pamięci

Specjalnie dla Ciebie zbudowaliśmy jedno z najnowocześniejszych laboratorium odzyskiwania danych, które zostało wyposażone w najnowsze zdobycze techniki z dziedziny elektroniki, mechatroniki i informatyki. Ponadto do pracy przy naprawie dysków twardych zbudowaliśmy specjalne pomieszczenie (Clean Room) gdzie panują sterylne warunki – niczym w fabrykach leków, dysków czy procesorów.

Chcemy abyś dołączył(a) do grona naszych zadowolonych klientów
, dlatego nie pobieramy żadnych opłat za analizę uszkodzenia. Nasi technicy sprawdzą co jest uszkodzone całkowicie za darmo.

W naszej ofercie znajdziesz:

- Odzyskiwanie danych z dysków twardych Seagate, Samsung, Western Digital, Toshiba, Hitachi, Fujitsu, Maxtor
- Odzyskiwanie danych z dysków SSD wsztstkich firm
- Odzyskiwanie danych z kart pamięci SD, CF, MMC, MMS i innych wszystkich producentów
- Odzyskiwanie danych z Pendrive wszystkich producentów
- Odzyskiwanie danych z telefonów i palmtopów
- Odzyskiwanie usuniętych wiadomości z outlook, outlook express i innych programów
- Naprawy i odzyskiwanie danych z baz danych
- Odzyskiwanie danych z dysków połączonych w RAID
- Odzyskiwanie danych po formatowanu i skasowaniu
- Odzyskiwanie zdjęć z dysku, pendrive, karty pamieci, dysku ssd.

Do kogo skierowana jest ta aukcja ?

Witamy, firma NETINVISION S.A. oferuje usługi naprawy dysków dla osób posiadających modele z wadliwych serii firmy Seagate i Maxtor (modele podano poniżej). Usterka objawia się tym, że dysk pomimo bezproblemowego startu (talerze się kręcą, głowica kalibruje), nie jest wykrywany przez komputer (BIOS) lub wykazuje zerową pojemność. Problem dotyczy strefy programowej dysku której błąd fabryczny uniemożliwia dostęp do danych. Usługę naprawy dysku wykonujemy w Poznaniu z możliwością odbioru osobistego i naprawy od ręki po wcześniejszym umówieniu się.


Lista modeli podatnych na tę awarię:
  • Barracuda 7200.11: ST[zasłonięte]35003AS, ST[zasłonięte]35006AS, ST[zasłonięte]35008AS, ST[zasłonięte]37503AS, ST[zasłonięte]37506AS, ST31[zasłonięte]340AS, ST31[zasłonięte]333AS, ST31[zasłonięte]341AS, ST[zasłonięte]36403AS, ST[zasłonięte]33206AS, ST[zasłonięte]36406AS, ST[zasłonięte]31608AS, ST[zasłonięte]33208AS z firmware: AD14, SD15, SD16, SD17, SD18, SD19, SD81, HP24
  • Maxtor DiamondMax 22: STM[zasłonięte]31608AS, STM[zasłonięte]33206AS, STM[zasłonięte]36403AS, STM[zasłonięte]35003AS, STM[zasłonięte]37503AS, STM31[zasłonięte]334AS, STM31[zasłonięte]340AS z firmware MX15
  • Barracuda ES.2 SATA: ST[zasłonięte]32503NS, ST[zasłonięte]35003NS, ST[zasłonięte]37503NS, ST31[zasłonięte]340NS
  • SV35.3: ST[zasłonięte]35003SV, ST[zasłonięte]37503SV, ST31[zasłonięte]340SV z firmware SV16
  • SV35.4: ST[zasłonięte]33204SV z firmware CV11
Informacje o modelu dysku można odczytać z jego etykiety, np. ST[zasłonięte]35003AS:

Jak wysyłać dyski, dokonać zapłaty, czego można od nas oczekiwać ?

Wadliwych dysków nie wolno rozkręcać, ani próbować naprawiać samemu. Jest to pierwszy krok do utraty danych, a nawet całkowitego uszkodzenia dysku.

Dyski należy odpowiednio zabezpieczyć do transportu - np. w oryginalnym plastikowym pudełku i zawinięte w dużą ilość folii bąbelkowej, tak by znajdowały się w centrum paczki a nie w jej narożnikach. Dobrym przykładem opakowania jest kartonowe pudełko po butach. Dysk powinien być ułożony w domyślnej pozycji etykietą do góry i nie powinien mieć możliwości swobodnego poruszania się w paczce - wolną przestrzeń należy wypełnić gazetami lub podobnym wypełniaczem. Dyski prosimy wysyłać w formie paczki Pocztą Polską lub kurierem (koniecznie nie listem), dołączając kartkę z danymi do odesłania, numerem telefonu a w przypadku faktur VAT również numerem NIP i kompletnymi danymi Państwa / właściciela firmy.

Po dostarczeniu dysków, zajmujemy się ich diagnozą. Stan każdego z nich jest dokładnie sprawdzany. Diagnoza jest darmowa.

Metodą bezinwazyjną dokonujemy naprawy dysków. Naprawy dokonujemy do 12h

Zgrywanie (odzyskiwanie danych) na inne nośniki danych - usługa oferowana na naszych pozostałych aukcjach

Informujemy klienta o stanie technicznym dysku, a na życzenie wysyłamy zrzuty ekranu z danymi jakie się na nim znajdują.

Odsyłamy Państwa dyski przesyłką pobraniową priorytetową.

Co ważne:

  • nie tracicie Państwo gwarancji producenta, w niektórych przypadkach cena może uleć zmianie za sprawą zdiagnozowania innej usterki dysku 
  • dyski naprawiamy i odsyłamy tego samego dnia w którym zostały dostarczone
  • zgrywanie (odzyskiwanie danych) na inne nośniki danych - usługa oferowana na naszych pozostałych aukcjach
  • z tytułu bezpieczeństwa danych nie polecamy po wykonaniu naprawy dalszego użytkowania dysku

Dodatkowe informacje

Aukcja nie dotyczy dysków zniszczonych fizycznie np. po upadku. Jeżeli dysk pracuje w macierzy proszę nas o tym poinformować. Nie odpowiadamy za uszkodzenia w trakcie transportu. W przypadku braku możliwości naprawy, ponosicie Państwo tylko i wyłącznie koszt odesłania dysku.

Grono zadowolonych klientów wciąż rośnie, gdyż szczególną uwagę zwracamy na szybką realizację, niezmienność optymalnej dla Państwa ceny oraz profesjonalne podejście.


Warunki licytacji nie uwzględniają: mechanicznego uszkodzenia dysku, błedów logicznych dysku, odzyskiwania danych.


Opisów, zdjęć czy tytułów aukcji nie wolno kopiować bez zgody NETINVISION S.A. Odzyskiwanie Danych