Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

ODZYSKIWANIE DANYCH KIELCE

02-03-2012, 11:10
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 1 zł     
Użytkownik dagaw8
numer aukcji: 2079674622
Miejscowość Kielce
Wyświetleń: 17   
Koniec: 08-02-2012 15:21:22
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

ODZYSKIWANIE DANYCH KIELCE

Odzyskiwanie danych z dysku, z pendrive, z karty pamięci- dokumenty, zdjęcia, filmy, pliki

Jeżeli po podłączeniu dysku usłyszeć można, że mechanika dysku pracuje (słychać kręcące się talerze, pracują głowice), a mimo to występują następujące problemy:
Dane odzyskiwane są w przypadku gdy:
Komputer (BIOS) nie wykrywa dysku;
Dysk jest wykrywany z pojemnością zerową (0 MB / GB);
Przy próbie wykrycia dysku komputer się zawiesza;
Brak dostępu do danych, mimo poprawności wykrycia dysku;
Firmware dysku uległ uszkodzeniu.
Świadczy to o uszkodzeniu części programowej dysku, przez który jest uniemożliwiony dostęp do danych. Naprawa takiego dysku jest możliwa bez utraty danych (w przypadku naprawy gwarancyjnej u producenta utrata danych jest w 100% pewna).
NAPRAWA NIE POWODUJE UTRATY GWARANCJI !!!
Lista modeli w których występuje ta usterka:
Barracuda 7200.11:
ST[zasłonięte]31608AS, ST[zasłonięte]33208AS, ST[zasłonięte]33206AS, ST[zasłonięte]35003AS, ST[zasłonięte]35006AS, ST[zasłonięte]35008AS, ST[zasłonięte]36403AS, ST[zasłonięte]36406AS, ST[zasłonięte]37503AS, ST[zasłonięte]37506AS, ST31[zasłonięte]340AS, ST31[zasłonięte]333AS, ST31[zasłonięte]341AS,
z firmware: AD14, SD15, SD16, SD17, SD18, SD19, SD81, HP12, HP24, CC2H, DE12.

Maxtor DiamondMax 22:
STM[zasłonięte]31608AS, STM[zasłonięte]33206AS, STM[zasłonięte]36403AS, STM[zasłonięte]35003AS, STM[zasłonięte]37503AS, STM31[zasłonięte]334AS, STM31[zasłonięte]340AS
z firmware MX15.

Barracuda ES.2 SATA:
ST[zasłonięte]32503NS, ST[zasłonięte]35003NS, ST[zasłonięte]37503NS, ST31[zasłonięte]340NS
SV35.3: ST[zasłonięte]35003SV, ST[zasłonięte]37503SV, ST31[zasłonięte]340SV z firmware SV16,
SV35.4: ST[zasłonięte]33204SV z firmware CV11.

Usterka może występować również w modelach:
Barracuda 7200.12:
ST[zasłonięte]31603AS, ST[zasłonięte]32503AS, ST[zasłonięte]33204AS, ST[zasłonięte]35004AS, ST[zasłonięte]35004AS, ST[zasłonięte]37505AS, ST31[zasłonięte]528AS
z firmware CC49.

Seagate Barracuda LP:
ST[zasłonięte]35004AS, ST31[zasłonięte]520AS, ST31[zasłonięte]541AS, ST32[zasłonięte]542AS
z firmware CC35.

Seagate Momentus XT:
ST92[zasłonięte]610AS, ST93[zasłonięte]620AS, ST95[zasłonięte]620AS
z firmware SD28.

Seagate Green:
ST2000DL003-9VT1166, ST1500DL003-9VT116L
z firmware CC32.

DiamondMax 23:
STM[zasłonięte]31603AS, STM[zasłonięte]32503AS, STM[zasłonięte]33204AS, STM[zasłonięte]35004AS, STM[zasłonięte]37505AS, STM31[zasłonięte]528AS z firmware CC3D.

UWAGA !!!
Jeżeli dysk upadł, nie zgłasza żadnych oznak działania, albo wydaje cykliczne dźwięki i / lub silnik zatrzymuje się po kilkudziesięciu sekundach / paru minutach, to powyższa usługa nie dotyczy takich przypadków.
Jeśli masz pytania napisz, bądź zadzoń.
98% Skuteczności !
534[zasłonięte]648