Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Odpowiedzialność młodzieży z wadą słuchu

20-03-2015, 3:29
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 23.90 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 5103410916
Miejscowość Warszawa
Zostało sztuk: 4    Wyświetleń: 3   
Koniec: 20-03-2015 03:38:27

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas
Do każdego zamówienia dołączamy zakładkę GRATIS!

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa
ul. Anielewicza 37, lok U3
01-057 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-17

Numer konta:
(mBank)
201[zasłonięte]200400[zasłonięte]70274[zasłonięte]229
(Inteligo)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594



Wyprzedaż -70%Promocje -50%Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Wybierz kategorię:
Odpowiedzialność młodzieży z wadą słuchu
Małgorzata Zaborniak-Sobczak

Odpowiedzialność młodzieży z wadą słuchu
Dodatkowe informacje

  • ISBN:[zasłonięte]978-8338-967-0
  • liczba stron: 186
  • Okładka: twarda
  • Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego
  • Wymiary: 176 x 250 mm
  • Rok wydania: 2014
  • Opis

    Spis treści:
    Wstęp
    Rozdział I
    Odpowiedzialność w ujęciu teoretycznym i jej pedagogiczne implikacje
    1. Odpowiedzialność i poczucie odpowiedzialności w koncepcjach teoretycznych
    2. Odpowiedzialność w procesie wychowania. Społeczny kontekst odpowiedzialności
    3. Świadomość i poczucie odpowiedzialności jako zaleta człowieka. Odpowiedzialność w kontekście indywidualnym
    4. Poczucie odpowiedzialności człowieka i proces jego kształtowania w kontekście uzyskiwanego rozwoju i dojrzałości
    Rozdział II
    Poczucie odpowiedzialności a niepełnosprawność człowieka
    1. Niepełnosprawność osoby a możliwości bycia odpowiedzialnym
    2. Kształtowanie się poczucia odpowiedzialności młodzieży z wadą słuchu w kontekście podjętych rozważań teoretycznych
    Rozdział III
    Poczucie odpowiedzialności młodzieży w badaniach własnych
    1. Założenia wprowadzające w problematykę podjętych empirii
    2. Przedmiot i cele badań własnych
    3. Problemy badawcze
    4. Metody, techniki i narzędzia badawcze
    5. Obszar i organizacja badań własnych. Charakterystyka badanych grup młodzieży
    6. Uwagi o sposobie analizy i prezentacji uzyskanych wyników
    Rozdział IV
    Odpowiedzialność, jej rozumienie i poczucie w świetle wyników badań własnych
    1. Poczucie odpowiedzialności młodzieży z wadą słuchu
    2. Poczucie odpowiedzialności młodzieży słyszącej
    Podsumowanie. Podobieństwa i różnice w rozumieniu i poczuciu odpowiedzialności młodzieży z wadą słuchu i słyszącej
    Rozdział V
    Wybrane czynniki osobowościowe i ich znaczenie w kształtowaniu się poczucia odpowiedzialności młodzieży
    1. Umiejscawianie kontroli i jego związek z poziomem poczucia odpowiedzialności badanych
    2. Samoocena a poziom poczucia odpowiedzialności badanej młodzieży
    Podsumowanie. Poczucie kontroli i samoocena badanej młodzieży a ich poziom poczucia odpowiedzialności
    Rozdział VI
    Poczucie odpowiedzialności w kontekście wybranych czynników edukacyjnych i rodzinnych
    1. System kształcenia młodzieży z wadą słuchu i jego związek z poziomem poczucia odpowiedzialności badanych z niepełnosprawnością
    2. Preferowany sposób komunikacji językowej a poziom poczucia odpowiedzialności młodzieży z wadą słuchu
    3. System wartości badanej młodzieży a poziom poczucia odpowiedzialności
    3.1. System wartości ostatecznych badanej młodzieży
    3.2. System wartości instrumentalnych badanej młodzieży
    3.3. Odpowiedzialność i jej miejsce w systemie wartości badanych
    Podsumowanie. Podobieństwa i różnice w hierarchii wartości młodzieży i ich związek z poczuciem odpowiedzialności badanych
    4. Postawy rodzicielskie matek i ojców w percepcji młodzieży a poziom poczucia odpowiedzialności badanych
    4.1. Postawy rodzicielskie matek w retrospektywnej ocenie badanych z wadą słuchu i słyszących
    4.2. Postawy rodzicielskie ojców w retrospektywnej ocenie młodzieży z wadą słuchu i słyszącej
    Podsumowanie. Postawy rodzicielskie w retrospektywnej ocenie badanych i ich związek z poziomem poczucia odpowiedzialności
    Rozdział VII
    Wspólne i swoiste czynniki psychospołeczne mające związek z poczuciem odpowiedzialności młodzieży słyszącej i z uszkodzonym narządem słuchu. Uogólnienia końcowe
    1. Wybrane czynniki psychospołeczne i ich związek z poczuciem odpowiedzialności młodzieży z wadą słuchu
    2. Czynniki psychospołeczne mające związek z poczuciem odpowiedzialności młodzieży słyszącej
    3. Wspólne i swoiste czynniki kształtowania się poczucia odpowiedzialności młodzieży z wadą słuchu i słyszącej w świetle wyników badań własnych
    Rozdział VIII
    Zadania wychowania do odpowiedzialności
    1. Kształtowanie poczucia odpowiedzialności jako droga w kierunku integracji psychospołecznej osób z niepełnosprawnością
    2. Wychowanie do odpowiedzialności adolescentów
    Zakończenie
    Bibliografia
    Spis tabel, wykresów i schematów
    Summary
    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa