Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Odnowienie podpisu elektronicznego 1ROK !!PROMO!!

19-04-2015, 17:12
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 114.90 zł     
Użytkownik PC_NET_2009
numer aukcji: 5195324937
Miejscowość Sosnowiec
Wyświetleń: 6   
Koniec: 19-04-2015 16:53:22

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Waga (z opakowaniem): 0.00 [kg]
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Odnowienie podpisu elektronicznego CERTUM przedłuża okres jego ważności o kolejny 1 rok (lub 2 lata - na innej aukcji).

Odnowiony certyfikat kwalifikowany może posiadać okres ważności rozpoczynający się do 60 dni od momentu jego wydania - tym samym można odnowić posiadany certyfikat tak aby był on ważny dopiero od momentu wygaśnięcia poprzedniego.

Dodatkowo:

Kwalifikowany znacznik czasu (5000 sztuk/miesiąc)

UWAGA: Zaleca się by odnowienie rozpocząć przynajmniej 14 dni przed upływem terminu ważności certyfikatu. Pozwoli to uniknąć dodatkowych kosztów związanych z wydaniem nowego certyfikatu kwalifikowanego.

Kod aktywacyjny jest ważny przez 2 miesiące od momentu zakupu. Po upłynięciu terminu ważności kod staje się nieważny.

Ważne!!! Nie ma możliwości odnowienia certyfikatu już wygasłego - w przypadku wątpliwości prosimy o kontakt PRZED zakupem.

Jesteśmy autoryzowanym partnerem centrum certyfikacyjnego UNIZETO CERTUM - prowadzimy sprzedaż i doradztwo z zakresu produktów informatycznych - produkty certyfikacyjne do zapoznania się z portfolio dostępne są tutaj

    Certyfikat kwalifikowany można wykorzystywać między innymi do:
  • składania formularzy do KIO (Krajowej Izby odwoławczej)
  • składania pism procesowych w sądowym postępowaniu upominawczym kontaktów drogą elektroniczną z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych (ZUS), np.: podpisania wniosku o wydanie zaświadczenia o niezaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne, podpisania deklaracji
  • nadawania mocy prawnej dokumentom w kontaktach prawnych przez Internet (np. upoważnienia elektroniczne w ZUS)
  • pozyskiwania wypisów elektronicznych dotyczących wszystkich podmiotów gospodarczych wpisanych do Krajowego Rejestru Sądowego (KRS)
  • podpisywania urzędowej korespondencji z podmiotami administracji publicznej za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej, składania e-deklaracji podatkowych
  • zawierania umów cywilno-prawnych w formie elektronicznej, wystawiania faktur w formie elektronicznej, uczestniczenia w aukcjach i przetargach elektronicznych
  • komunikacja w obrębie platformy ePUAP (Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej),
  • podpisywania raportów do Generalnego Inspektora Informacji Finansowej (GIIF)
  • zgłaszania drogą elektroniczną zbiorów danych osobowych do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych (GIODO)
  • składania e-deklaracji do Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego (UFG)
  • nadawania elektronicznym odpisom i zaświadczeniom wydawanym przez Centralną Informację o Zastawach Rejestrowych, mocy prawnej dokumentów urzędowych
  • składania drogą elektroniczną do Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) wniosków o dotacje unijne


W przypadku pytań świadczymy naszym klientom stałą (24/7/365) pomoc merytoryczną i techniczną. Naszych przyszłych klientów zapraszamy do pierwszego kontaktu w godzinach od 11 do 17 w dni robocze.