Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

ODNAWIALNE ŹRÓDŁA ENERGII W BUDOWNICTWIE NOWA opis

12-02-2014, 9:53
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 28 zł     
Użytkownik azymut-book
numer aukcji: 3879752800
Miejscowość Siemianowice Śląskie
Wyświetleń: 6   
Koniec: 12-02-2014 09:09:23

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Rok wydania (xxxx): 2013
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

 

 

 

ODNAWIALNE ŹRÓDŁA ENERGII  

BADANIA ODDZIAŁYWAŃ SPOŁECZNYCH

A. HILAROWCZ / J. KOZIOŁ

INFORMACJE:



Wydawnictwo - WPŚ

Rok - 2013

Stron - 163

Oprawa - MIĘKKA

Format - B5


STAN - NOWA



Monografia jest zbiorem artykułów odnoszących się do projektu strategicznego „Zintegrowany system zmniejszenie eksploatacyjnej energochłonności budynków” Narodowego Centrum Badań i Rozwoju. Praca składa się z sześciu rozdziałów, przy czym pierwsze sześć skupia się wokół badania jakościowego realizowanego przez zespół badaczy z Politechniki Śląskiej. Każdy kolejny artykuł obrazuje wycinek badań skupiony wokół prezentowanej tematyki. Rozdział siódmy stanowi formę syntetycznego raportu badawczego z badań na większą skalę przeprowadzonych przez przedstawicieli Głównego Instytutu Górnictwa.

ZASADY:

Dane do przelewu:



* wszelkie pytania proszę kierować PRZED podjęciem decyzji o kupnie

* NIE WYSYŁAMY ZA POBRANIEM KUPUJĄCYM O WĄTPLIWEJ REPUTACJI ALLEGRO

* wysyłka odbywa się w ciągu MAX. 2 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie

* wszystkie książki wysyłamy w kopertach ochronnych (istnieje możliwość odbioru osobistego po wcześniejszym umówieniu się


Więcej informacji na stronieO MNIE

REAL FOTO- wszystkie fotografie przedstawiają rzeczywisty stan książek

WYSTAWIAMY
FAKTURY VAT

Opis:

WSTĘP 7

 

1. ODDZIAŁYWANIA SPOŁECZNE W PROCESIE WDRAŻANIA ODNAWIALNYCH ŹRÓDEŁ ENERGII 13

 

1.1. Rozumienie pojęcia oddziaływań społecznych 13

 

1.2. Podstawowe założenia badań oddziaływań społecznych w procesie wdrażania odnawialnych źródeł energii w budownictwie 18

1.2.1.  Kluczowe pojęcia związane z problematyka badań 19

1.2.2.  Szczegółowe cele badań i pytania badawcze 23

1.2.3. Dobór próby i charakter badań 25

1.2.4. Konstrukcja narzędzia badawczego 27

1.3. inne proponowane kierunki analiz społecznych w odniesieniu do problematyki OZE 28

Streszczenie 29

 

2.   ZWIĘKSZENIE WYKORZYSTANIA ODNAWIALNYCH ŹRÓDEŁ ENERGII W BUDOWNICTWIE JAKO OBSZAR BADAŃ SOCJOLOGICZNYCH 30

 

2.1.  Postawy wobec odnawialnych źródeł energii jako przedmiot badań społecznych 30

2.2.  Orientacje badawcze w socjologii - podejście ilościowe i jakościowe 34

2.3.  Techniki pozyskiwania danych w badaniach socjologicznych dotyczących wykorzystania odnawialnych źródeł energii 37

2.4.  Zastosowanie triangulacji metod badawczych i źródeł danych w badaniach nad wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii 43

Streszczenie 46

 

3.    CZYNNIKI SPOŁECZNE DETERMINUJĄCE WPROWADZANIE ODNAWIALNYCH ŹRÓDEŁ ENERGII NA POZIOMIE KRAJOWYM 47

 

3.1. Przetworniki energii promieniowania słonecznego: kolektory słoneczne (płaskie i próżniowe) oraz systemy fotowoltaiczne 51

3.2. Systemy geotermalne: ciepłownie geotermalne (geotermia głęboka, indywidualne systemy grzewcze (geotermia płytka we współpracy z pompami ciepła) 55

3.3. Energetyka wiatrowa 56

Streszczenie 64

 

4.   CZYNNIKI SPOŁECZNE WPŁYWAJĄCE NA WPROWADZANIE ODNAWIALNYCH ŹRÓDEŁ ENERGII NA POZIOMIE LOKALNYM 65

 

4.1.  Lokalność i miejskość a budowanie postaw wobec odnawialnych źródeł energii 65

4.2.  Farmy wiatrowe jako czynnik konfliktogenny w przestrzeni lokalnej - przykład gminy Zbrosławice 70

 

4.3.  Lokalne potrzeby i uwarunkowania stosowania OZE w opiniach ekspertów i użytkowników 74

4.3.1. Opinie ekspertów 78

4.3.2. Opinie użytkowników 78

Wnioski i rekomendacje 81

Streszczenie 83

 

5.   PROBLEMATYKA WPŁYWU SPOŁECZNEGO I MOTYWACJI JEDNOSTEK DO STOSOWANIA ODNAWIALNYCH ŹRÓDEŁ ENERGII 84

 

5.1.    Charakterystyka wpływu społecznego i jego znaczenie dla podejmowania decyzji o wykorzystaniu odnawialnych źródeł energii 84

5.2.    Problematyka motywacji jednostek stosujących odnawialne źródła energii 95

Wnioski i rekomendacje 99

Streszczenie 101

 

6.   WYKORZYSTYWANIE NARZĘDZI KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ W PROCESACH DIALOGU Z KLIENTAMI NA TEMAT ROZWIĄZAŃ

DOTYCZĄCYCH ODNAWIALNYCH ŹRÓDEŁ ENERGII 102

 

6.1. Istota komunikacji marketingowej: budowanie świadomości społecznej na temat

OZE oraz zachęcanie potencjalnych klientów do zakupu 104

6.2. Zintegrowana Komunikacja Marketingowa 106

6.3. Świadomy konsument wobec energii odnawialnej - partner propagatorów OZE 112

6.4.  Wyniki przeprowadzonych badań 113

Wnioski i rekomendacje 124

Streszczenie 126

 

7,   POZATECHNICZNE UWARUNKOWANIA STOSOWANIA ODNAWIALNYCH ŹRÓDEŁ ENERGII W BUDOWNICTWIE. RAPORT z BADAŃ SPOŁECZNYCH 127

 

7.1.  Problematyka badań 127

7.2.  Metodyka badań 128

 

7.3.  Odnawialne źródła energii w budynkach jednorodzinnych, wielorodzinnych oraz użyteczności publicznej 141

7.3.1.  Stanowisko właścicieli domów jednorodzinnych 132

7.3.2.  Stanowisko zarządzających budynkami wielorodzinnymi oraz deweloperów 137

7.3.2.  Stanowisko zarządzających budynkami użyteczności publicznej 141

Wnioski i rekomendacje 147

Streszczenie 151

 

ZAKOŃCZENIE 153

BIBLIOGRAFIA 156





PRZED PODJĘCIEM DECYZJI PROSZĘ O ZAPOZNANIE SIĘ ZE STRONĄ ,,O MNIE"


ZAPRASZAM NA INNE NASZE AUKCJE

POZDRAWIAM