Płatność
Wpłata na konto bankowe (przelew przedpłata)
Bank Ochrony Środowiska
841[zasłonięte]114421[zasłonięte]40704[zasłonięte]002
W tytule przelewu należy wpisać numer aukcji oraz nick
Wysyłka
Wysyłka w ciągu 48 godzin po zaksięgowaniu wpłaty na koncie bankowym
Odbiór osobisty
ul. Lubartowska 56 w Lublinie
Kontakt z nami
ul. Lubartowska 56
20-094 Lublin
tel./fax: 81 [zasłonięte] 21
tel. kom.: 603 [zasłonięte] 381
pon.-pt.: 8.30-16.30
Odmiana rzeczownika cz.1 (z CD). Słucham i uczę się mówić
Autor: Wianecka E.
Wydawca: Arson
Wydanie, Rok wyd: 2008
Ilość stron: 40
Format: 14,5 x 21,0 cm
Oprawa: miękka
ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]10220
Seria Słucham i uczę się mówić
Opis:
Językowe ćwiczenia słuchowe przeznaczone są dla dzieci z autyzmem, afazją, alalią, jąkaniem oraz niezakończonym rozwojem mowy. Wykorzystując wiedzę wynikłą z stosowania serii "Słucham i uczę się mówić" przygotowaliśmy nowe książeczki z serii "Fleksja". Pomoce te oparte są na, stosowanej do tej pory, zasadzie wydłużenia czasu trwania głosek.
Zadaniem serii jest:
- Umożliwienie dziecku dokładnego wysłuchania końcówki odmienionego wyrazu
- Zapoznanie się z różnymi formami odmiany wyrazów
- Ćwiczenie artykulacji (wymowy) wyrazów i końcówek
- Ćwiczenie uwagi słuchowej
- Ćwiczenie rozumienia wypowiedzi językowych
- Przygotowanie do samodzielnego budowania zdań poprawnych pod względem gramatycznym
Do płytek dołączono ilustrowane książeczki. Pozwoli to na jednoczesne ćwiczenie uwagi, koncentracji, analizy i syntezy wzrokowej oraz na wczesną symultaniczno-sekwencyjną naukę czytania.
Wybrałam jako przykładowe te rzeczowniki, które są dziecku znane z życia a także łatwe artykulacyjnie.
Dziecko powinno słuchać nagrań codziennie przez 15 minut (sesje można podzielić na trzy pięciominutowe odcinki). Ważne, by słuchanie nie było zakłócone, dlatego nie należy pozwolić dziecku na percepcję z „wolnego pola” czyli przez głośniki. Aby wyłączyć wszystkie inne dźwięki dziecko słucha bezpośrednio ze słuchawek. Nie powinno w tym czasie bawić się, ani odbierać innych bodźców (wzrokowych, dotykowych czy smakowych)