Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Odmiana rzeczownika cz.1 (z CD) - Wianecka E.

24-11-2014, 16:06
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 25 zł     
Użytkownik medisquad_lublin
numer aukcji: 4809519254
Miejscowość Lublin
Wyświetleń: 2   
Koniec: 24-11-2014 16:05:49

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2008
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Płatność

Wpłata na konto bankowe (przelew przedpłata)

Bank Ochrony Środowiska
841[zasłonięte]114421[zasłonięte]40704[zasłonięte]002

W tytule przelewu należy wpisać numer aukcji oraz nick

Wysyłka

Wysyłka w ciągu 48 godzin po zaksięgowaniu wpłaty na koncie bankowym

Odbiór osobisty

ul. Lubartowska 56 w Lublinie

Kontakt z nami

ul. Lubartowska 56
20-094 Lublin
tel./fax: 81 [zasłonięte] 21
tel. kom.: 603 [zasłonięte] 381
pon.-pt.: 8.30-16.30 

Odmiana rzeczownika cz.1 (z CD). Słucham i uczę się mówić

Autor: Wianecka E.

 

Wydawca: Arson

Wydanie, Rok wyd: 2008

Ilość stron: 40

Format: 14,5 x 21,0 cm

Oprawa: miękka

ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]10220

Seria Słucham i uczę się mówić

 

Opis:

Językowe ćwiczenia słuchowe przeznaczone są dla dzieci z autyzmem, afazją, alalią, jąkaniem oraz niezakończonym rozwojem mowy. Wykorzystując wiedzę wynikłą z stosowania serii "Słucham i uczę się mówić" przygotowaliśmy nowe książeczki z serii "Fleksja". Pomoce te oparte są na, stosowanej do tej pory, zasadzie wydłużenia czasu trwania głosek.

Zadaniem serii jest:
- Umożliwienie dziecku dokładnego wysłuchania końcówki odmienionego wyrazu
- Zapoznanie się z różnymi formami odmiany wyrazów
- Ćwiczenie artykulacji (wymowy) wyrazów i końcówek
- Ćwiczenie uwagi słuchowej
- Ćwiczenie rozumienia wypowiedzi językowych
- Przygotowanie do samodzielnego budowania zdań poprawnych pod względem gramatycznym
Do płytek dołączono ilustrowane książeczki. Pozwoli to na jednoczesne ćwiczenie uwagi, koncentracji, analizy i syntezy wzrokowej oraz na wczesną symultaniczno-sekwencyjną naukę czytania.
Wybrałam jako przykładowe te rzeczowniki, które są dziecku znane z życia a także łatwe artykulacyjnie.

Dziecko powinno słuchać nagrań codziennie przez 15 minut (sesje można podzielić na trzy pięciominutowe odcinki). Ważne, by słuchanie nie było zakłócone, dlatego nie należy pozwolić dziecku na percepcję z „wolnego pola” czyli przez głośniki. Aby wyłączyć wszystkie inne dźwięki dziecko słucha bezpośrednio ze słuchawek. Nie powinno w tym czasie bawić się, ani odbierać innych bodźców (wzrokowych, dotykowych czy smakowych)