Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Odkryj w sobie menedżera, Allan Cox [nowa]

19-01-2012, 15:08
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 54.80 zł     
Użytkownik BestselleryPL
numer aukcji: 1998859605
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 8   
Koniec: 14-01-2012 01:11:29
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem aukcji jest:

Odkryj w sobie menedżera

Allan Cox

Dane:
  • ISBN:[zasłonięte]978-8326-672-6
  • liczba stron: 336
  • okładka: twarda
  • wydawnictwo: Wolters Kluwer
  • wymiary: 150 x 210 mm
  • Rok wydania: 2009
  • Stan produktu: nowy, nieużywany



  • Opis książki:
    Książka ma za zadanie pomóc przedstawicielom kadry zarządzającej odpowiedzieć sobie na trudne pytania dotyczące wyników własnej pracy, zarządzania, relacji z innymi ludźmi i sposobów osiągania sukcesu. Autor dowodzi, że aby uzyskać mocną pozycję, przywódca musi być głęboko przekonany do wyznawanych przez siebie zasad, musi go cechować dojrzała samoświadomość, która będzie jego przewodnikiem w trudnych sytuacjach i podczas podejmowania złożonych decyzji. Wskazuje, jak odkryć w sobie wewnętrzny potencjał, pokierować nim i wykorzystać jego siłę.

    O autorze.
    Podziękowania.
    Część pierwsza
    Koniec przymusu - początek zaangażowania pracowników
    1. Dyrektor ds. zaangażowania. Uczenie liderów, jak angażować swoich ludzi w dzieło trwałej sprawności i zmiany .
    Dlaczego chcemy mieć zaangażowanych pracowników?.
    Angażowanie pracowników oznacza otwieranie procesu podejmowania decyzji i zmiany na tych, którzy powiększają wartość. Nie chodzi o sprawniejszą, bardziej przekonującą propagandę.
    Opowieść o towarowych liniach lotniczych. Jak wygląda zaangażowanie pracowników.
    Problemy z zaangażowaniem pracowników.
    Komunikacja wewnątrzorganizacyjna grzęznąca w systemie nakazowo-kontrolnym.
    Konieczność zmiany koncepcji komunikacji wewnętrznej.
    Czy komunikacja z pracownikami jest zjawiskiem nowym?.
    Odpowiedni poziom zaangażowania - w pełni zależny od danej sytuacji firmy.
    Doświadczenie pracownika staje się doświadczeniem klienta.
    Krótka historia komunikacji wewnętrznej.
    2. Co to jest zwiększanie zaangażowania ludzi?.
    Ćwiczenie z lodami. Jak smakuje zwiększanie zaangażowania?.
    Co właściwie oznacza zwiększanie zaangażowania?.
    Zaangażowanie pracowników i robotników wciąga liderów i przełożonych w podział władzy.
    Wąska definicja zaangażowania pracowników.
    Prezentacja z turbosprężarką czy rozważne dzielenie się władzą?.
    Zwiększanie zaangażowania pracowników - proces czy integralny element wartości organizacji?.
    Paradoks marki.
    Syreni śpiew zarządzania kulturą.
    Warunki sukcesu.
    3. Cztery metody zwiększania zaangażowania pracowników.
    Kiedy poszczególne metody są odpowiednie?.
    Współtworzenie - dopuszczalne ryzyko?.
    4. Irracjonalność liderów w procesie zwiększania zaangażowania pracowników w strategię i zmianę.
    Wybór metody zwiększania zaangażowania pracowników jest często kwestią impulsu.
    Metafora traktatu pokojowego.
    Dyrektor ds. zaangażowania.
    5. Dlaczego zaangażowanie pracowników jest ważne - brakująca połowa procesu decyzyjnego.
    Decydenci muszą uwzględniać metody zwiększania zaangażowania.
    Włączenie planowania zaangażowania i komunikacji do procesu decyzyjnego - model praktyczny.
    Etap 1. Zastanowić się, kto powiększy wartość procesu decyzyjnego, jeśli od razu zostanie do niego włączony.
    Etap 2. Wynegocjować autentyczną zgodę w sprawie decyzji (wspólna opowieść).
    Etap 3. Zastanowić się, z kim należy się komunikować i kogo wciągać do realizacji.
    Etap 4. Jak się komunikować: metoda i styl.
    Etap 5. Uczyć się poprzez słuchanie.
    6. Pomiar zadowolenia pracowników to strata czasu.
    Czynniki zaangażowania pracowników.
    Użyteczność i strona etyczna wielkoskalowych badań pracowników
    Wątpliwa wartość pomiaru porównawczego.
    Ustalenie czynników zaangażowania pracowników swoistych dla danej organizacji i jej sytuacji.
    Czy dobrze mieć zadowolonych pracowników?.
    Gospodarcze i kulturowe konsekwencje podsycania zadowolenia pracowników i jego pomiaru.
    Co, jak i jak często warto mierzyć?.
    Poznanie demograficznej strony organizacji.
    Określanie i pomiar głównych czynników najsilniej wpływających na sprawność i lojalność ludzi.
    Śledzenie oraz korygowanie zmiany i transformacji.
    Część druga
    Projektowanie i wdrażanie skutecznego zwiększania zaangażowania pracowników
    7. Znajomość wcześniejszych schematów zaangażowania przyspiesza zmianę.
    Poznanie wcześniejszych schematów zaangażowania; powierzenie diagnozy ludziom, którzy ich doświadczali.
    Inne proste narzędzia dające ludziom wgląd w ich rolę w zmianie.
    Kilka słów na koniec rozdziału.
    8. Przygotowania do prac projektowych nad skutecznym programem zwiększania zaangażowania pracowników.
    Zasady i lekcje doświadczenia, które należy wykorzystać przy projektowaniu programu zwiększania zaangażowania.
    Zaangażowanie całego personelu przedsiębiorstwa zajmującego się organizacją wypoczynku w podniesienie obsługi do rangi czynnika wyróżniającego.
    9. Krótki przewodnik po metodach i koncepcjach programów
    zwiększania zaangażowania pracowników.
    Zaangażowanie ludzi na rzecz poprawy sprawności jest koncepcją zarządzania, a nie skrzynką narzędziową.
    Klasyfikacja metod zwiększania zaangażowania zgodna z modelem czterech koncepcji zaangażowania.
    Włączanie zagadnień zaangażowania do programów zmiany.
    10. Zwiększanie zaangażowania na rzecz wdrażania strategii.
    Kilka słów o strategii.
    Opowieść o transformacji działu finansów.
    Jakie wnioski płyną z opowieści o dziale finansów?.
    Część trzecia
    Zaangażowanie jako część kultury. Konsekwencje skutecznego zwiększania zaangażowania dla liderów, pracowników i wewnętrznych doradców
    11. Tworzenie klimatu zaangażowania. Konsekwencje dla liderów i komunikacji wewnątrzorganizacyjnej.
    Analogie pomiędzy życiem politycznym a gospodarczym.
    Demografia zmiany. v200
    Przełożeni - specjaliści ds. codziennego zaangażowania.
    Umożliwianie przełożonym i liderom zespołów wciągania swoich ludzi w codzienne sprawne działanie i zmianę.
    Dyrektor generalny jako dyrektor ds. zaangażowania.
    Rozwijanie zdolności do zwiększania zaangażowania.
    Zmiana kodu wewnętrznej komunikacji - przejście od przymusu do włączania.
    Podsumowanie rozdziału .
    12. Zaangażowanie pracowników - przegląd literatury Johanna Fawkes.
    Bieżące badania - źródła.
    Definicje i koncepcje.
    Pomiar i czynniki.
    Rola liderów.
    Rola specjalistów od komunikacji.
    Wnioski.
    Bibliografia.
    Indeks.

    Zobacz nasze pozostałe aukcje

    Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

    Zapraszamy serdecznie.