Kupując akceptujesz regulamin sklepu znajdujący się na stronie "o mnie".
Prosimy zwracać uwagę na terminy realizacji transakcji na dole strony
LISTY NIEPOLECONE (ZWYKŁE) NIE PODLEGAJĄ REKLAMACJI I SĄ PRZEZ NAS WYSYŁANE W IMIENIU KLIENTA UPOWAŻNIAJĄCEGO NAS DO TEGO RODZAJU PRZESYŁKI ZAPŁATA = UPOWAŻNIENIU
|
Autor: Arvick Baghramian Wymiary: 28 x 28 cm Wydawca: Epideixis Cena detaliczna: 118,00
|
Opis: Gra Odkrycia - poznać i zrozumieć siebie to ekscytująca gra planszowa dla dzieci i dorosłych w każdym wieku.
Gra pomoże zrozumieć siebie, poznać swoje zachowania, reakcje na konkretne sytuacje życiowe, pozwoli nam odkryć w sobie empatię, poprawi komunikację interpersonalną, rozwinie umiejętność uważnego słuchania jak i świadomego komunikowania międzyludzkiego oraz z samym sobą.
Jest narzędziem terapeutycznym dla terapeutów, nauczycieli i rodziców. Została stworzona przez doświadczonego terapeutę, aby pomóc dzieciom i dorosłym wyrażać swoje myśli i uczucia. Dzieciom bardzo często trudno jest opowiedzieć o sobie, o tym co je trapi. W dorosłym wieku objawia się to problematyczną formą podejścia do życia. Oprócz głównych pytań występujących na kolorowej planszy, gra Odkrycia zawiera 30 kart przedstawiających różne scenki z życia wzięte, 4 karty pytań - służących uczestnikom gry do zadawania dodatkowych pytań. Stosowanie kart jest szczególnie skuteczne jeśli chodzi o pomoc dzieciom w radzeniu sobie z najrozmaitszymi problemami. Karty ułatwiają otwarcie się w rozmowie a następnie dzielenie się osobistymi przeżyciami oraz nauczą nas rozwijania swoich wypowiedzi.
ODKRYCIA to gra pomocna zarówno w pracy indywidualnej jak i grupowej, w środowisku terapeutycznym oraz szkolnym. Gra jest także doskonałym narzędziem dla rodziców, którzy doświadczają trudności komunikacyjnych w relacji ze swoimi dziećmi oraz dla tych, którzy chcieliby lepiej poznać swoje dzieci i dla wszystkich bez wyjątku, którzy chcieliby lepiej poznać samych siebie. W komplecie znajduje się książeczka, a w niej instrukcja jak delikatnie i z wyczuciem zadawać skuteczne pytania. Grający, zgodnie z instrukcją, wykonuje zadania z każdego pola na które trafi jego pionek. Niektóre pola zawierają konkretne pytanie do niego, podczas gdy na innych polach bierze się kartę z ilustracją i opowiada własną interpretację obrazka. Przez cały czas pozostali gracze mogą korzystać ze specjalnych kart - PYTANIA, dzięki którym mogą zadawać graczowi od 1 do 3 pytań na temat jego historii życia. Każdy, kto stanie pionkiem na pole ŻYCZEŃ wypowiada 3 życzenia. A kto pierwszy dotrze do zamku, wygrywa.
W skład gry wchodzą:
kolorowa plansza do gry, 30 kart ilustrowanych, 4 karty do zadawania pytań, 2 karty do indywidualnej historii, 4 drewniane pionki - kolorowe zwierzątka, drewniana kostka do gry, książeczka z instrukcją
|
|