OFERTA SKŁADA SIĘ Z 3. KSIĄŻEK:
Autor: Iwona Michalak-Widera
Pierwszymi słowami, najczęściej używanymi przez malucha, są odgłosy, czyli wyrazy dźwiękonaśladowcze - Zastępują one trudne do wypowiedzenia słowa i zdania. Początkowo własnie odgłosy pozwalają dziecku na porozumiewanie się z innymi osobami, np. zamiast "pszczoła" łatwiej powiedzieć mu "bzzz", "chodźmy na spacer" zastąpi "pa pa".
W dalszym procesie rozwojowym, dzięki naturalnemu przyswajaniu mowy, dziecko będzie stopniowo rezygnowało z odgłosów na rzecz pełnych wyrazów.
Podczas czytania rymowanek zawartych w książeczce należy wskazywać palcem kolejne wyrazy - to łagodne wprowadzanie dziecka w trudną sztukę czytania. Wielokrotne powtarzanie tekstu pozwoli maluchowi wypowiadać ostatnie słowa na każdej ze stron, by w końcu zarecytować całą rymowankę.
Liczba stron:26, kolorowych
Oprawa: Twarda
Format 15x16,5
Wydawnictwo: Unikat 2
ISBN 978-83-[zasłonięte]748-6-2
Pierwszymi słowami, najczęściej używanymi przez malucha, są odgłosy, czyli wyrazy dźwiękonaśladowcze. Zastępują one trudne do wypowiedzenia słowa i zdania. Początkowo właśnie odgłosy pozwalają dziecku na porozumiewanie się z innymi osobami, np. zamiast pszczoła łatwiej powiedzieć mu "bzz", chodźmy na spacer zastąpi "papa". W dalszym procesie rozwojowym, dzięki naturalnemu przyswajaniu mowy, dziecko będzie stopniowo rezygnowało z odgłosów na rzecz pełnych wyrazów.
Podczas czytania rymowanek, zawartych w książeczce, należy wskazywać palcem kolejne wyrazy. To łagodne wprowadzanie dziecka w trudną sztukęczytania. Wielokrotne powtarzanie tekstu pozwoli maluchowi wypowiadać ostatnie słowa na każdej ze stron, by w końcu zarecytować całą rymowankę.
Liczba stron:30, kolorowych
ISBN 978-83-[zasłonięte]748-7-9
Test do badań przesiewowych pozwala dokonać wstępnej oceny mowy dzieci w wieku od 3. do 6. roku życia. Testem może posłużyć się zarówno logopeda, jak i inni specjaliści, np. nauczyciele, pedagodzy, psycholodzy, lekarze pediatrzy lub pielęgniarki. Narzędzie pozwala orientacyjnie, w prosty sposób sprawdzić czy dziecko w wieku przedszkolnym posiada problemy z mówieniem czy jego mowa rozwija się poprawnie. Książka zawiera przewodnik dla diagnosty i kwestionariusz zdjęciowy dla dziecka. Test przesiewowy wstępnie bada: rozumienie, wymowę i sprawność narządów mownych. Dla wygody użytkownika testu poniżej znajdują się plik zawierający materiały do kserowania: Arkusz zgody rodziców, Wywiad oraz Arkusz wyników.
Autor: Michalak-Widera Iwona , Węsierska Katarzyna
Liczba stron: 58
Format:A5
Oprawa: miękka
wydawnictwo: Unikat 2
ISBN[zasłonięte]978-83314-56-0
wypełnij - formularz płacę
niezależnie od formy płatności
Regulamin aukcji na stronie O MNIE kupujesz-akceptujesz
DANE DO PRZELEWU: P.P.H.U Najbar Mirosław ul.Batorego 24 43-100 Tychy ING BANK ŚLĄSKI 92 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]3990023 [zasłonięte] 247368
TEL 32 [zasłonięte] 93 32 [zasłonięte] 72