ODBOJE + OSŁONY
DO
AMORTYZATORÓW
na przód lub tył
JA PROPONUJE
(na jedną oś a nie jak inni na jeden amortyzator)
- na dwa amortyzatory
po 2 sztuki odboi
po 2 sztuki osłonek
na przód lub tył
==========================
Z AMORTYZATORAMI KOSZTY WYSYŁKI
- GRATIS !!!
UWAGA!!!
KAŻDY MECHANIK TO WIE,
NA TYM NIE ZAOSZCZĘDZISZ !!!
ŻE PRZY WYMIANIE AMORTYZATORÓW PRAWIE ZAWSZE POWINNO SIĘ WYMIENIAĆ ODBOJE I OSŁONY,
PRZY WYMIANIE AMORTYZATORÓW NIE PŁACISZ ZA WYMIANĘ ODBOI I OSŁON
- TO JEST SKUTECZNE ZABEZPIECZENIE
AMORTYZATORA PRZED ZNISZCZENIEM ! ! !
Zadanie odbojnika to amortyzacja i zabezpieczenie przed uszkodzeniem tłoka gdy nasze koła wpadają w dziury w asfalcie, nie można tego lekceważyć, nie wieżysz - spytaj fachowca na warsztacie lub stacji diagnostycznej !!!
Osłona to jedyna ochrona amortyzatora i izolacja przed błotem, piaskiem, pyłem które może zarysować tłoczysko amortyzatora.
Dlaczego wymieniamy je razem z amortyzatorami?
Ponieważ koszt wymiany osłon w warsztatach jest taki sam jak wymiany amortyzatorów, natomiast wymieniając amortyzatory mechanik przy okazji (za darmo) wymieni nam osłony.
P R O P O N U J E
1 komplet = 2 odboje + 2 osłony
na jedną oś
(na przód lub na tył)
Odboje i osłony z olejowej gumy najwyższej jakości, odporne na zmienne warunki atmosferyczne, wysoką temperaturę oraz bardzo niskie temperatury (mróz nawet - 30o), kwas, sól, olej, smar, itd...
Osłony pasują do większości samochodów takich marek jak:
AUDI, BMW, CITROEN, DAEWOO, FIAT, FORD, MAZDA, MERCEDES, NISSAN, OPEL, PEUGEOT, RENAULT, SAAB, SEAT, SKODA, SUZUKI, TOYOTA, VW, VOLVO
i inne nie wymienione
ale przed zakupem sprawdź
czy pasują do Twojego samochodu.
UWAGA!!!
Przy zakupie podaj markę, rok produkcji
oraz na którą oś kupujesz - PRZÓD czy TYŁ samochodu.