CZĘŚĆ PIERWSZA: ALTERNATYWNY SPOSÓB NA ROZWÓJ
1. Kryzys prosperity (9)
2. Przezwyciężanie kryzysu - Cardinal Health (25)
3. Innowacje popytu - pierwsza połowa sukcesu (51)
4. Ukryte aktywa, czyli jak z dobrej okazji zrobić świetną okazję (63)
CZĘŚĆ DRUGA: INNOWATORZY POPYTU
5. GM OnStar: "Mamy ogromny problem w związku z dużą skalą działania" (83)
6. Clarke American: "Jeśli nie rozmawiasz z klientem, sukces odniesie ktoś inny" (109)
7. Projektowanie przestrzeni - John Deere Landscapes (131)
8. "Przekształcanie innowacji w dzieła sztuki" - Johnson Controls (153)
9. Air Liquide: "Klientów nie interesują nasze inwestycje w badania i rozwój" (181)
CZĘŚĆ TRZECIA: JAK POBUDZIĆ ROZWÓJ W PRAWDZIWYM ŚWIECIE
10. Ukryte pasywa - druga strona bilansu (203)
11. Zadanie dla menedżerów średniego szczebla: stać się katalizatorem rozwoju (229)
12. Zadanie dla menedżerów wyższego szczebla: stworzenie prorozwojowego systemu operacyjnego (245)
CZĘŚĆ CZWARTA: NIEZAGOSPODAROWANE MOŻLIWOŚCI ROZWOJOWE
13. Rozszyfrowywanie ekonomiki konsumentów: The Progressive Insurance, De Wolfe Homeowner Services i Mobil Speedpass (275)
14. Dotykanie czułych punktów konsumenta: Virgin, Kodak Otofo i Intuit (295)
15. Wszechobecne informacje - maksymalne wykorzystywanie wyłaniających się aktywów: Tsutaya, Dassault Systemes, GE Medical Systems (317)
CZĘŚĆ PIĄTA: JAK ZACZĄĆ
16. Kilka propozycji działań na poniedziałkowy poranek (339)
17. Tworzenie planu działań rozwojowych (355)
18. Narzędzia i techniki do wykorzystania na dziś: internetowa strona innowacji popytu firmy Mercer (www.demandinnovation.com) (375)
Podziękowania (377)
Skorowidz (381)
|