Prosimy zwracać uwagę na terminy realizacji transakcji na dole strony
Kupując akceptujesz nasz regulamin na stronie "o mnie".
Płatności "zwykły przelew" są szybciej księgowane niż payu
LISTY NIEPOLECONE NIE PODLEGAJĄ REKLAMACJI I SĄ WYSYŁANE NA ODPOWIEDZIALNOŚĆ KUPUJĄCEGO
|
Autor:SŁAWOMIR LACHOWSKI Wydawca:STUDIO EMKA Rok wydania:2013 Okładka:: miekka Wymiary:150x227 mm Ilość stron:315 ISBN:978-[zasłonięte][zasłonięte]63773-5 Cena detaliczna:45.00 PLN
|
Opis: W tej niezwykłej książce Sławomir Lachowski, jeden z najbardziej znanych polskich menedżerów, twórca mBanku i MultiBanku, były prezes BRE Banku argumentuje, że we współczesnym świecie, który pod wieloma względami jest czasem przełomowym, przywództwo jest towarem deficytowym, a jest niezbędnie konieczne dla rozwiązywania pojawiających się problemów. Co gorsza, obserwujemy proliferację złego przywództwa, którego skutki dotkliwie dotykają zarówno państwa, przedsiębiorstwa jak i ludzi, czyniąc ich życie pełnym trosk i udręki.
Lachowski uważa, że korzeni obecnego kryzysu przywództwa należy szukać w kryzysie wartości. Powrót do wartości, jako wyznacznika kształtującego nasze życie i sposób uprawiania działalności politycznej, społecznej i biznesowej, jest warunkiem koniecznym dla stworzenia trwałych podstaw dobrego przywództwa, które będzie w stanie sprostać wyzwaniom współczesnego świata. Przywództwo przez wartości wynika z wewnętrznego przekonania o tym, co jest najważniejsze w życiu, w pracy zawodowej i w zaangażowaniu społecznym. Nie jest socjotechniką zmierzającą do wywierania wpływu w celu uzyskania pożądanego zachowania zwolenników i podwładnych. Nie jest sposobem pokonywania kolejnych szczebli drabiny kariery zawodowej zapewniającym promocje i zwycięstwa w wyścigu szczurów.
Autor przedstawia przykłady złego przywództwa oraz szkicuje zasady dobrego przywództwa opartego na wartościach. Uwagę czytelnika z pewnością przyciągną te fragmenty, które bazują na bogatych i różnorodnych osobistych doświadczeniach Lachowskiego. lidera, który przewodził największym przedsiębiorstwom w Polsce i był inicjatorem innowacyjnych przedsięwzięć, które odniosły znaczące sukcesy.
Sprawowanie przywództwa jest procesem, wymagającym przestrzegania czterech reguł: – okresowej autorefleksji, – dbałości o budowę samoświadomości, – określenia wartości zasadniczych, – działania zgodnie z przyjętymi wartości.
|
|