Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Od walenia po łapach do zmarszczenia... [nowa]

28-02-2012, 19:44
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 33.70 zł     
Użytkownik ksieg-inter_pl
numer aukcji: 2029940441
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 8   
Koniec: 30-01-2012 11:59:53
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem aukcji jest:

Od walenia po łapach do zmarszczenia brwi, czyli o środkach dyscyplinujących w szkole

Bojarska Lucyna

Dane:
  • ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]60142
  • liczba stron: 248
  • okładka: miękka
  • wydawnictwo: wolters kluwer polska
  • wymiary: 140 x 200 mm
  • Rok wydania: 2009
  • Stan produktu: nowy, nieużywany



  • Opis książki:
    Przez ostatnich kilka lat dużo się mówiło o dyscyplinie w szkole.W szumie medialnym, jaki powstał wokół tego tematu, wydaje się, że praktycy zamilkli. Może warto więc wrócić do zagadnienia, kiedy burza już ustała. Jak ma wyglądać mądry system dyscyplinujący uczniów.Autorka książki czerpie wiedzę przede wszystkim z własnych obserwacji, z tego, co udało jej się w rozmaitych sytuacjach podpatrzeć u bardziej doświadczonych pedagogów, ale dzieli się też tym, czego na temat problemów z utrzymaniem dyscypliny wśród wychowanków dowiedziała się z książek. Potoczny język, którym książka jest napisana, emocje i - jak sama autorka mówi - "piracki" sposób argumentacji być może nie każdemu przypadnie do gustu, ale zapewne warto przeczytać tę publikację, by w przyszłości móc chronić się przed pułapkami, które autorka szczerze odkrywa przed czytelnikiem.

    Wstęp
    Po cholerę nam dyscyplina?
    Dyscyplina, czyli określanie granic
    Kilka słów o bezstresowym wychowaniu
    System czy nagłe ataki dyscypliny?
    Zespół "pudełeczka walentynkowego"
    Dyscyplina jedna, a "rzemieni" wiele
    Środki dyscyplinujące - szukanie "złotego środka"
    Naprawianie szkód
    Zrozumieć problem
    Dlaczego? Bo ci mówię
    Bariery i pułapki, czyli dlaczego nie robimy tego, co trzeba
    Agresja kolegów
    Kilka uderzeń we własne piersi
    Łańcuch przyczyn
    Emocje "z innej bajki"
    Przyjrzyjmy się złości
    Drapieżniki to dranie
    Dostosowanie
    Utopia nam nie grozi
    Hierarchia
    Presja hormonów
    O przemocy
    Tylko spokój może nas uratować. Pochwała zdrowego rozsądku
    Chłodnym okiem
    Wykopać przemoc
    Trening zastępowania agresji
    Sprawiedliwość naprawcza, czyli coś idealnie pasującego do szkoły
    Lepiej zapobiegać niż leczyć
    O przemocy grupowej, "fali" i ukrytym programie szkoły
    Skoro musi być jakaś hierarchia
    O autorytecie
    Wiedza zawodowa i ogólna
    Atrakcyjna idea
    Konflikt pokoleń, czyli o tym, czy warto strzelać sobie w stopę
    "Młodzież teraz coraz gorsza ."
    Znowu o regule starszeństwa
    Kto ma kłopoty z autorytetem?
    .a pani marszczy brew
    Dzieci szukają
    Gra w brakujące krzesła, czyli porównanie tego, czego chcemy, z tym, co robimy
    Gra w brakujące krzesła
    Wojownicy stoją
    Kto stoi, a kto siedzi w szkole
    Budowanie systemu (innego!)
    Podstawowe zasady
    Stopniowanie sankcji
    Jak to zapisać?
    str 127
    Leczenie zamiast amputacji
    Standardowe wciąż skuteczne
    Trudny wyraz: reprymenda
    "Zostajesz po lekcjach" albo "Spotkajmy się po lekcjach"
    "Wyciągaj dzienniczek" - o uwagach
    "Bo dostaniesz uwagę!"
    Z rodzicami się trzeba dogadać
    Fałszowanie podpisu
    Pisać trzeba umieć
    Uwagi złe, uwagi dobre
    Listy o .zachowaniu
    Kontrakt, czyli pomoc w układaniu sobie trudnych kawałków życia
    Kary regulaminowe, czyli co szkoła może wpisać do statutu
    Kara
    Zbrodnia i kara
    Kara, czyli zemsta
    Mitologia karania
    Nagany
    Też publicznie, a mimo to
    . z wpisaniem do akt
    Szkolna banicja
    Zawieszenie w .prawach ucznia
    Przeniesienie do innej szkoły
    Najwyższy wymiar kary: skreślenie z listy uczniów
    Czego i dlaczego robić nie należy
    Bić albo nie bić, czyli kary fizyczne
    Teoretyczne podstawy lania po tyłku
    O środkach przymusu bezpośredniego
    Ostre bójki
    Co potem?
    "Aresztowane" świadectwa
    Wojna o tekstylia, czyli co nam dają mundurki
    Z doświadczeń dwóch "szkół rozczochranych"
    Zanim będzie za późno
    Mapa czarnych punktów
    Duszne ubikacje, czyli "monitoring uber alles"
    Czy identyfikatory zwiększają poziom bezpieczeństwa w szkołach?
    Drugoroczni - potencjał czy zaraza
    Bunt i lęk
    Ucieczka
    Syndrom niedorżniętego barana
    "Spady"
    Porządkowanie doświadczeń
    Cała para w gwizdek
    Mikrosystem
    Próbny atak bombowy
    Dlaczego udało się w Nowym Jorku? O tamtejszym programie "Zero tolerancji"
    Policjanci wśród mieszkańców
    "Odbijanie" metra
    Nowy szef policji
    Sąd społeczny, czyli nasz
    Życzliwe miasto
    Warunek wiarygodności
    Belferskie marzenia o samodyscyplinie
    Wróćmy do pytania, jak zbudować system
    Dyscyplina to jedno, dryl to coś całkiem innego
    O satysfakcji, poczuciu sukcesu
    Wnioski, czyli coś dla tych, którym nie chce się tego wszystkiego czytać, a chcą wiedzieć, o co w tym wszystkim chodzi
    "Dyscypliną armia stoi ." - krótka opowieść o dyscyplinie wojskowej (dla ciekawych)
    Rozkazy
    Musztra
    Dyscyplina
    Nie jest łatwo wychować dobrego żołnierza
    Co warto przeczytać?
    Dokumenty, które warto mieć pod ręką

    Zobacz nasze pozostałe aukcje

    Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

    Zapraszamy serdecznie.