Od pomysłu do zysku. Jak spieniężyć innowacyjność
ISBN: |
83-[zasłonięte]-0115-5 |
EAN: |
978[zasłonięte][zasłonięte]46011 |
oprawa: |
miękka |
ilość stron: |
224 |
wymiary: |
A5 |
rok wydania: |
2006 |
stan: |
nowa |
cena: |
31,55 |
Zostań innowatorem.
Patrz, gdzie inni patrzą, ale dostrzeż to, czego nikt nie widzi
- Systematyczne metody szukania nowych pomysłów
- Jak chronić własność intelektualną w Unii Europejskiej: znaki firmowe, patenty, prawa autorskie
- Jak skumulować doświadczenie całej branży w jednym przełomowym produkcie
Kiedyś Twój rynek zapełni się konkurentami. Będziesz chciał się od nich odciąć: stworzyć niezrównany produkt i wkroczyć na niezajęty teren. Już teraz pomyśl, jak to zrobisz. Jak znajdziesz nowe pomysły i jak wybierzesz najlepsze z nich? Jak zamienisz ideę w gotowy produkt? I najważniejsze: jak wykorzystasz wartość handlową pomysłu i jak wytworzysz zysk? Odpowiedzi znajdziesz w tej książce.
"Innowacja" -- tego słowa nadużywają ludzie, którzy robią najwięcej hałasu, ale najmniej rozumieją. Dlatego na rynku jest mnóstwo pozornych innowacji: prostych ulepszeń powielanych przez innych w parę tygodni. Tymczasem prawdziwa innowacja jest rewolucyjna: obala wcześniejsze normy, wskazuje milionom nową drogę, a konkurenci orientują się w sytuacji o wiele za późno. Niełatwo jest stworzyć coś takiego, dlatego jako innowator będziesz potrzebować wsparcia, jakie daje Ci autor. W książce wykorzystano doświadczenia przedsiębiorców i instytucji wspierających innowacyjność, takich jak Innovation Centre Capgemini, Euro RSCC, Saatchi & Saatchi czy Interbrand. Adam Jolly poprowadzi Cię drogą innowatora, od pomysłu do zysków.
- Pomysły o dużej i małej wartości handlowej
- Tworzenie innowacyjnej organizacji: systemy motywacyjne, praca zespołowa, decentralizacja
- Metody transferu technologii
- Obserwowanie rynku i poszukiwanie pola dla innowacji
- Ustalanie strategicznych cen nowych produktów
- Dystrybucja nowych produktów
Jako innowator nie musisz być genialnym wynalazcą.
Twoim celem jest zarobienie pieniędzy.