Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Od pomysłu do zysku, Adam Jolly, świetna

26-06-2012, 22:22
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 27 zł     
Użytkownik venabooks
numer aukcji: 2410492013
Miejscowość Bielsko-Biała
Wyświetleń: 6   
Koniec: 17-06-2012 09:36:03

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2005
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Jedna z najlepszych książek o tym, jak spieniężać innowacyjność.


Polecam.


Wydawnictwo: OnePress
Kondycja: bdb - (kilka podkreśleń markerem w tekście)
Waga razem: 250 g
Ilość stron: 220

Spis treści:

Część I Strategia innowacyjna
1.1. Przełom w wartości - John Riker, Value Innovation Network (11)
1.2. Innowacja odpowiadająca na oczekiwania rynku - Peter Soddy, The Innovators Club (17)
1.3. Przechytrzając konkurencję - Chris McDonald, BDH/TBWA (25)

    Wartość handlowa pomysłów (25)
    Pomysły komercyjne: nowa definicja (27)
    Podejście do analizy konkurencyjności z uwzględnieniem konwencji (29)
    Przestrzeń rynkowa w porównaniu z udziałem w rynku (31)
    Ocenianie pomysłu (32)
    Lista kontrolna: jak przechytrzyć konkurencję (34)

1.4. Projektowanie lepszej obsługi i satysfakcji klienta - Jane Pritchard, IDEO (35)

    Pięć kroków w procesie projektowania lepszej obsługi i satysfakcji klienta (36)
    Trzy wskazówki do zapamiętania! (39)
    Podsumowanie (40)

1.5. Model dostarczania wartości - Peter White, YTKO (43)
1.6. Ogólny schemat ustalania ceny - Malcolm McKenzie, Business Consulting RSM Robson Rodos (49)

    Co powoduje, że strategia ustalania cen jest tak złożona? (50)
    Jak firmy powinny zająć się tym problemem? (51)
    Warunki dla przejrzystości i kontroli (56)
    Podsumowanie (57)

1.7. Własność intelektualna - Lawrence Smith-Higgins, biuro patentowe Wielkiej Brytanii (59)

    Dlaczego własność intelektualna? (59)
    Znaki towarowe (60)
    Patenty (61)
    Wzorce przemysłowe i użytkowe (62)
    Prawo autorskie (63)
    Czy to naprawdę odnosi się do mojej firmy? (63)

1.8. Zbieranie funduszy - Ian Ritchie, Coppertop (65)
Część II Zachowanie kreatywne
2.1. Kultura kreatywna - Jane Asscher, 23red (73)

    Zakazać używania słowa "innowacja" w środowiskach myślenia kreatywnego (73)
    Wizja i wartości inspiracyjne (74)
    Zintegrowana struktura organizacyjna (75)
    Motywowanie ludzi (75)
    Wykorzystywanie wpływów zewnętrznych (77)
    Ulepszanie środowiska pracy (77)
    Praktyczne techniki wspierania i rozwijania pomysłów (78)
    Bądź wolny w sposób strukturalny (78)

2.2. Umiejętności twórcze - Richard Duggan, Duggan Creative (79)

    Gdzie kończy się kreatywność a zaczyna innowacja? (80)
    Anatomia innowacji (80)
    Uwalnianie kreatywności (82)
    "Patrzeć, gdzie wszyscy inni patrzą, i widzieć to, czego nikt inny nie widzi" - Albert Szent-Gyorgi (83)
    Rezultat szkolenia (86)
    Uwalnianie kreatywności wszystkich pracowników (87)
    Rada dla przedsiębiorstw chcących powiększyć swoją wydajność innowacyjną (89)
    Samokontrola holistycznej strategii innowacyjnej (90)

2.3. Produkty odpowiadające na potrzeby klienta - Pip Frankish, 3M (93)
2.4. Inspirujące przywództwo - Nigel Crouch, DTI (99)

    Jak nam idzie inspirowanie naszych pracowników? (100)
    Hamulec innowacji, czyli tradycyjne przywództwo (100)
    Wyznaczniki przywództwa inspirującego (101)
    Droga do przyszłości (104)

2.5. Wspomaganie pracy zespołów (ang. teaming) i praca w sieci (ang. networking) - Garrick Jones z Ludic Group (107)

    Elastyczność i komunikacja w sieci wartości są bezpośrednio związane z jakością interpersonalnych relacji - zaplanuj jak najwięcej możliwości do ich rozwinięcia (109)
    Sprawdzaj z siecią wartości (110)
    Szybkie cykle iteracji i reakcji zwrotnej (110)
    Niezbędna jest decentralizacja procesów decyzyjnych (111)
    Służebna rola przywództwa (111)
    Świadomość fazy programu (111)
    Motywacja i rozwaga (112)

2.6. Przestrzeń dla innowacji - David Leon, dlp (115)
2.7. Rozwiązania przyspieszone - Garrick Jones z Ludic Group (127)

    Środowisko fizyczne (128)
    Wirtualne środowisko wiedzy (129)
    Procesy aktywujące (130)

2.8. Przyspieszanie komercjalizacji własności intelektualnej - Billy Harkin, Science Ventures (133)

    Podsumowanie (137)

2.9. Transfer technologii - Paul Pankhurst, Carbonate (141)

    Transfer technologii w procesie innowacji (142)
    Przekształcanie pomysłów w przedsięwzięcie (144)
    Jak to robimy? (148)
    Wnioski (149)

Część III Pomysłowy marketing
3.1. Planowanie rynków - Shailendra Vyakarnam, Judge Business School Uniwersytetu Cambridge (153)

    Rynki (154)
    Metoda (157)
    Długotrwałość projektu (160)

3.2. Badanie rynku - Andy Nairn, Miles Calcraft Briginshaw Duffy (165)

    Rozpocznij z właściwym nastawieniem (165)
    Stwórz odpowiedni kontekst (166)
    Rozmawiaj z właściwymi osobami (167)
    Myśl inaczej (168)
    Nie odkładaj tego zbyt długo (169)

3.3. Innowacja oparta na marce - Rita Clifton, Interbrand (171)

    Co to jest innowacja? (172)
    Kto robi to dobrze? (173)
    Co dalej? (176)

3.4. Tworzenie różnicy, wywoływanie reakcji - Richard Williams, Williams Murray Hamm (179)

    Tworzenie różnicy (181)
    Wybieranie agencji projektowej (183)

3.5. Wprowadzanie produktu na rynek - Gareth Ellis, Saatchi & Saatchi (185)
3.6. Marketing bezpośredni staje się interakcyjny - Nik Margolis, Squeeze Digital (191)

    Zrozumienie kanałów w odniesieniu do wprowadzania nowych produktów (194)
    Ocena kanałów (195)
    Poprawne przygotowanie propozycji (204)

3.7. Wielokanałowość - Ben Wood, MCBD (207)

    Eksplozja możliwości wyboru (208)
    Wyzwanie dla komunikacji (209)
    Planowanie z neutralnym podejściem do mediów jako dyscyplina (211)
    Kto ma najlepsze stanowisko, by oferować porady planowania z neutralnym podejściem do mediów? (212)

Skorowidz (215)

--------

Zapraszam na inne moje aukcje. Wystawiam mnóstwo książek z filozofii, socjologii, antropologii, literaturoznawstwa, językoznawstwa, filmoznawstwa, literatury pięknej, biznesu i ekonomii oraz religioznawstwa i mitologii. Praktycznie codziennie dodawane są kolejne książki.

Najczęściej są to książki unikatowe, trudno dostępne. Być może znajdziesz u mnie książkę, której długo szukałeś?

Zasady moich aukcji są krótkie i przejrzyste, maksymalnie przyjazne dla wszystkich Allegrowiczów. Oto one:
1. Książki wysyłane są w bezpiecznym opakowaniu (karton lub koperta bąbelkowa).
2. Cena wysyłki jednej książki uzależniona jest od wagi książki i jest podana w opisie aukcji.
3. W przypadku zakupu dwóch lub więcej książek, cena wysyłki wynosi zawsze 10 zł, bez względu na ilość zakupionych książek ani ich wagę.
4. Książki wysyłane są zawsze listem poleconym priorytetowym lub paczką priorytetową.
5. Książki wysyłam do 24 h od zaksięgowania wpłaty na koncie firmowym lub po potwierdzeniu transakcji w PayU.
6. Wszystkie niezbędne dane do sfinalizowania transakcji znajdują się w mailu wysyłanym po zakończeniu aukcji.

Serdecznie pozdrawiam wszystkich Allegrowiczów