Witam
Do sprzedania mam VW Golf IV 1.9 TDI 115 KM 4Motion (wersja na rynek skandynawski) - wyposażenie 4xairbag, ABS, ESP, podgrzew. fotele, El. szyby i lusterka, Klima, welurowa tapicerka, itd.
Wymieniono od czerwca 2013r. do września 2014r.:
– turbosprężarka – kompletna regeneracja i sprawdzenie szczelności przewodów
– EGR – oryginał VW
– miska olejowa – oryginał VW
– poduszka pod silnikiem – oryginał VW
– sprzęgło + dwumasa – oryginał VW
– kompletny rozrząd + pompa wody – oryginał VW
– wszystkie płyny – wspomagania, hydrauliczny, chłodniczy
– zawór podciśnieniowy turbiny - oryginał VW
– przepływomierz – oryginał VW
– zawór zwrotny - oryginał VW
– przewody paliwowe - oryginał VW
– uszczelki kolektora ssącego i wydechowego - oryginał VW
– napinacz paska micro - oryginał VW
– termostat - oryginał VW
– łączniki stabilizatora – oryginał VW
– końcówki drążków kierowniczych - TRW
– tarcze, klocki i zaciski (przód – tył) - ATE przy tym wymiana płynu hamulcowego
– 4x amortyzatory - KAYABA
– przeguby napędowe przód– oryginał VW
– łożyska kół przednich – oryginał VW
– silentblocki wahaczy przednich – oryginał VW
– linka hamulca ręcznego – TRW
– montaż nowego zbiornika na płyn do spryskiwaczy
– akumulator
– olej w skrzyni i Haldexie
– olej i wszystkie filtry wymiana co 10 tyś km – filtry MANN i olej Millers 5W40 XF Full Syntetic – ostatnia wymiana 265000 km
– żarówki we wszystkich światłach jakie są w aucie
– marzec 2014r. rozebrano zderzaki, drzwi, błotniki oraz lampy i zabezpieczono przed korozją (m.in. nowy baranek na progach, nowe okleiny zabezpieczające nad progiem, we wnękach drzwi, itd. – dopieszczono blacharkę. )
– nowe silniczki spryskiwaczy lamp przednich – oryginał VW
– zakup opono letnich 06.2013r. - Brigestone
– zakup opon zimowych Brigestone 01.2014r. – zrobiono 200km w zimie
– zakup używanych felg aluminiowych VW w bdb stanie
– wymiana żarówek świateł mijania o białym świetle Tungsram
– serwis klimatyzacji 07.2014r.
– Wymiana poplamionej tapicerki tylnego bagażnika oraz konsoli przy drążku zmiany biegów (było wycięcie po CB Radiu, które szpeciło), wymiana mieszka, bo zaczął parcieć po latach – zakupiono w ASO w Niemczech.
- wymiana uszczelek przedniej i tylnej szyby
– Wymiana włącznika świateł
– Wymiana panelu klimatyzacji
– Zakup oryginalnych gumowych dywaników VW w ASO w Niemczech
– wymiana piór wycieraczek szyb
– zabezpieczenie tłumika wydechu przed korozją.
– Zakup i montaż radia Pionnier z wyższej półki oraz 6 głośników JBL
- W dniu 31.10.2014r. zrobione sworznie wahaczy firmy Moog + geometria
Oryginalny przebieg, potwierdzony zresztą przez ASO VW. Potwierdzenie przez to samo ASO pomalowania podrapanych drzwi lewych przednich i tylnych w niemieckim ASO VW przez I właściciela – polerka i położenie bezbarwnego lakieru. (Golf był podpięty pod komputer oraz sprawdzony na kanale)
Na wszystkie części zakupione w Polsce jest faktura lub paragon (koszt samych części i regeneracji niektórych rzeczy to około 12tyś zł). Robocizny już nie liczyłem.
Jestem fanatykiem motoryzacji i znam się na autach jednak muszę sprzedać moje oczko w głowie. Jak widać, VW jest przygotowany na kolejne bezproblemowe paręset tyś. km. Niczego nie ściemniam, samochód jest mega zadbany jak na swoje lata. Nie pisze bzdur typu "pali na dotyk", bo mój VW pali z kluczyka, albo "nic nie stuka i nie puka" bo to nie dzięcioł.
OC do 05.2015r. przegląd do 10.2016r.
Proszę o kontakt po 16:00 w dni powszednie osoby serio zainteresowane.
P.S. Telefony typu "biorę za 9 tysi i już jadę" to proszę sobie odpuścić - szanujmy siebie.
Kontak 668 [zasłonięte] 991.
Możliwość wcześniejszego zakończenia sprzedaży bez podania przyczyny.
Opcja "Kup teraz" możliwa dopiero po wcześniejszym oglądnięciu aut.
Jak wciśniesz tzn że kupiłeś.