Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

OCZAROWANIE Sztuka zmieniania serc i umysłów

23-11-2014, 23:06
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 24.70 zł      Aktualna cena: 22.70 zł     
Użytkownik a_vista1
numer aukcji: 4820985881
Miejscowość ŁÓDŹ
Wyświetleń: 1   
Koniec: 23-11-2014 21:29:59

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Waga (z opakowaniem): 0.45 [kg]
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 2013
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Poradnik - w idealnym stanie

Dobrze opakowana przesyłka polecona - tylko 8,30 zł


W przypadku wyboru dwóch lub więcej pozycji z mojej listy - płacisz tylko za najdroższą przesyłkę!


OCZAROWANIE
Sztuka zmieniania serc, umysłów i czynów

Guy Kawasaki

 

Wydawca - One Press / Helion

Okładka twarda

Stron - 248

Format - 14 x 20,8 cm

Cena wydawcy -39,90
Dzięki lekturze tej książki dowiesz się, w jaki sposób wykorzystać moje doświadczenie przedsiębiorcy i inwestora venture capital, by zapewnić sukces swojemu pomysłowi. Przekazuję Ci tę wiedzę, byś mógł zmieniać świat na lepsze. Dla autora książki nie ma nic piękniejszego od widoku ludzi, którzy z niej korzystają. Bierzmy się więc do roboty, bo nie mogę się już tego doczekać.
Guy Kawasaki



Masz pomysł na świetny biznes i przeczucie, że może on zmienić świat? Oczaruj innych swoją wizją, pokaż wszystkim, ile jesteś wart. Uwzględniając cele i pragnienia innych, wzbudzając sympatię i zaufanie oraz proponując produkt, którym inni się zachwycą, możesz zmieniać ludzkie serca, myśli i zachowania.


Oczarować można podczas dokonywania transakcji handlowej albo ważnych negocjacji w wielkiej korporacji, a także za pomocą Facebooka. A gdy już uda Ci się to zrobić, efekty będą dużo bardziej spektakularne niż te uzyskiwane za pomocą tradycyjnej perswazji, wywierania wpływu czy marketingu.



Ta fascynująca książka opisuje wszystko, co musisz przygotować, by wystartować z kampanią reklamującą Twój produkt, wykorzystać w pełni technologie push i pull oraz oczarować klientów, pracowników, a nawet własnego szefa.





Guy Kawasaki był jednym z głównych orędowników Apple...a. Jest również współzałożycielem Alltop.com i partnerem Garage Technology Ventures. Wśród dziewięciu bestsellerowych książek, które napisał, są m.in. Sztuka rozpoczynania i Rewolucyjne pomysły. Kawasaki ukończył Uniwersytet Stanford, a dyplom MBA zdobył na UCLA. Mieszka w Dolinie Krzemowej z żoną i czwórką dzieci. Więcej na www.facebook.com/enchantment.