MAŁGORZATA GRUCHOŁA OCHRONA TELEWIDZA W III RZECZYPOSPOLITEJ LUBLIN 2003
Książka jest w bardzo dobrym stanie. Przesyłkę wysyłam zaraz po zaksięgowaniu pieniędzy na koncie bankowym – listem poleconym lub listem poleconym priorytetowym. Nie wysyłam za pobraniem. Pytania proszę kierować na maila. ZAPRASZAM NA INNE MOJE AUKCJE!!!!!! Spis treści Wstęp ROZDZIAŁ I Zabezpieczenie i ochrona telewidza przez prawo polskie i europejskie I. Ochrona zdrowia fizycznego, psychicznego i moralnego nieletnich II. Ochrona godności człowieka i zdrowia moralnego III. Ochrona przekonań i uczuć religijnych IV. Ochrona tożsamości narodowej i kulturowej V. Ochrona języka polskiego ROZDZIAŁ II Edukacja medialna formą ochrony telewidza I. Edukacj a medialna zadaniem dla rodziców i wychowawców w rodzinie II. Edukacja medialna jako przedmiot nauczania w szkole III. Rola organizacji i stowarzyszeń w medialnym edukowaniu społeczeństwa IV. Edukacja medialna zadaniem instytucji rządowych 1. Kraj owa Rada Radiofonii i Telewizji 2. Ministerstwo Edukacji Narodowej 3. Telewizja Polska S. A V. Edukacja medialna zadaniem Kościoła katolickiego ROZDZIAŁ III Instytucje rządowe, parlamentarne i nadawców chroniące telewidza I. Instytucje rządowe i nadawców poza Polską chroniące telewidza II. Instytucje rządowe chroniąca telewidza w Polsce 1. Kraj owa Rada Radiofonii i Telewizji 2. Zespół ds. Promocji Zdrowia Psychicznego w Mass Mediach III. Instytucje parlamentarne 1. Senacka Komisja Kultury i Środków Przekazu 2. Sejmowa Komisja Kultury i Środków Przekazu IV Inicjatywy nadawców telewizyjnych w Polsce 1. Porozumienie Polskich Nadawców Telewizyj nyeh "Przyj azne media" 2. Biuro Polityki i Koordynacji Programowej Telewizji Polskiej S.A. - Dział Kontaktów z Widzami ROZDZIAŁ IV Organizacje telewidzów i ich rola w reprezentowaniu interesu audytorium I. Telewizyjne stowarzyszenia konsumenckie na świecie II. Stowarzyszenie Ochrony Radiosłuchacza i Telewidza-pierwsze telewizyjne stowarzyszenie konsumenckie w Polsce 1. Organizacja SORT-u 2. Statut SORT-u 3. Cele, metody i formy działania SORT-u 4. Akcje SORT-u 5. Korespondencja SORT-u III. Inne inicjatywy samoobrony odbiorców telewizji w kraju 1. Ogólnopolska Rada Ruchów Katolickich - akcja "Biały Tydzień" 2. Akademia Życia im. prof. Juliana Aleksandrowicza oraz "Ruch przeciw Złu" - "Apel-protest przeciw przemocy i pornografii w mediach" 3. Rada do spraw Rodziny przy Wojewodzie Pomorskim 4. Inne inicjatywy organizacji i stowarzyszeń społecznych 5. Konferencje IV. Niezrealizowane projekty telewizyjnych stowarzyszeń konsumenckich w Polsce 1. Stowarzyszenie Centrum Promocji Medialnej "Dobro w Przekazie" 2. Stowarzyszenie Centrum Promocji Medialnej "Akademia Dobra" - Audiowizualna Karta Społecznych Oczekiwań 3. Stowarzyszenie Centrum Promocji Medialnej "Traditio et Familia" Zakończenie Bibliografia Aneksy
|