Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

OCHRONA TELEWIDZA W III RZECZYPOSPOLITEJ, GRUCHOŁA

19-01-2012, 15:08
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Aktualna cena: 5 zł     
Użytkownik krzysieek665
numer aukcji: 2036228821
Miejscowość Internet
Wyświetleń: 6   
Koniec: 14-01-2012 10:46:25

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2003
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

MAŁGORZATA GRUCHOŁA

OCHRONA TELEWIDZA W III RZECZYPOSPOLITEJ


LUBLIN 2003


Książka jest w bardzo dobrym stanie. Przesyłkę wysyłam zaraz po zaksięgowaniu pieniędzy na koncie bankowym – listem poleconym lub listem poleconym priorytetowym. Nie wysyłam za pobraniem. Pytania proszę kierować na maila.


ZAPRASZAM NA INNE MOJE AUKCJE!!!!!!
Spis treści
Wstęp
ROZDZIAŁ I
Zabezpieczenie i ochrona telewidza przez prawo polskie i europejskie
I. Ochrona zdrowia fizycznego, psychicznego i moralnego nieletnich
II. Ochrona godności człowieka i zdrowia moralnego
III. Ochrona przekonań i uczuć religijnych
IV. Ochrona tożsamości narodowej i kulturowej
V. Ochrona języka polskiego
ROZDZIAŁ II
Edukacja medialna formą ochrony telewidza
I. Edukacj a medialna zadaniem dla rodziców i wychowawców w rodzinie
II. Edukacja medialna jako przedmiot nauczania w szkole
III. Rola organizacji i stowarzyszeń w medialnym edukowaniu społeczeństwa
IV. Edukacja medialna zadaniem instytucji rządowych
1. Kraj owa Rada Radiofonii i Telewizji
2. Ministerstwo Edukacji Narodowej
3. Telewizja Polska S. A
V. Edukacja medialna zadaniem Kościoła katolickiego
ROZDZIAŁ III
Instytucje rządowe, parlamentarne i nadawców chroniące telewidza
I. Instytucje rządowe i nadawców poza Polską chroniące telewidza
II. Instytucje rządowe chroniąca telewidza w Polsce
1. Kraj owa Rada Radiofonii i Telewizji
2. Zespół ds. Promocji Zdrowia Psychicznego w Mass Mediach
III. Instytucje parlamentarne
1. Senacka Komisja Kultury i Środków Przekazu
2. Sejmowa Komisja Kultury i Środków Przekazu
IV Inicjatywy nadawców telewizyjnych w Polsce
1. Porozumienie Polskich Nadawców Telewizyj nyeh "Przyj azne media"
2. Biuro Polityki i Koordynacji Programowej Telewizji Polskiej S.A. - Dział Kontaktów z Widzami
ROZDZIAŁ IV
Organizacje telewidzów i ich rola w reprezentowaniu interesu audytorium
I. Telewizyjne stowarzyszenia konsumenckie na świecie
II. Stowarzyszenie Ochrony Radiosłuchacza i Telewidza-pierwsze telewizyjne stowarzyszenie konsumenckie w Polsce
1. Organizacja SORT-u
2. Statut SORT-u
3. Cele, metody i formy działania SORT-u
4. Akcje SORT-u
5. Korespondencja SORT-u
III. Inne inicjatywy samoobrony odbiorców telewizji w kraju
1. Ogólnopolska Rada Ruchów Katolickich - akcja "Biały Tydzień"
2. Akademia Życia im. prof. Juliana Aleksandrowicza oraz "Ruch przeciw Złu" - "Apel-protest przeciw przemocy i pornografii w mediach"
3. Rada do spraw Rodziny przy Wojewodzie Pomorskim
4. Inne inicjatywy organizacji i stowarzyszeń społecznych
5. Konferencje
IV. Niezrealizowane projekty telewizyjnych stowarzyszeń konsumenckich w Polsce
1. Stowarzyszenie Centrum Promocji Medialnej "Dobro w Przekazie"
2. Stowarzyszenie Centrum Promocji Medialnej "Akademia Dobra" - Audiowizualna Karta Społecznych Oczekiwań
3. Stowarzyszenie Centrum Promocji Medialnej "Traditio et Familia"
Zakończenie
Bibliografia
Aneksy



OCHRONA TELEWIDZA W III RZECZYPOSPOLITEJ, GRUCHOŁA