Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

OCHRONA TELEWIDZA W III RZECZYPOSPOLITEJ

11-03-2012, 13:24
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 11.90 zł     
Użytkownik Gothedia
numer aukcji: 2112906064
Miejscowość częstochowa
Wyświetleń: 6   
Koniec: 11-03-2012 14:56:17

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2003
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Kontakt
692 [zasłonięte] 240

Zadaj pytanie sprzedającemu

Kormoran Antykwariat - Księgarnia:
Częstochowa,
ul. Władysława Jagiełły 16
(mapka dojazdu)
Informacje

Wszelkie informacje znajdą Państwo w opisie i szablonie aukcji, na stronie "O mnie" oraz w mailu przesłanym po dokonaniu zakupu.

Stosujemy ogólne zasady Allegro. Nie wprowadzamy ograniczeń.

Towar wysyłamy codziennie (od poniedziałku do piątku). Zwykle w 2-48 godzin.

Przesyłkę odpowiednio zabezpieczamy na czas transportu (rodzaj opakowania dopasowujemy do gabarytów przesyłki).

Czas dostarczenia przesyłki zależy od doręczyciela i waha się zwykle w granicach 2-7 dni, w zależności od wybranej opcji dostawy.

Zawsze staramy się działać solidnie i szybko.

Rabaty

10% - do każdego zakupu dodajemy kupon rabatowy, który można wykorzystać przy okazji następnej wizyty w naszym sklepie. Zniżka obejmuje całość zakupów (bez kosztów wysyłki)

10 % - dodatkowy upust przy zakupach za min. 200 zł.

DARMOWA WYSYŁKA - przy zakupach powyżej 100 zł
(minimum 3 książki)


Małgorzata Gruchała
OCHRONA TELEWIDZA W III RZECZYPOSPOLITEJ


ROZDZIAŁ I. Zabezpieczenie i ochrona telewidza przez prawo polskie i europejskie
I. Ochrona zdrowia fizycznego, psychicznego i moralnego nieletnich
II. Ochrona godności człowieka i zdrowia moralnego
III. Ochrona przekonań i uczuć religijnych
IV. Ochrona tożsamości narodowej i kulturowej
V. Ochrona języka polskiego
ROZDZIAŁ II. Edukacja medialna formą ochrony telewidza
I. Edukacja medialna zadaniem dla rodziców i wychowawców w rodzinie
II. Edukacja medialna jako przedmiot nauczania w szkole
III. Rola organizacji i stowarzyszeń w medialnym edukowaniu społeczeństwa
IV. Edukacja medialna zadaniem instytucji rządowych
1. Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji
2. Ministerstwo Edukacji Narodowej
3. Telewizja Polska S. A
V. Edukacja medialna zadaniem Kościoła katolickiego
ROZDZIAŁ III. Instytucje rządowe, parlamentarne i nadawców chroniące telewidza
I. Instytucje rządowe i nadawców poza Polską chroniące telewidza
II. Instytucje rządowe chroniąca telewidza w Polsce
1. Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji
2. Zespół ds. Promocji Zdrowia Psychicznego w Mass Mediach
III. Instytucje parlamentarne
1. Senacka Komisja Kultury i Środków Przekazu
2. Sejmowa Komisja Kultury i Środków Przekazu
IV Inicjatywy nadawców telewizyjnych w Polsce
1. Porozumienie Polskich Nadawców Telewizyjnych "Przyjazne media"
2. Biuro Polityki i Koordynacji Programowej Telewizji Polskiej S.A. - Dział Kontaktów z Widzami
ROZDZIAŁ IV. Organizacje telewidzów i ich rola w reprezentowaniu interesu audytorium
I. Telewizyjne stowarzyszenia konsumenckie na świecie
II. Stowarzyszenie Ochrony Radiosłuchacza i Telewidza - pierwsze telewizyjne stowarzyszenie konsumenckie w Polsce
1. Organizacja SORT-u
2. Statut SORT-u
3. Cele, metody i formy działania SORT-u
4. Akcje SORT-u
5. Korespondencja SORT-u
III. Inne inicjatywy samoobrony odbiorców telewizji w kraju
1. Ogólnopolska Rada Ruchów Katolickich - akcja "Biały Tydzień"
2. Akademia Życia im. prof. Juliana Aleksandrowicza oraz "Ruch przeciw Złu" - "Apel-protest przeciw przemocy i pornografii w mediach"
3. Rada do spraw Rodziny przy Wojewodzie Pomorskim
4. Inne inicjatywy organizacji i stowarzyszeń społecznych
5. Konferencje
IV. Niezrealizowane projekty telewizyjnych stowarzyszeń konsumenckich w Polsce
1. Stowarzyszenie Centrum Promocji Medialnej "Dobro w Przekazie"
2. Stowarzyszenie Centrum Promocji Medialnej "Akademia Dobra" - Audiowizualna Karta Społecznych Oczekiwań
3. Stowarzyszenie Centrum Promocji Medialnej "Traditio et Familia"



Wydawnictwo: KUL
Rok wydania: 2003
Stron: 288
Okładka: miękka
Stan ogólny: BDB, zdjęcie poniżej
Dodatkowe uwagi: książka nowa

Zobacz inne nasze aukcje klik...


OCHRONA TELEWIDZA W III RZECZYPOSPOLITEJ
Dostawa i płatność

list polecony / paczka pocztowa:

TA aukcja - koszt podany powyżej ("Dostawa i płatność")

2-3 książki -9zł (priorytet -11zł)
więcej - 12zł (priorytet - 14zł)

list zwykły:

1 książka - 3zł (priorytet - 4zł) (jest to list nie rejestrowany na poczcie, dlatego wysyłamy wyłącznie pojedyncze książki,
o wadze do 0,5 kg)

paczka pobraniowa - płatność przy odbiorze:

TA aukcja - koszt podany powyżej ("Dostawa i płatność")

2-3 książki -15zł (priorytet 18zł) więcej - 20zł (priorytet - 23zł)

Zakupy powyżej 100 zł (minimum 3 książki) -
wysyłka gratis

Przesyłka zagraniczna - sprawdź dokładny CENNIK