Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

OCHRONA KONSUMENTA + JAKOŚĆ USŁUG GASTRONOMICZNYCH

20-06-2015, 10:53
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 49.99 zł     
Użytkownik azymut-book
numer aukcji: 5377373710
Miejscowość Bielsko-Biała
Wyświetleń: 2   
Koniec: 20-06-2015 10:39:43

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

1. OCHRONA KONSUMENTÓW KORZYSTAJĄCYCH Z USŁUG.

WYBRANE ZAGADNIENIA

+

2. JAKOŚĆ USŁUG GASTRONOMICZNYCH

A OCHRONA KONSUMENTÓW W POLSCE

 

IRENA OZIMEK



INFORMACJE:



Wydawnictwo - SGGW

Rok - 2012 / 2013

Stron - 112 + 160

Oprawy - MIĘKKIE

Format - B5


STAN - NOWA


 

 

ZASADY:

Dane do przelewu:



* wszelkie pytania proszę kierować PRZED podjęciem decyzji o kupnie

* NIE WYSYŁAMY ZA POBRANIEM KUPUJĄCYM O WĄTPLIWEJ REPUTACJI ALLEGRO

* wysyłka odbywa się w ciągu MAX. 2 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie

* wszystkie książki wysyłamy w kopertach ochronnych (istnieje możliwość odbioru osobistego po wcześniejszym umówieniu się


Więcej informacji na stronieO MNIE

REAL FOTO- wszystkie fotografie przedstawiają rzeczywisty stan książek

WYSTAWIAMY
FAKTURY VAT


Opis:

TOM 1

Wstęp ... 5

 

Rozdział I. Rozwój ochrony konsumentów na świecie i w Polsce ... 7

 

1. Geneza ochrony konsumentów ... 7

2. Katalog praw przysługujących konsumentom ... 12

 

Rozdział II. Wybrane źródła informacji z zakresu ochrony konsumentów ... 15

 

1. Klasyfikacja źródeł informacji konsumenckiej ... 15

2. Podstawowe akty prawne z zakresu ochrony konsumentów na rynku usług w Polsce ... 16

3. Reklama jako źródło informacji konsumenckiej ... 19

 

Rozdział III. Zawieranie umów sprzedaży dóbr i usług ... 24

 

1. Obowiązki informacyjne usługodawcy podczas zawierania umowy z konsumentem ... 24

2. Zasady uwidaczniania cen towarów i usług ... 36

3. Istota umowy sprzedaży ... 40

 

Rozdział IV. Instytucje i organizacje zajmujące się ochroną konsumentów na rynku usług ... 48

 

1. Instytucje rządowe i samorządowe zajmujące się ochroną konsumentów w Polsce ... 48

2. Europejskie Centrum Konsumenckie ... 54

3. Organizacje konsumenckie w Polsce ... 56

4. Organizacje arbitrażu branżowego w Polsce ... 57

 

Rozdział V. Praktyki naruszające zbiorowe interesy konsumentów ... 66

 

1. Rodzaje praktyk naruszających zbiorowe interesy konsumentów ... 66

2. Niedozwolone klauzule umowne ... 66

3. Nieuczciwe praktyki rynkowe ... 70

4. Czyny nieuczciwej konkurencji ... 75

5. Odpowiedzialność przedsiębiorcy za praktyki naruszające zbiorowe interesy konsumentów ... 80

 

Rozdział VI. Naruszenia praw konsumentów na wybranych rynkach usług i możliwości przeciwdziałania tym naruszeniom ... 83

 

1. Przykłady naruszeń praw konsumentów na wybranych rynkach usług w świetle działań instytucji i organizacji zajmujących się ochroną konsumentów ... 83

2. Możliwości dochodzenia roszczeń przez konsumentów ... 89

 

Podsumowanie ... 104

Bibliografia ... 107

TOM 2

Rozdział I. Usługi gastronomiczne w Polsce ... 9

 

1. Struktura placówek gastronomicznych i przychody z działalności gastronomicznej ... 9

2. Korzystanie z usług gastronomicznych oraz czynniki wpływające na wybór przez konsumentów placówek usług gastronomicznych ... 16

 

Rozdział II. Uwarunkowania rozwoju ochrony konsumentów i regulacje prawne obowiązujące w tym zakresie na rynku usług gastronomicznych w Polsce ... 35

 

1. Rozwój ochrony konsumentów i katalog praw przysługujących konsumentom na rynku usług gastronomicznych ... 35

 

2. Akty prawne dotyczące ochrony konsumentów na rynku usług gastronomicznych ... 43

 

2.1. Analiza wybranych regulacji prawnych związanych w szczególności z ochroną interesów ekonomicznych konsumentów usług gastronomicznych ... 44

2.2. Wymagania wobec usług gastronomicznych w świetle prawa żywnościowego ... 60

 

3. Organizacje chroniące konsumentów na rynku usług gastronomicznych ... 81

4. Odpowiedzialność przedsiębiorcy za świadczenie usług gastronomicznych – wybrane aspekty ... 91

 

Rozdział III. Postrzeganie jakości usług gastronomicznych w kontekście ochrony konsumentów ... 96

 

1. Jakość usług – pojęcia, uwarunkowania i modele ... 96

2. Jakość usług gastronomicznych ... 106

3. Wyniki działań kontrolnych na rynku usług gastronomicznych ... 123

4. Poziom ochrony konsumentów na rynku usług gastronomicznych w opinii respondentów ... 126

 

Podsumowanie ... 137

 

Bibliografia ... 141

Aneks ... 151





PRZED PODJĘCIEM DECYZJI PROSZĘ O ZAPOZNANIE SIĘ ZE STRONĄ ,,O MNIE"


ZAPRASZAM NA INNE NASZE AUKCJE

POZDRAWIAM