Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Ochorowicz J.- Przyczynki do nasze odrodzenia.1917

20-03-2012, 16:25
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 100 zł     
Użytkownik Mysza657
numer aukcji: 2157299495
Miejscowość Kasinka Mała
Wyświetleń: 23   
Koniec: 21-03-2012 19:42:29
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wysyłka w 24h
- kurierem
- Pocztą Polską

Wybrane przez Państwa książki wysyłane są po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym lub po mailowej informacji iż przesyłka ma być wysłana za pobraniem.
Kupony rabatowe
Przy zakupach powyżej 150 zł oprócz darmowej wysyłki dostaną Państwo kupon o wartości 15 zł na kolejne zakupy. Przy zakupach powyżej 500 zł otrzymają Państwo kupon o wartości 50 zł.
Darmowa wysyłka
Aby zachęcić Państwa do zakupów w naszym sklepie, gwarantujemy darmową wysyłkę klientom, którzy zakupią u nas książki (jedną pozycję lub więcej) kosztujące łącznie co najmniej 100 zł. Darmowa wysyłka nie dotyczy przesyłek pobraniowych i zagranicznych.
Kontakt
Antykwariat i Księgarnia Tezeusza
Kasinka Mała 657
34-734 Kasinka Mała
tel. 604[zasłonięte]847

gg Agnieszka 38[zasłonięte]973
gg Małgorzata 38[zasłonięte]784
e-mail: [zasłonięte]@tezeusz.pl

Nr konta bankowego:
Millennium
60 1160 [zasłonięte] 2[zasłonięte]2020001 [zasłonięte] 910803

Ochorowicz Julian - Przyczynki do usiłowań naszego odrodzenia narodowego. 1912 r.
ISBN: -
Wymiar: 155 x 210 mm
Nr wydania: -
Seria: -
Ilość stron: 436
Waga: 0,50 kg
Indeks: 0032/11/0008
Ocena: Bardzo dobry -
Rok wydania: 1912
Rodzaj okładki: Miękka
Autor: Ochorowicz Julian
Wydawca: Skład Główny w Księgarni M. Arcta.
Stan: Używana

Opis książki

Psychologia-Pedagogika-Etyka.
Książka niniejsza jest zbiorem prac różnoczasowych, połączonych jedną myślą przewodnią: ''od psychologii, przez pedagogikę, do etyki!''
Od psychologii, nie książkowej lecz życiowej — do etyki, nie oderwanej, lecz praktycznej. Można ją więc uważać za dzieło pedagogiczne, w najszerszem znaczeniu tego wyrazu; nie ma w niej bowiem ani jednego rozdziału, któryby nie miał na celu wydoskonalenia lub przynajmniej oświetlenia tej czy owej strony wychowania lub nauczania.
Można ją uważać za rodzaj przewodnika dla samouków, bo nie ma w niej ani jednej karty, nie łączącej się z tem lub owem zadaniem ewolucyi indywidualnej, kształcenia się i poprawy jednostek.
Ale przedewszystkiem, można i trzeba uważać ją za program narodowy pojęty zasadniczo, a nie, jak to zwykle bywało, formalistycznie program reformy i wzmocnienia naszego moralnego stanu posiadania — bo nie ma w niej ani jednej myśli, któraby nie była natchniona chęcią przyjścia w pomoc naszemu odrodzeniu narodowemu.
Tak, w mojej własnej ocenie, przedstawia się to dzieło, będące wyrazem półwiekowej pracy dotychczas nieuwydatnionej z powodu rozproszenia artykułów, i braku, niemożliwych przedtem a niezbędnych dopełnień.
Dziś, gdy te dopełnienia mogłem szeroko uskutecznić a całość należycie uporządkować przypuszczam, że czytelnik przypisze moim zamiarom — jeżeli nie sposobowi ich spełnienia — przynajmniej część tej doniosłości, jaką,. ja im przypisuję.

Uwagi:


Stan idealny.