Kontakt:
e-mail: taniaksiazka_[zasłonięte]@o2.pl telefon: (56)[zasłonięte]657 55
Wysyłka: J. R. R. Tolkien
1.Po zaksięgowaniu pieniędzy na koncie, książki wysyłamy w ciągu 3 dni roboczych.
2.Koszt wysyłki jest zgodny z taryfą operatora.
3.W przypadku zakupu więcej niż jednej książki, skontaktuj się z nami w celu ustalenia kosztów wysyłki.
4.Jeśli chcesz aby towar został wysłany na inny adres, to poinformuj o tym niezwłocznie po zakupie!
5. Do zakupu dołączamy paragon, na życzenia klienta dodajemy fakturę.
6.Możliwy jest odbiór osobisty towaru:
Tania książka ul. Łazienna 28 Toruń
W przypadku odbioru osobistego należy mieć przy sobie numer aukcji oraz nazwę sprzedającego.
Płatności:
Płatności należy dokonać na konto
Banku PEKAO S.A.
o numerze:
05 1240 [zasłonięte] 4[zasłonięte]0091110 [zasłonięte] 328757
Prosimy, aby w tytule przelewu podać NAZWĘ UŻYTKOWNIKA oraz NUMER AUKCJI, znacznie przyśpieszy to wysyłkę.
|
Ocenianie efektów szkolenia
czyli metody i problemy ewaluacji
cena: 4,90 zł
Autor: Jacek Woźniak
Format: 145 x 205 mm
Okładka: miękka Data premiery: 2011
Ilość stron: 168
![](http://www.iv.pl/images/852<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>127298<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>74214.jpg)
W niniejszym, siódmym tomie serii autor przedstawia najważniejsze zagadnienia dotyczące oceny efektów szkoleń. Nie podaje jednego prostego przepisu na pomiar efektywności, ale przedstawia różne koncepcje teoretyczne, między innymi metodę czteropoziomowej oceny Donalda L. Kirkpatricka, model ROI czy metodę pięciu pytań Jacka Phillipsa, zwracając uwagę na ich mocne i słabe strony. Jego celem jest stworzenie zestawu narzędzi, z których w praktyce mogliby korzystać zarówno szkoleniowcy, jak i ich klienci. Ocena efektywności szkoleń jest przydatna wszystkim stronom procesu szkoleniowego: trenerom, uczestnikom i firmom zamawiającym szkolenie. Wskazówki, jak ją przeprowadzić, znajdą oni w niniejszej książce.
Zobacz nasze pozostałe aukcje: ![Panelealle](http://llog.pl/views/164177/18<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>861/1/)
|
|