Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

OCENA JAKOŚCI USŁUG W CENTRACH KONTAKTU Z KLIENTEM

17-05-2014, 14:23
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 36 zł     
Użytkownik zibszy1
numer aukcji: 4219673194
Miejscowość GRZYMEK
Wyświetleń: 2   
Koniec: 17-05-2014 13:07:33

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2009
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

OCENA JAKOŚCI USŁUG W CENTRACH KONTAKTU Z KLIENTEM

autor: Aleksander Lotko

Centra kontaktu z klientem są nowoczesnymi narzędziami marketingu relacyjnego, który akcentuje budowanie zindywidualizowanych, interaktywnych więzi pomiędzy organizacją, a jej klientami. Współczesna technologia pozwala zarządzać takimi relacjami za pośrednictwem interfejsów telekomunikacyjnych i teleinformatycznych. Rolą centrów kontaktu jest właśnie zagwarantowanie zdalnej obsługi klientów w sferze usług obejmujących wymianę informacji lub zawieranie transakcji. Powstaje problem zapewnienia wysokiej jakości tych usług, których specyfika polega przede wszystkim na braku bezpośredniego kontaktu klientów z personelem usługodawcy. W związku z tym autor zaproponował metodę pomiaru jakości usług świadczonych przez centra kontaktu i, na bazie ogólnopolskich badań przeprowadzonych na próbie 1 000 osób korzystających z centrów kontaktu, opracował model jakości tych usług. Pozwoliło to zidentyfikować wymiary jakości wymagające doskonalenia, a w rezultacie - zaproponować zestaw dobrych praktyk zarządzania centrami kontaktu.
Książka jest adresowana przede wszystkim do menedżerów odpowiedzialnych za obsługę klientów, osób wdrażających systemy informatyczne wspomagające zarządzanie relacjami z klientami oraz studentów kierunków studiów związanych z zarządzaniem i marketingiem.