Przedmiotem naszej aukcji jest:
OBSŁUGA RUCHU TURYSTYCZNEGO NA WSI
red. Jolanta Berndt-Kostyrzewska
podręcznik do nauki zawodu
technik rolnik i technik hodowca koni
Format Ab, Warszawa 1997
20,5 x 14,5 cm, 250 strony, stan db, przetarcia i drobne zagięcia, minimalne przybrudzenia
Polecam i zapraszam do licytacji
A/16116
SPIS TREŚCI
Wstęp: pojęcie turystyki i agroturystyki, rys historyczny,
rola turystyki w rozwoju terenów wiejskich......................... 5
I. Organizacja ruchu turystycznego...............................
1. Potrzeby człowieka w zakresie wolnego czasu..............
2. Rodzaje usług turystyczny............................................. 20
II. Przygotowanie zagrody wiejskiej dla potrzeb turystycznych.................................................................. 27
1. Podstawowe wiadomości z hotelarstwa......................... 27
2. Adaptacja budynków, wyposażenie i wystrój wnętrz......
3. Tereny zielone............................................................... 84
III. Prowadzenie działalności turystycznej.................... 124
1. Formalno-prawne podstawy prowadzenia działalności gospodarczej..................................................................... 124
2. Marketing i promocja w agroturystyce ........................... 134
3. Organizacja pobytu gości i różne formy rekreacji........... 154
4. Dokumentacja obsługi ruchu turystycznego.................. 164
5.Kalkulacja kosztów pobytu, rozliczenie pobytu,
rentowność........................................................................ 166
IV. Organizacja żywienia turystów.................................. 170
1. Zasady żywienia............................................................ 170
2. Higiena sporządzania posiłków..................................... 191
3. Obsługa gastronomiczna............................................... 200
V. Biznes plan działalności turystycznej....................... 225
1. Streszczenie.................................................................. 227
2. Przedsiębiorstwo i branża.............................................. 227
3. Produkt/usługa............................................................... 228
4. Rynek............................................................................ 229
5. Marketing....................................................................... 231
6. Plan działania................................................................ 236
7. Zarządzanie................................................................... 238
8. Harmonogram............................................................... 239
9. Informacje finansowe.................................................... 240
10. Programy finansowe.................................................... 244
Literatura zalecana .. 244
|