Obsługa konsumenta. Część 1 i 2
Ryszard Jargoń,
Wydawnictwo WSiP
Okładka miękka
Używana stan dobry
Podano w niej podstawowe wiadomości na temat zakładów gastronomicznych - ich rodzajów, funkcjonowania, wyposażenia, zakresu świadczonych usług, rodzajów stanowisk oraz systemów obsługi. Omówiono także sposoby wykonywania czynności porządkowych w zakładzie. Wyjaśniono rolę bufetu w zakładzie gastronomicznym oraz techniki kelnerskie stosowane przy podawaniu różnego rodzaju dań (przekąsek, zup, dań zasadniczych i deserów oraz śniadań).
Książka jest przeznaczona dla uczniów szkół gastronomicznych i hotelarskich, kształcących w zawodach: kelner i kelner bufetowy, kucharz, technik żywienia i gospodarstwa domowego.
Część druga zawiera wiadomości na temat zasad przygotowywania potraw przez kelnera w obecności konsumenta, omówiono techniki podawania gorących i zimnych napojów bezalkoholowych oraz napojów alkoholowych. Przedstawiono także organizację i obsługę różnego rodzaju przyjęą - bankietów, krótko scharakteryzowano kuchnie różnych narodów, omówiono rolę koktajlbaru w zakładzie gastronomicznym, obsługę gości hotelowych oraz systemy rozliczeń kelnerskich. Cenną pomocą dla ucznia będzie słownik zawodowy zamieszczony na końcu książki.Książka jest przeznaczona dla uczniów szkół gastronomicznych i hotelarskich, kształcących w zawodach: kelner i kelner bufetowy.