Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Obsługa konsumenta w hotelarstwie cz. 2 - REA

20-01-2012, 0:14
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 19.50 zł     
Użytkownik infoksiazka
numer aukcji: 2040195915
Miejscowość Bytom
Wyświetleń: 5   
Koniec: 15-01-2012 22:46:48
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

top

Zanim dokonasz zakupu, koniecznie przeczytaj stronę"o mnie"!

O firmie
Sprzedażą książek zajmujemy się już od wielu lat.
Wychodząc na przeciw oczekiwaniom klientów,
rozpoczynamy sprzedaż w serwisie aukcyjnym Allegro!
Nasza księgarnia proponuje Państwu książki techniczne z każdej branży oraz nowości wydawnicze z każdej dziedziny w dobrych cenach!!
Do każdej książki wystawiamy paragon,
a na życzenie
faktury VAT.
Podstawą reklamacji jest paragon lub faktura zakupu.


Płatności
Przyjmujemy wpłaty
tylko
przelewem na konto


Przesyłka
Realizujemy przesyłki w dniu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie.
Wysyłamy za granicę.


Pozostałe aukcje
Kliknij aby zobaczyć nasze pozostałe aukcje

Dodaj do ulubionych
kliknij


Kontakt

Napisz do nas
email


Skype

Skype Me™!

Gadu-Gadu

 

Obsługa konsumenta w hotelarstwie cz. 2  


Joanna Duda, Sebastian Krzywda
Wydawnictwo REA
ISBN: [zasłonięte]978-8344-016-4, str. 128
Format: 135 X 235 mm

Nr MEiN: 13/2008 


OBSŁUGA KONSUMENTA W HOTELARSTWIE – podręcznik przeznaczony dla uczniów i słuchaczy kształcących się w zawodzie technik hotelarstwa. Zawarto w nim treści związane z obsługą konsumentów w lokalach gastronomicznych różnego typu ze szczególnym uwzględnieniem gastronomii hotelowej. Materiał został podzielony na dwie części, zgodnie z dwuletnim cyklem kształcenia w zakresie obsługi konsumenta.


Pierwsza część przedstawia:
● pojęcia związane z gastronomią otwartą i zamkniętą,
● wizerunek zawodowy pracownika gastronomii z podkreśleniem strony etycznej zawodu,
● różnego rodzaju sprzęt i jego zastosowanie,
● technikę pracy osoby obsługującej konsumenta (np. noszenie tac i talerzy, rozliczenia kelnerskie).


W części drugiej podręcznika zagadnienia te zostały uzupełnione i rozwinięte. Znajdują się w niej opisy techniki pracy, metod serwowania potraw i napojów oraz organizacji różnych przyjęć. Zaprezentowano też szczegółowo usługi związane z gastronomią w obiektach hotelarskich.


Liczne fotografie, ilustracje i schematy, o które wzbogacone są obie części podręcznika, ułatwią uczniom opanowanie zasad postępowania i niezbędnych czynności. Pytania sprawdzające pomogą usystematyzować zdobytą wiedzę.


Podręcznik został opracowany zgodnie z podstawą programową oraz standardami wymagań egzaminacyjnych dla zawodu technik hotelarstwa. 

Obsługa konsumenta w hotelarstwie cz. 2  - REA
ZOBACZ NASZE INNE AUKCJE
Inna nasza aukcja Inna nasza aukcja Inna nasza aukcja
Inna nasza aukcja Inna nasza aukcja Inna nasza aukcja

© by Daro Web Service



Dodano 2[zasłonięte]011-01 14:13
Uwaga !!!
W dniach 03.01.2011 do 05.01.2011 z powodu inwentaryzacji wysyłka nie będzie realizowana.
Za utrudnienia przepraszamy.