Dane sprzedającego
|
Bookinista_pl Pierwszy Internetowy Outlet Książek
e-mail: kupuj-[zasłonięte]@bookinista.pl tel.: 506 [zasłonięte] 101 gg:[zasłonięte]84359
![mBank](http://img521.imageshack.us/img521/2149/logombank.gif) 09 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 663319
|
|
Ważne informacje
|
W tytule przelewu proszę podać swój NICK, NUMER AUKCJI oraz informację "INNY ADRES" w przypadku wysyłki na inny adres niż podany na allegro. Poprawny adres należy przysłać w FORMULARZU OPCJI DOSTAWY.
MOŻLIWOŚĆ ODBIORU OSOBISTEGO W TORUNIU
Księgarnia Taniej Książki ul. Podmurna 17
Po wcześniejszym uzgodnieniu terminu.
|
|
![](http://images50.fotosik.pl/1351/35cd60922e2fc40b.jpg)
|
OBSŁUGA KONSUMENTA W HOTELARSTWIE cz. 1
Joanna Duda, Sebastian Krzywda
Wydawnictwo: Rea Rok wydania: 2007 ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]14198 Wymiary: 16,5 x 23,5 cm Oprawa: miękka Ilość stron: 85 Cena rynkowa: 21,00 zł
MAMY NA STANIE !! wysyłamy w:
|
Treści kształcenia zostały podzielone na dwie części i ujęte zostały w następujących działach związanych z: rodzajami usług świadczonych przez gastronomię hotelową, wpływem kultury osobistej i etyki na jakość świadczonych usług, techniką oraz zasadami serwowania i podawania różnych potraw i napojów, technikami obsługi przyjęć okolicznościowych. W podręczniku zawarto również treści dotyczące rodzajów kart menu, sposobów rozliczeń kelnerskich, podstawowych zasad BHP i przepisów sanitarno-epidemiologicznych oraz najnowszych trendów dotyczących obsługi konsumenta. Treści zostały dobrane starannie pod względem merytorycznym i metodycznym oraz wzbogacone o liczne ilustracje, schematy i propozycje projektów zaliczeniowych. Podręcznik został opracowany zgodnie z podstawą programową kształcenia w zawodzie technik hotelarstwa. Na podkreślenie zasługuje fakt, że autorzy uwzględnili w podręczniku standardy wymagań egzaminacyjnych.
|
|
Zobacz nasze pozostałe aukcje: ![Panelealle](http://www.panelealle/views.php?panel=5293&user=13<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>704)
|
|
|
|
|
|
|
|