Dane sprzedającego
|
Bookinista_pl Pierwszy Internetowy Outlet Książek
e-mail: kupuj-[zasłonięte]@bookinista.pl tel.: 506 [zasłonięte] 101 gg:[zasłonięte]84359
09 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 663319
|
|
Ważne informacje
|
W tytule przelewu proszę podać swój NICK, NUMER AUKCJI oraz informację "INNY ADRES" w przypadku wysyłki na inny adres niż podany na allegro. Poprawny adres należy przysłać w FORMULARZU OPCJI DOSTAWY.
MOŻLIWOŚĆ ODBIORU OSOBISTEGO W TORUNIU
Księgarnia Taniej Książki ul. Podmurna 17
Po wcześniejszym uzgodnieniu terminu.
|
|
|
OBSŁUGA KONSUMENTA W HOTELARSTWIE cz. 1
Joanna Duda, Sebastian Krzywda
Wydawnictwo: Rea Rok wydania: 2007 ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]14198 Wymiary: 16,5 x 23,5 cm Oprawa: miękka Ilość stron: 85 Cena rynkowa: 21,00 zł
MAMY NA STANIE !! wysyłamy w:
|
Treści kształcenia zostały podzielone na dwie części i ujęte zostały w następujących działach związanych z: rodzajami usług świadczonych przez gastronomię hotelową, wpływem kultury osobistej i etyki na jakość świadczonych usług, techniką oraz zasadami serwowania i podawania różnych potraw i napojów, technikami obsługi przyjęć okolicznościowych. W podręczniku zawarto również treści dotyczące rodzajów kart menu, sposobów rozliczeń kelnerskich, podstawowych zasad BHP i przepisów sanitarno-epidemiologicznych oraz najnowszych trendów dotyczących obsługi konsumenta. Treści zostały dobrane starannie pod względem merytorycznym i metodycznym oraz wzbogacone o liczne ilustracje, schematy i propozycje projektów zaliczeniowych. Podręcznik został opracowany zgodnie z podstawą programową kształcenia w zawodzie technik hotelarstwa. Na podkreślenie zasługuje fakt, że autorzy uwzględnili w podręczniku standardy wymagań egzaminacyjnych.
|
|
Zobacz nasze pozostałe aukcje:
|
|
|
|
|
|
|
|