Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Obsługa konsumenta w hotelarstwie cz. 1

04-06-2012, 7:04
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 18.50 zł     
Użytkownik agroswiat_pl
numer aukcji: 2336171544
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 7   
Koniec: 20-05-2012 08:31:27
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

Paczki wysyłane są w ekspresowym tempie.

Książki są dobrze zabezpieczane.

Wystawiamy faktury VAT oraz paragony fiskalne.

 

Zapraszamy do odwiedzenia naszych innych aukcji:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 
Tytuł Obsługa konsumenta w hotelarstwie cz. 1
Autor Joanna Duda, Sebastian Krzywda
Wydawca REA
Rok wydania 2007
Liczba stron 88
Wymiary 165 X 235 mm
Okładka miękka
ISBN [zasłonięte]978-8341-987-4

 

Numer dopuszczenia: 27/2007

 

Podręcznik został opracowany zgodnie z podstawą programową kształcenia w zawodzie technik hotelarstwa.

Treści kształcenia zostały podzielone na dwie części i ujęte zostały w następujących działach związanych z: rodzajami usług świadczonych przez gastronomię hotelową, wpływem kultury osobistej i etyki na jakość świadczonych usług, techniką oraz zasadami serwowania i podawania różnych potraw i napojów, technikami obsługi przyjęć okolicznościowych.

W podręczniku zawarto również treści dotyczące rodzajów kart menu, sposobów rozliczeń kelnerskich, podstawowych zasad BHP i przepisów sanitarno-epidemiologicznych oraz najnowszych trendów dotyczących obsługi konsumenta.

Treści zostały dobrana starannie pod względem merytorycznym i metodycznym oraz wzbogacone o liczne ilustracje, schematy i propozycje projektów zaliczeniowych.

Na podkreślenie zasługuje fakt, że autorzy uwzględnili w podręczniku standardy wymagań egzaminacyjnych.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Obsługa konsumenta w hotelarstwie cz. 1