Tytuł | Obsługa konsumenta w hotelarstwie cz. 1 |
Autor | Joanna Duda, Sebastian Krzywda |
Wydawca | REA |
Rok wydania | 2007 |
Liczba stron | 88 |
Wymiary | 165 X 235 mm |
Okładka | miękka |
ISBN | [zasłonięte]978-8341-987-4 |
Numer dopuszczenia: 27/2007
Podręcznik został opracowany zgodnie z podstawą programową kształcenia w zawodzie technik hotelarstwa.
Treści kształcenia zostały podzielone na dwie części i ujęte zostały w następujących działach związanych z: rodzajami usług świadczonych przez gastronomię hotelową, wpływem kultury osobistej i etyki na jakość świadczonych usług, techniką oraz zasadami serwowania i podawania różnych potraw i napojów, technikami obsługi przyjęć okolicznościowych.
W podręczniku zawarto również treści dotyczące rodzajów kart menu, sposobów rozliczeń kelnerskich, podstawowych zasad BHP i przepisów sanitarno-epidemiologicznych oraz najnowszych trendów dotyczących obsługi konsumenta.
Treści zostały dobrana starannie pod względem merytorycznym i metodycznym oraz wzbogacone o liczne ilustracje, schematy i propozycje projektów zaliczeniowych.
Na podkreślenie zasługuje fakt, że autorzy uwzględnili w podręczniku standardy wymagań egzaminacyjnych.