Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Obsługa konsumenta w hotelarstwie część 2

20-01-2012, 0:40
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 23 zł     
Użytkownik Piotr26047
numer aukcji: 2009547626
Miejscowość Tychy
Wyświetleń: 8   
Koniec: 19-01-2012 15:03:05
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Nowa strona 3

Księgarnia PIM, Tychy, ul. Jana Pawła II 24

tel. 501 [zasłonięte] 370

519 [zasłonięte] 288

504 [zasłonięte] 187

[zasłonięte]@tlen.pl




Książkę wysyłam listem poleconym lub paczką w ciągu 1-3 dni roboczych po otrzymaniu wpłaty na
konto.

Na prośbę kupującego wystawiamy fakturę VAT.

W tytule przelewu proszę podać Nick z Allegro lub numer aukcji.


Odbiór osobisty:

Księgarnia PIM, Tychy

ul. Jana Pawła II 24

Wpłata na konto:

Alior Bank

21 2490 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0050000 [zasłonięte] 798709


Bez względu na ilość zakupionych książek koszt przesyłki doliczamy tylko raz i wynosi on maksymalnie 10 zł.



Obsługa konsumenta w hotelarstwie część 2
Podręcznik do nauki zawodu Technik hotelarstwa
Duda Joanna, Krzywda Sebastian

wydawnictwo REA
wydanie 2009 r.
ISBN:[zasłonięte]978-8344-016-4
Format: 16.5x23.5cm, 128 stron
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2

Opis książki Obsługa konsumenta w hotelarstwie część 2 :
W części drugiej znajdują się opisy techniki pracy, metod serwowania potraw i napojów oraz organizacji różnych przyjęć. Zaprezentowano też szczegółowe usługi związane z gastronomią w obiektach hotelarskich.