Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Obsługa konsumenta w hotelarstwie część 2

15-06-2015, 20:24
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 25.50 zł     
Użytkownik mirom
numer aukcji: 5363048164
Miejscowość Wrocław
Wyświetleń: 1   
Koniec: 15-06-2015 20:31:37

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2009
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witamy na aukcji kolejnej pozycji
z naszej księgarni

 

O Nas

Sprzedażą przez internet zajmujemy się od roku 2000. Stawiamy na rzetelną, błyskawiczną i per fekcyjną realizację zamówień, a o wysokiej jakości obsługi Klienta, świadczą nasze komentarze oraz posiadany status:

SuperSprzedawca

Jest to gwarancja Bezpiecznych, Łatwych i Przyjemnych Zakupów.

Wysyłka
  1. Zamówiony towar wysyłamy Pocztą Polską jako list polecony lub paczka w terminie od 1 do 3 dni (dni robocze), czas ten liczony jest od momentu:
    • dokonania zakupu i wyboru formy zapłaty (Płatność przy odbiorze/pobranie)
    • zaksięgowania na naszym koncie wpłaty za zakupiony towar (Płatność z góry/przelew)
    Koszty wysyłki podawane są w opisie każdej aukcji i dotyczą danej książki (zależnie od wagi).
  2. Opakowanie stanowi koperta bezpieczna lub karton i opieczętowane jest nalepką "sportowo-medyczna". Uszkodzenie lub brak takiej świadczy o naruszeniu przesyłki.
  3. Jeśli po 7 dniach roboczych nie dotarła do Państwa przesyłka prosimy o informację o tym. Podamy nr listu wysyłkowego, z którym należy sprawdzić na swojej poczcie czy przesyłka nie "zalega"w urzędzie. W przeciwnym razie po 14 dniach roboczych od wysyłki złożymy reklamację na poczcie.

Nie czekamy do zakończenia aukcji - wysyłamy natychmiast!!

      Tytuł
      Obsługa konsumenta w hotelarstwie część 2 Podręcznik do nauki zawodu Technik hotelarstwa

      Obsługa konsumenta w hotelarstwie część 2

       

      Autor
      Joanna Duda , Sebastian Krzywda

      Opis

      Wydawnictwo Rea
      ISBN[zasłonięte]978-8344-016-4

      Warszawa 2011, wyd. 2, format 165 x 235, objętość 128 str., oprawa miękka

      W części drugiej znajdują się opisy techniki pracy, metod serwowania potraw i napojów oraz organizacji różnych przyjęć. Zaprezentowano też szczegółowe usługi związane z gastronomią w obiektach hotelarskich.

      Spis Treści

      Rozdział 1
      Techniki i metody serwowania
      1.1. Wprowadzenie
      1.2. Serwis z półmisków
      1.3. Serwis talerzowy
      1.4. Podsumowanie
      Sprawdź swoje wiadomości

      Rozdział 2
      Karty menu
      2.1. Wiadomości podstawowe
      2.2. Klasyfikacje kart menu
      2.3. Forma kart menu
      2.4. Podsumowanie
      Sprawdź swoje wiadomości

      Rozdział 3
      Serwowanie potraw i napojów
      3.1. Przystawki
      3.2. Zupy
      3.3. Dania główne
      3.4. Desery i sery
      3.5. Serwowanie napojów
      Sprawdź swoje wiadomości

      Rozdział 4
      Rodzaje przyjęć
      4.1. Wiadomości podstawowe
      4.2. Czynności związane z organizacją przyjęcia
      4.3. Przyjęcia zasiadane
      4.4. Przyjęcia na stojąco
      4.5. Przyjęcia amerykańskie - mieszane
      Sprawdź swoje wiadomości

      Rozdział 5
      Protokół dyplomatyczny
      5.1. Coctail
      5.2. Przyjęcie coctailowe (reception)
      5.3. Poranne śniadanie (early breakfast)
      5.4. Śniadanie - lunch
      5.5. Śniadanie - brunch
      5.6. Obiad - dinner
      5.7. Przyjęcia bufetowe
      5.8. Lampka wina albo aperitif
      5.9. Garden party i piknik
      5.10. Popołudniowa kawa czy herbata
      5.11. Bale
      Sprawdź swoje wiadomości

      Rozdział 6 Usługi gastronomiczne w obiektach hotelarskich
      6.1. Wstęp
      6.2. Śniadania
      6.3. Usługa room service w hotelu
      6.4. Organizacja imprez i catering
      Sprawdź swoje wiadomości
      Bibliografia

      Uwagi

      Kupując na kilku naszych aukcjach za wysyłkę płacisz tylko raz - jej koszt zależny jest od wagi książek, o kalkulację kosztów prosimy pytać w mailu. Kupujący otrzyma paragon lub fakturę.

      NAJBARDZIEJ POSZUKIWANE KSIĄŻKI
      ZAWSZE W ATRAKCYJNEJ CENIE!
      Na Skróty
      dodaj do ulubionych sprzedawców nasz sklep allegro nasze pozostałe aukcje
      Płatności

      Płatności można dokonywać na nasze konto ING Bank Śląski:

      logo ING Bank Śląski

      81 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]5750092 [zasłonięte] 067334

      Koszty Wysyłki
      koszty przesyłki
      Odbiór Osobisty

      Po zakupione towary zapraszamy do naszej siedziby:

      Stadion Olimpijski we Wrocławiu
      Księgarnia w HALI WIELOFUNKCYJNEJ AWF
      Al. J.I. Paderewskiego 35
      51-612 Wrocław

      Przy odbiorze osobistym można zapłacić na miejscu gotówką lub kartą kredytową.

      Kontakt z Nami

      allegro[na]sportowo-medyczna.pl
      Telefon: 071 [zasłonięte] 54
      Gadu-Gadu:

      • Mirek, status:
      • Robert, status:  
      [DANE_EU]5mBtnRT6cfyWsmz926REAFAmj92mH6cQVZJFjAETmEINfTF581xRCHNzUVK/6scGWMFc/1FhcGp9il2w4rhBDpJZhWzTQA/0QlYADZnuTslSgmi+QU8xYEBn0bnaQjSkadSXZ800l91OSN0LtoZsnw==[/DANE_EU]