Obsługa konsumenta w hotelarstwie część 1
Podręcznik do nauki zawodu Technik hotelarstwa
autor: J. Duda, S. Krzywda
wydawnictwo: REA
rok wydania: 2007
nr dopuszczenia: 27/2007
ISBN:[zasłonięte]978-8341-978-4
stan: NOWY
płyta CD/DVD: NIE
Podręcznik został opracowany zgodnie z podstawą programową kształcenia w zawodzie technik hotelarstwa. Treści kształcenia zostały podzielone na dwie części i ujęte zostały w następujących działach związanych z: rodzajami usług świadczonych przez gastronomię hotelową, wpływem kultury osobistej i etyki na jakość świadczonych usług, techniką oraz zasadami serwowania i podawania różnych potraw i napojów, technikami obsługi przyjęć okolicznościowych. W podręczniku zawarto również treści dotyczące rodzajów kart menu, sposobów rozliczeń kelnerskich, podstawowych zasad BHP i przepisów sanitarno-epidemiologicznych oraz najnowszych trendów dotyczących obsługi konsumenta. Treści zostały dobrana starannie pod względem merytorycznym i metodycznym oraz wzbogacone o liczne ilustracje, schematy i propozycje projektów zaliczeniowych. Na podkreślenie zasługuje fakt, że autorzy uwzględnili w podręczniku standardy wymagań egzaminacyjnych.
Chętnie udzielimy odpowiedzi na wszelkie pytania:
bielsko-[zasłonięte]@kolibra.pl
tel: 33 [zasłonięte] 65
(pon-pt 9.00-17.00, sb 9.00-13.00)Odbiór osobisty możliwy w BIELSKU-BIAŁEJ pl. Wojska Polskiego 14
Wszystkie wystawione książki posiadamy na stanie, szybka wysyłka w 24h!
Przy zakupie większej ilości książek, za przesyłkę płacisz tylko raz!ZAPRASZAMY!