Aukcja dotyczy:
Obsługa konsumenta w hotelarstwie. Część 1. Podręcznik do nauki zawodu. Technik hotelarstwa.
Treści kształcenia zostały podzielone na dwie części i ujęte zostały w następujących działach związanych z: rodzajami usług świadczonych przez gastronomię hotelową, wpływem kultury osobistej i etyki na jakość świadczonych usług, techniką oraz zasadami serwowania i podawania różnych potraw i napojów, technikami obsługi przyjęć okolicznościowych. W podręczniku zawarto również treści dotyczące rodzajów kart menu, sposobów rozliczeń kelnerskich, podstawowych zasad BHP i przepisów sanitarno-epidemiologicznych oraz najnowszych trendów dotyczących obsługi konsumenta. Treści zostały dobrane starannie pod względem merytorycznym i metodycznym oraz wzbogacone o liczne ilustracje, schematy i propozycje projektów zaliczeniowych. Podręcznik został opracowany zgodnie z podstawą programową kształcenia w zawodzie technik hotelarstwa. Na podkreślenie zasługuje fakt, że autorzy uwzględnili w podręczniku standardy wymagań egzaminacyjnych.
Autor | Joanna Duda, Sebastian Krzywda |
Oprawa | broszura |
Wydawca | Rea |
ISBN | [zasłonięte]978-8341-987-4 |
EAN | 978[zasłonięte][zasłonięte]14198 |
Ilosć stron | 90 |
Wymiary | 16,5x23,5 |
Data wydania | 2011 |
Zapraszam na pozostałe aukcje
Przed zakupem przedmiotu proszę o zapoznanie się z regulaminem dostępnym na stronie "O mnie".