Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Obsługa konsumenta w hotelarstwie. Część 1. Podręc

28-01-2014, 23:56
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 29.90 zł     
Użytkownik ksiazkaland
numer aukcji: 3841723833
Miejscowość ŁÓDŹ
Wyświetleń: 1   
Koniec: 28-01-2014 23:21:48

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Aukcja dotyczy:


Obsługa konsumenta w hotelarstwie. Część 1. Podręcznik do nauki zawodu. Technik hotelarstwa.


Treści kształcenia zostały podzielone na dwie części i ujęte zostały w następujących działach związanych z: rodzajami usług świadczonych przez gastronomię hotelową, wpływem kultury osobistej i etyki na jakość świadczonych usług, techniką oraz zasadami serwowania i podawania różnych potraw i napojów, technikami obsługi przyjęć okolicznościowych. W podręczniku zawarto również treści dotyczące rodzajów kart menu, sposobów rozliczeń kelnerskich, podstawowych zasad BHP i przepisów sanitarno-epidemiologicznych oraz najnowszych trendów dotyczących obsługi konsumenta. Treści zostały dobrane starannie pod względem merytorycznym i metodycznym oraz wzbogacone o liczne ilustracje, schematy i propozycje projektów zaliczeniowych. Podręcznik został opracowany zgodnie z podstawą programową kształcenia w zawodzie technik hotelarstwa. Na podkreślenie zasługuje fakt, że autorzy uwzględnili w podręczniku standardy wymagań egzaminacyjnych.
AutorJoanna Duda, Sebastian Krzywda
Oprawabroszura
WydawcaRea
ISBN[zasłonięte]978-8341-987-4
EAN978[zasłonięte][zasłonięte]14198
Ilosć stron90
Wymiary16,5x23,5
Data wydania2011
Zapraszam na pozostałe aukcje

Przed zakupem przedmiotu proszę o zapoznanie się z regulaminem dostępnym na stronie "O mnie".