Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Obsługa konsumenta w hotelarstwie 2 REA 440164

08-02-2014, 11:56
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 21.10 zł     
Użytkownik kolibra_pl
numer aukcji: 3869419312
Miejscowość Bielsko-Biała
Wyświetleń: 1   
Koniec: 08-02-2014 11:32:22

Dodatkowe informacje:
Rodzaj: tradycyjny podręcznik
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2010
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

Obsługa konsumenta

w hotelarstwie

część 2

Podręcznik do nauki zawodu Technik hotelarstwa

 

autor: J. Duda, S. Krzywda

wydawnictwo: Rea

nr dopuszczenia: 13/2008

rok wydania: 2010

ISBN: [zasłonięte]978-8344-016-4

stan: Nowy

płyta CD/DVD: Nie

OBSŁUGA KONSUMENTA W HOTELARSTWIE – podręcznik przeznaczony dla uczniów i słuchaczy kształcących się w zawodzie technik hotelarstwa. Zawarto w nim treści związane z obsługą konsumentów w lokalach gastronomicznych różnego typu ze szczególnym uwzględnieniem gastronomii hotelowej. Materiał został podzielony na dwie części, zgodnie z dwuletnim cyklem kształcenia w zakresie obsługi konsumenta.
Pierwsza część przedstawia:
● pojęcia związane z gastronomią otwartą i zamkniętą,
● wizerunek zawodowy pracownika gastronomii z podkreśleniem strony etycznej zawodu,
● różnego rodzaju sprzęt i jego zastosowanie,
● technikę pracy osoby obsługującej konsumenta (np. noszenie tac i talerzy, rozliczenia kelnerskie).

Pracujemy dla Was:
Pon-pt: 9-17
Sob: 9-13

E-mail:
bielsko-[zasłonięte]@kolibra.pl

Telefon:
(33)[zasłonięte]810-40
Wszystkie wystawione książki posiadamy na stanie, szybka wysyłka w 24h!

Przy zakupie większej ilości książek, za przesyłkę płacisz tylko raz!